P!nk begon ook met r&b/rap maar kon toen al wel zingen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef wise het volgende:
is het nou een ontzettende blanke neger¿
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeg ik me ook af. Kutmuziek, trouwens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonder make up en haarweave is het echt zo'n girl-next-door type.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iehl.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zonder make up en haarweave is het echt zo'n girl-next-door type.
[ afbeelding ]
Je dochters luisteren nog naar OneDirection, Ariane Grande, Mainstreet? Wat overigens ook niks is.quote:
wtfquote:
Ik vind haar eigenlijk zonder make-up leuker, niet zo nep.quote:
Mijn dochters luisteren heel graag naar Mumford & Sons, James Blake, Fun en ook Katy Perry.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je dochters luisteren nog naar OneDirection, Ariane Grande, Mainstreet? Wat overigens ook niks is.
Ze ziet er zonder make up beetje suffig uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk zonder make-up leuker, niet zo nep.
Of misschien dat tussenin het leukste zou zijn, natuurlijke make-up.
James Blake is toch geen muziek voor jonge meisjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn dochters luisteren heel graag naar Mumford & Sons, James Blake, Fun en ook Katy Perry.
Maar wat dat nu met dit topic te maken heeft?
De tering wat een oorkanker zeg. Zijn er echt mensen die dit "goede muziek" vinden?quote:
Ze horen voornamelijk wat ik aan heb staan en sommige vinden ze wel mooi en andere niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er zonder make up beetje suffig uit.
[..]
James Blake is toch geen muziek voor jonge meisjes.
Nu schaam ik me voor James Blake, want die waardeer ik welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er zonder make up beetje suffig uit.
[..]
James Blake is toch geen muziek voor jonge meisjes.
Best een leuk liedjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het de oudste gevraagd, dit is haar lievelingsliedje.
Die kan ze ook helemaal meezingen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht
leuke meid, leuke muziek
qftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
She got ass, thats what counts.
Best tof dat ze naar James Blake luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn dochters luisteren heel graag naar Mumford & Sons, James Blake, Fun en ook Katy Perry.
Maar wat dat nu met dit topic te maken heeft?
Godvernondejuse epische reetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 11 bent misschienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Haten op Iggy.
Is gewoon goeie muziek.
Ja en totaal geen tieten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben 12 en ik vind dit ook goedquote:
wie is dat? luister ik niet naar. wat vind je van carmen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef Nober het volgende:
I'm so fancy, you already know. I'm on FOK! from KLB to KPD.
Ik vindt Fancy opzich een prima nummertje maar hoe die Iggy praat is echt verschrikkelijk voor de Engelse taal.
Voorbeeld:
"I said baby I doe dis eye dot dat you new dis"
Charli XCX doet het wel prima in dit nummer. Eigenlijk hadden ze Ice Cube of Xzibit moeten vragen die had dat een stuk beter gedaan dan die I g g why.
Klacht: Iggy kan niet fatsoenlijk (ABN) Engels rappen/praten.
Klacht2: Dit nummer staat niet op 1 in de top 40.
Ik ging er vanuit dat je dochters dat misschien wel eens gedraaid hebben de laatste tijd, maar niet dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk zonder make-up leuker, niet zo nep.
Of misschien dat tussenin het leukste zou zijn, natuurlijke make-up.
Ik vind Carmen alleen interessant als ik er zilvervisjes bij krijg.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wie is dat? luister ik niet naar. wat vind je van carmen?
![]()
![]()
![]()
![]()
maar Iggy is lelijk + kan niet zingen. En die Ariana is dik. Zelfs Amar is beter:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Haten op Iggy.
Is gewoon goeie muziek.
Ariana dik noemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar Iggy is lelijk + kan niet zingen. En die Ariana is dik. Zelfs Amar is beter:
![]()
![]()
turkenmuziekquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ariana dik noemen.Die turkenmuziek van jou is ook niet aan te horen.
Die muziek van jou is net zo Turks als dat Ariana dik is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
turkenmuziekhet is Arabische muziek. Wereld van verschil. Turkse muziek is saai.
vind je dit ook Turks?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die muziek van jou is net zo Turks als dat Ariana dik is.
Niet gekeken.quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die was verkeerd...moest deze zijn:
P.A.W.G.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Best lekker, ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is moslima. Moet je na gaan... Moslima, vrouwelijk en dan ook nog op Fok.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ze is Australisch. Moet je na gaan.. Australische rapper en dan ook nog een chick.
En dan zo'n semi-Jersey negerin accent opzettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ze is Australisch. Moet je na gaan.. Australische rapper en dan ook nog een chick.
als je als hoer 2.0 op het podium moet bevistigd zij wel wat ik dacht. Ze kan niet zingen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus, klacht verworpen , heerlijk nummer voor in de autoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht
leuke meid, leuke muziek
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zonder make up en haarweave is het echt zo'n girl-next-door type.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |