Scheelt je weer een entreekaartje, tel uit je winst!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:16 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Als ik naar de Lidl ga dan vind ik dat er nog meer te zien valt dan in de dierentuin.
Groente schijnt wel oké te zijn, vlees eet ik niet en brood dat ik wil hebben ze vast ook niet.
Sommige mannen slikken ook hoor
Pics van je getrainde kakenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee, mijn kaken zijn goed getraind
De ribbels op je kiezen zullen vast extra stimulerend werken jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikel
Wist niet dat je me zo woest aantrekkelijk vondquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef Playin-g het volgende:
Krijg automatisch kwijl bij TS d'r topic.
Die kende ik dus, maar waar koop je die? Zaten paar jaar geleden in de automaten in de kantine, maar nu niet meerquote:
ik heb ze nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:24 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Die kende ik dus, maar waar koop je die? Zaten paar jaar geleden in de automaten in de kantine, maar nu niet meer
gewoon lief zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:27 schreef Brannagh het volgende:
[..]
En hoe kan ik ze van je ontfutselen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |