kklijerquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft mij ook gekwetst.
[..]
Ik hoor het wel als je aan jezelf gewerkt hebt.
VB heeft geen hart zus, VB heeft geen hart zo. Ze kent me niet eensquote:
Ik heb in geen 3 jaar meer gestapt denk ikquote:En shiit.![]()
Ben helemaal niet high maintenance hoor. Sowieso, wie wil er nou elke week nog 'stappen'. Ben je gvd nog 18 ofzo. Als er voor me gekookt wordt, ben ik de jouwe.
Zag KPD en klikte het toen gelijk wegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat. Alsof jij niet lekker wil spelen met folie.
Oh, nou ja, een kerel gewikkeld in folie als resultaat van lekker spelen met KKJ. Wie wil dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag KPD en klikte het toen gelijk weg
Als je aan het werk bent heb je hier sowieso niks te zoeken lijkt me.quote:
Ze zouden haar in folie moeten wikkelen en in de oven moeten knallen, gvd vieze speklap.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, nou ja, een kerel gewikkeld in folie als resultaat van lekker spelen met KKJ. Wie wil dat niet.
Denk niet dat ze het erg vind om geknald te worden in de oven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zouden haar in folie moeten wikkelen en in de oven moeten knallen, gvd vieze speklap.
Dus je zit de hele dag in je vrije tijd te fokken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je aan het werk bent heb je hier sowieso niks te zoeken lijkt me.
Ik heb vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je zit de hele dag in je vrije tijd te fokken?shit
Nee, dat lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je aan het werk bent heb je hier sowieso niks te zoeken lijkt me.
Ga een duinwandeling maken joh.quote:
Ahw. Gaat het een beetje? :squote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
VB heeft geen hart zus, VB heeft geen hart zo. Ze kent me niet eens.
[..]
Ik heb in geen 3 jaar meer gestapt denk ik. Een wandeling door de duinen, dat is pas hardcore.
Het had toch nooit iets geworden tussen ons. Rip.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
En daarna anaal op het strand, zo romantisch.
Dus je gaat niet zo vaak hardcore?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf hier zijn de duinen vrij ver weg.
Chlo? Wat was voor jou het langst dat je ongesteld werd na gestopt met je stripje?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Gaat het een beetje? :s
En daarna anaal op het strand, zo romantisch.
Heb je al een naam bedacht?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:26 schreef VeerEli het volgende:
Andere vrouwen mogen zich ook geroepen voelen om te reageren.
Ja hihaho kk grappig lowlquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je al een naam bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |