Ja zie je toch overduidelijk dat zij het isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, srs? Epic dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van d'r FB. Het is nog denk ik waar ook, Nederlands sprekend + nog wat Paints en meme's enzo.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, srs? Epic dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van d'r FB. Het is nog denk ik waar ook, Nederlands sprekend + nog wat Paints en meme's enzo.
Hoezo 'waar heb ik het over', dat zie je toch staan of nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zie je toch overduidelijk dat zij het is![]()
Waar heb je het over?
Wat bedoel je met ''het is denk ik nog waar ook''. Wát is denk jij waar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo 'waar heb ik het over', dat zie je toch staan of niet.
grootste fans van Tattas be like FB pagina kennelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, dat is Crip
Wat is dit voor iets dan?
Holleeder is passé ouwequote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt kaolo sprekend.
Zag btw vandaag Holleeder voor de AH cruisen op z'n Vespa hè. Eerder gemeld hier maar niemand interesseerde het
.
Veer, hjb.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ''het is denk ik nog waar ook''. Wát is denk jij waar?Ik heb geen idee waar dit uberhaupt over gaat
Ja, huhu, maar blijft hardquote:
Haha sheeeequote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grootste fans van Tattas be like FB pagina kennelijk
Ach flikker toch opquote:
Trying too hard, didn't laughquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hou toch je herkauwende smoelwerk man, soepkip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trying too hard, didn't laughEn nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is ook, limburg hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, srs? Epic dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck die 2equote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, srs? Epic dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fuck die 2eik dacht eerst dat het een sneeuwpop met een zwarte doek was
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fuck die 2eik dacht eerst dat het een sneeuwpop met een zwarte doek was
waarom like je zoiets
![]()
^ infinity
hoempiequote:
| Forum Opties | |