quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd man, eindelijk een decent chick van krio's hand. 9,27/10
.
Lijkt op Tumblrversie van Gigi Ravelli.
meer nuquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:43 schreef krioro het volgende:
Wow, de wansmaakcrew heeft een keer geen commentaar.
Kri-Kri, get the yayo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:43 schreef krioro het volgende:
Wow, de wansmaakcrew heeft een keer geen commentaar.
Dacht eerst dat dat een black thing was, kwam er pas later achter dat het een alien thing is.quote:
Ik ook totdat ik er voor het eerst een pic voor opzocht, snap dat aliengedeelt niet thoughquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dat een black thing was, kwam er pas later achter dat het een alien thing is.
ayy lmao
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook totdat ik er voor het eerst een pic voor opzocht, snap dat aliengedeelt niet though. http://knowyourmeme.com/memes/ayy-lmao
Wat. Hoezo niet?quote:In contrary to what the wording suggests, the phrase is not related to the acronym LMAO, or “laughing my ass off.”
Lol jezusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
PrachtigLekker voor dat kk kind.
Ik ga een partij oprichtenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Controversieel standpunt gedetecteerd.
Ook feestjes, of alleen partijen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga een partij oprichten
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij was toch degene met het NS loontje?
precies. Geen crisis waar ik isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij was toch degene met het NS loontje?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook feestjes, of alleen partijen?
Die bovenstequote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ayy lmao" past veel beter zo.
Dag broederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |