P!nk begon ook met r&b/rap maar kon toen al wel zingen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef wise het volgende:
is het nou een ontzettende blanke neger¿
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeg ik me ook af. Kutmuziek, trouwens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonder make up en haarweave is het echt zo'n girl-next-door type.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iehl.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zonder make up en haarweave is het echt zo'n girl-next-door type.
[ afbeelding ]
Je dochters luisteren nog naar OneDirection, Ariane Grande, Mainstreet? Wat overigens ook niks is.quote:
wtfquote:
Ik vind haar eigenlijk zonder make-up leuker, niet zo nep.quote:
Mijn dochters luisteren heel graag naar Mumford & Sons, James Blake, Fun en ook Katy Perry.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je dochters luisteren nog naar OneDirection, Ariane Grande, Mainstreet? Wat overigens ook niks is.
Ze ziet er zonder make up beetje suffig uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk zonder make-up leuker, niet zo nep.
Of misschien dat tussenin het leukste zou zijn, natuurlijke make-up.
James Blake is toch geen muziek voor jonge meisjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn dochters luisteren heel graag naar Mumford & Sons, James Blake, Fun en ook Katy Perry.
Maar wat dat nu met dit topic te maken heeft?
De tering wat een oorkanker zeg. Zijn er echt mensen die dit "goede muziek" vinden?quote:
Ze horen voornamelijk wat ik aan heb staan en sommige vinden ze wel mooi en andere niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er zonder make up beetje suffig uit.
[..]
James Blake is toch geen muziek voor jonge meisjes.
Nu schaam ik me voor James Blake, want die waardeer ik welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er zonder make up beetje suffig uit.
[..]
James Blake is toch geen muziek voor jonge meisjes.
Best een leuk liedjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het de oudste gevraagd, dit is haar lievelingsliedje.
Die kan ze ook helemaal meezingen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht
leuke meid, leuke muziek
qftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
She got ass, thats what counts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |