Moet wel, hij vroeg al of het serieus was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hopen dat hij dom genoeg is
[..]
He clittertrekker, niet veel. met jou dan
mag ik dat doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even mijn ogen uitkrabben met wat roestige spijkers.
Brb.
Sowieso heb je je ingehouden bij 'het zelfde'.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verbeter jullie hier omdat ik jullie wat bij probeer te brengen, dat is heel wat anders hè.
Ook niet. Heb je gemist wel. :$quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He clittertrekker, niet veel. met jou dan
Ik hou me de laatste tijd steeds meer in. Ben een ander persoon. Chloro2.014 is nog steeds een beetje alive. :$quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso heb je je ingehouden bij 'het zelfde'.
Dat doe ik liever zelf.quote:
jammerquote:
Wat kost een week relatie met jou Chloro?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
Dat topic met die vogeltjesdans overigens.![]()
Hehe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kost een week relatie met jou Chloro?
Lijkt me sterk dat je in een week 100 euro aan condooms volschiet.quote:
Deze danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
Dat topic met die vogeltjesdans overigens.![]()
Chlo en condooms?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je in een week 100 euro aan condooms volschiet.
Ook wel de 'TripleChloro' genoemd, de pil, een spiraal en condooms, ze haat kinderen.quote:
Vind ik niet.quote:
Ben high maintenance dus minimaal 500 euro per week.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kost een week relatie met jou Chloro?
Een actquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook wel de 'TripleChloro' genoemd, de pil, een spiraal en condooms, ze haat kinderen.
Die kwaliteit kan ik je niet bieden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben high maintenance dus minimaal 500 euro per week.
Heb daar in het begin gereageerd en daarna uit m'n lijst geflikkerd. Wat een kksmerige gedachte dat die vieze zeugenkop met een voorbinddildo een ander neukt. Bah bah bah.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze dan
KLB / anaal willen worden genomen door vrouw
KKJ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar in het begin gereageerd en daarna uit m'n lijst geflikkerd. Wat een kksmerige gedachte dat die vieze zeugenkop met een voorbinddildo een ander neukt. Bah bah bah.
Hahahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar in het begin gereageerd en daarna uit m'n lijst geflikkerd. Wat een kksmerige gedachte dat die vieze zeugenkop met een voorbinddildo een ander neukt. Bah bah bah.
Het had toch nooit iets geworden tussen ons. Rip.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die kwaliteit kan ik je niet bieden.
Jaquote:
Ze heeft mij ook gekwetst.quote:
Ik hoor het wel als je aan jezelf gewerkt hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het had toch nooit iets geworden tussen ons. Rip.
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |