SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor hoeveel gaat Cesar, Thad?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen zin/tijd om zelf 1 te maken en ik had een andere via internet maar daar heb ik meer coins aan verloren dan gewonnenquote:![]()
![]()
thanks. Vraag me af wat de piek zal zijnquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
toch baal ik hier vreselijk dat mijn Olave's nu gewoon onbereikbaar niets staan te doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen zin/tijd om zelf 1 te maken en ik had een andere via internet maar daar heb ik meer coins aan verloren dan gewonnen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rick en ik zeggen: Bedankt nog he!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch baal ik hier vreselijk dat mijn Olave's nu gewoon onbereikbaar niets staan te doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat schiet jij er nou mee opquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rick en ik zeggen: Bedankt nog he!
#FreeTrapz![]()
goedkoop MLS teampje maken is nog lastig ook. alles onder de 1.2k wordt door autobuyers opgepikt. niet te doen gewoon![]()
![]()
Ik ga die cup toch niet spelen dus ik pleur al mijn MLS spelers gewoon op de transferlijst.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga die cup toch niet spelen dus ik pleur al mijn MLS spelers gewoon op de transferlijst.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
aangezien alles 1.4k coins kost kan je nog beter bronzen packs openen en mls spelers eruit halen
Wow 1k winst op mijn eerste pack.
Ik koop wel voor 1 euro 200k.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We posten hier nu al zo lang over die MLS cup..en dan nog heb je niet de spelers bewaard of alvast ingekocht?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:33 schreef Maver24 het volgende:
goedkoop MLS teampje maken is nog lastig ook. alles onder de 1.2k wordt door autobuyers opgepikt. niet te doen gewoon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
futbinquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Waar kan ik die prijzen van consumables zoals chem styles checken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We posten hier nu al zo lang over die MLS cup..en dan nog heb je niet de spelers bewaard of alvast ingekocht?![]()
![]()
![]()
![]()
Met hulp van John Troost komt het wel goed met die packs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow 1k winst op mijn eerste pack.
Ik koop wel voor 1 euro 200k.twitter:troostjohn twitterde op maandag 11-08-2014 om 14:13:25Hoi MrvanTrapZ. Ook jij kan IF Chikhaoui uit een pack trekken als je op de juiste trillingsfrequentie zit. Kan zelfs uit een bronze pack. Cruciaal is of jij als pack-opener deze oefening echt serieus doet (adem vasthouden),en er vol voor gaat. Je zult tevens veel fitter worden! reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik scoor echt zo vaak uit corners met Ibra![]()
Het omgooien van m'n verdediging was overigens een gouden zet. Bedimo en Sirigu
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb mijn Dempsey lager dan 1.4k aangeboden en hij was gelijk weg.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
aangezien alles 1.4k coins kost kan je nog beter bronzen packs openen en mls spelers eruit halen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat heb ik net ook gedaan en ik kreeg best weinig MLS spelers. Wel 2 silver kits die iets waard zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
aangezien alles 1.4k coins kost kan je nog beter bronzen packs openen en mls spelers eruit halen![]()
geen IF chikhaoui uit packs gehaald hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met hulp van John Troost komt het wel goed met die packs.twitter:troostjohn twitterde op maandag 11-08-2014 om 14:13:25Hoi MrvanTrapZ. Ook jij kan IF Chikhaoui uit een pack trekken als je op de juiste trillingsfrequentie zit. Kan zelfs uit een bronze pack. Cruciaal is of jij als pack-opener deze oefening echt serieus doet (adem vasthouden),en er vol voor gaat. Je zult tevens veel fitter worden! reageer retweet
#FreeTrapz![]()
Geef Pjotr een poot van mequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, bijna alles staat erop. Nu kan ik rustig even met de hond lopen.![]()
TOTW 44
GK: Andrey Dikan, FC Krasnodar - 78
LB: Domenico Criscito, Zenit *. Petersburg - 81
CB: Jan ¦imůnek, VfL Bochum - 73
RB: Lars Vilsvik, Strømsgodset Toppfotball - 73
CM: Anders Svensson, IF Elfsborg - 74
LM: Mark González, Universidad Católica - 77
CAM: Santos, Suwon Samsung Bluewings - 71
CAM: Jaime Valdés, Colo Colo - 78
ST: Artem Dzyuba, Spartak Moskva - 78
CF: Alexandr Kokorin, Dinamo Moskva - 80
ST: Raúl Jiménez, América - 73
SUBS
GK: Bill Hamid, D.C. United - 71
LB: Ermir Lenjani, FC *. Gallen - 64
CM: Lee Nguyen, New England Revolution - 64
RM: Billy Ketkeophomphone, Tours FC - 68
ST: Laurent Depoitre, AA Gent - 64
ST: Marco Djuricin, Sturm Graz - 64
ST: Júnior Dutra, Lokeren - 71![]()
Pick up these in-form players from 6th August 6:00PM - 5:30PM 13th August.
You can view this team in-game *right now* and in the Web App.
GK: Nick Rimando, Real Salt Lake - 74
CB: Matt Besler, Sporting Kansas City - 74
CB: Aurélien Collin, Sporting Kansas City - 74
CB: Liam Ridgewell, Portland Timbers - 74
CM: Graham Zusi, Sporting Kansas City - 74
CM: Michael Bradley, Toronto FC - 81
CM: Tim Cahill, New York Red Bulls - 80
CAM: Clint Dempsey, Seattle Sounders - 87
CF: Landon Donovan, LA Galaxy - 85
ST: Erick Torres, Chivas USA - 74
ST: Bradley Wright-Phillips, New York Red Bulls - 74
SUBS
GK: Bill Hamid, D.C. United - 74
CDM: Osvaldo Alonso, Seattle Sounders - 82
CDM: Kyle Beckerman, Real Salt Lake - 74
RB: DeAndre Yedlin, Seattle Sounders - 64
CAM: Diego Valeri, Portland Timbers - 82
ST: Obafemi Martins, Seattle Sounders - 82
ST: Thierry Henry, New York Red Bulls - 85
RESERVES
CB: Chad Marshall, Seattle Sounders - 74
CB: Omar Gonzalez, LA Galaxy - 74
CDM: Maurice Edu, Philadelphia Union - 74
ST: Robbie Keane, La Galaxy - 84
ST: Jermain Defoe, Toronto FC - 88
CDM: Will Johnson, Portland Timbers - 74
CB: Bobby Boswell, D.C. United - 74
RB: Michael Parkhurst, Columbus Crew - 74
RB: Sean Franklin, D.C. United - 74
ST: Dom Dwyer, Sporting Kansas City - 74![]()
Doet t niet bij mij...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)fId=jURIh9eNnLcED:pc
EA Weblink
Henry ziet er dope uit![]()
![]()
![]()
74 Zusi wtf..blij dat ik die IF niet meer heb dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Franklin zit er ook bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heb ik een aantal op mijn trade account gekochtquote:
Daar vanavond alles verkopen en dan alleen maar packs kopen![]()
ST: Dom Dwyer, Sporting Kansas City - 74
deze 4 staan niet op de webapp link, die passen er niet op. klopt dat wel ?![]()
Hoezo zou dat niet kloppen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:13 schreef Maver24 het volgende:
ST: Dom Dwyer, Sporting Kansas City - 74
deze 4 staan niet op de webapp link, die passen er niet op. klopt dat wel ?![]()
![]()
Due to the size of the team, please see below for stats for the last 5 players.
Johnson
PAC 84
SHO 64
PAS 65
DRI 70
DEF 72
HEA 65
Boswell
PAC 40
SHO 40
PAS 62
DRI 56
DEF 80
HEA 85
Parkhurst
PAC 70
SHO 40
PAS 65
DRI 52
DEF 75
HEA 72
Franklin
PAC 87
SHO 55
PAS 65
DRI 67
DEF 77
HEA 72
Dwyer
PAC 80
SHO 80
PAS 50
DRI 67
DEF 42
HEA 65![]()
mijn MLS teampje is ook klaar voor vanavond. net nog even mooi een 76pace CB gekocht voor 1k. 4222 formatie gekozen. erg fijne formatie om mee te spelen moet ik zeggen![]()
Ik voorzie toch wel een soort van marketcrash vanavond. Ik ga wel even mijn MOTM Muller verkopen want ik zal de coins wel nodig hebben voor vanavond![]()
bohhh al het voorbocht zit vnvnd in de MLS cuplekker seasons spelen
#FreeTrapz![]()
misschien toch wel een gold zusi ?twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 06-08-2014 om 15:06:46Will let you know if anything happens to Hamid & Zusi prior to release at 6 reageer retweet
![]()
Franklin en 74 Zusi wil ik wel graag hebben. Daar is de MLS profit dan voor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 2 Chileense IFs zullen niet al te duur worden, maar Jimenez en Nguyen wel.. ach ja, ik heb toch bijna 2 miljoen klaar liggen.![]()
Misschien krijg je wel een IF silver in een gold pack.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
Zit ik dan met m'n free goldpacks. Kan beter silver packs gaan openen.![]()
hihiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
Zit ik dan met m'n free goldpacks. Kan beter silver packs gaan openen.had 200 silverpacks kunnen openen van de winst die me door de neus geboord is hier
pleuris bedrijfPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moest al mn MLS-spelers in 1 uur verkopen, omdat ik in dat tijdsbestek naar mijn werk moest. Het is gelukt, maar wel RSI werk. Tonnetje of 3 rijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hihihad 200 silverpacks kunnen openen van de winst die me door de neus geboord is hier
pleuris bedrijf
Zou het juridisch loket bellen of je een miljoenenclaim in kunt dienen tegen EA![]()
ja zonde dat het dan weer onder de canadese wetgeving valt niet de amerikaanse.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest al mn MLS-spelers in 1 uur verkopen, omdat ik in dat tijdsbestek naar mijn werk moest. Het is gelukt, maar wel RSI werk. Tonnetje of 3 rijker.
Zou het juridisch loket bellen of je een miljoenenclaim in kunt dienen tegen EA
maar goed we overleven het wel weer. ga gewoon lekker met mijn zlatan team spelen. en hopen dat ik ooit unbanned raakPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toch snap ik het niet. 7 Bankzitters kosten nu 1000 per stuk. Reward van het toernooi is 10,000 plus een goldpack. Rare markt![]()
Zie nu pas hoeveel die spelers allemaal gestegen zijn. Kan gewoon ongeveer 20 miljoen profit maken op m'n allstar team.![]()
![]()
Je kunt het toernooi vast wel meerdere keren winnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:34 schreef Toefjes het volgende:
Toch snap ik het niet. 7 Bankzitters kosten nu 1000 per stuk. Reward van het toernooi is 10,000 plus een goldpack. Rare marktEn de helft van de mensen denkt niet na bij deze berekening
![]()
Klopt klote leijers daarzo, smerige profiteurs, debiele ijshockey malloten, autistische NFL junkies.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Johnbon het volgende:
He FCsuarez volgens mij ben jij gebanned of niet?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is geen profitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:36 schreef Lastpost het volgende:
Zie nu pas hoeveel die spelers allemaal gestegen zijn. Kan gewoon ongeveer 20 miljoen profit maken op m'n allstar team.![]()
Als hij zijn team voor 100.000 heeft gekocht en hem nu kan verkopen voor 19.900.00 wel.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha ik dacht ik doe met je mee en zit nu ook met 80 gold packs. Misschien nog maar wat silver packs openen daarna dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
Zit ik dan met m'n free goldpacks. Kan beter silver packs gaan openen.![]()
Puur qua coins wel voor mij. Moet er natuurlijk nog wel wat voor terughalen dus in dat opzicht misschien niet nee.quote:![]()
Een van mijn teams, destijds:
4,2 miljoen gekost, levert nu 14,4 op.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef wieisboos het volgende:
Hamid zit in het All star team en het TOTW, lekker EA![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dat moet 20.100.000 zijn lijk mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij zijn team voor 100.000 heeft gekocht en hem nu kan verkopen voor 19.900.00 wel.
#FreeTrapz![]()
Oja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat moet 20.100.000 zijn lijk mij
Zit jij nou serieus constant op Twitter te kijken of er nieuws is over jouw account?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
jullie gaan allemaal naar de kloteeven wat gamertags doorgeven
Waar heb je deze info vandaag? van welke twitter account komt hetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
kijk inderdaad even rond 4en op JP zijn twitter dan zijn ze weer wakkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit jij nou serieus constant op Twitter te kijken of er nieuws is over jouw account?
#FreeTrapz![]()
Ghne wel jammer dat je bij het begin van FIFA 15 geen packs krijgt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kijk inderdaad even rond 4en op JP zijn twitter dan zijn ze weer wakker
hoezo geen packs krijgt ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ghne wel jammer dat je bij het begin van FIFA 15 geen packs krijgt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet als alles wat je terug kan kopen ook 5 keer zo duur is. De waarde van je coins is veel lagerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij zijn team voor 100.000 heeft gekocht en hem nu kan verkopen voor 19.900.00 wel.![]()
Op je main account krijg je toch altijd een lading packs bij het openen van de webapp.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja maar toch heeft hij dan 20 miljoen winst maakt niet uit of de koopkracht dan lager is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet als alles wat je terug kan kopen ook 5 keer zo duur is. De waarde van je coins is veel lagerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gewoon early access spelen op de console, dan ga je dezelfde tijd het spel spelen als wanneer de webapp opent gaat. dat was met fifa14 ook zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op je main account krijg je toch altijd een lading packs bij het openen van de webapp.
Van die packs is het wel weer jammer als je die niet krijgt![]()
Ik ga geen geld verspillen aan early access..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon early access spelen op de console, dan ga je dezelfde tijd het spel spelen als wanneer de webapp opent gaat. dat was met fifa14 ook zo.
Van die packs is het wel weer jammer als je die niet krijgtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat dacht je er van dat we dat pleuris spel helemaal niet meer kopen als ik bij t openen van de webapp nog steeds gebanned benquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon early access spelen op de console, dan ga je dezelfde tijd het spel spelen als wanneer de webapp opent gaat. dat was met fifa14 ook zo.
Van die packs is het wel weer jammer als je die niet krijgtjij bent helemaal een mooie nog early acces kopen ook ze regelen hun troep meer anders krijgen ze geen cent maar.
beetje alsof een hoer je aids geeft maar jij dan zegt nee geeft niet ik betaal wel meer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gebanned worden van Fifa is hetzelfde als voor straf niet mee mogen naar een verjaardag van Ome Huib of tante Nel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje alsof een hoer je aids geeft maar jij dan zegt nee geeft niet ik betaal wel meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is een zege, totdat ze allemaal dik cashen op hun MLS spelers en jij gewoon weet dat je er nog zo'n 400 op je account hebt staanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebanned worden van Fifa is hetzelfde als voor straf niet mee mogen naar een verjaardag van Ome Huib of tante Nel.
#FreeTrapz![]()
hmm even kijken of mijn gehackte account PS+ nog steeds geldig isquote:
#FreeTrapz![]()
Ik ga PES 2015 ook zeker halen dit jaar. het schijnt dat ze weer naar het oude pes6 gameplay gaan maar dan getweaked. dat zou echt baas zijn![]()
![]()
![]()
Er is zeker geen Early Access op PS4? De Season Pass is volgens mij alleen voor PS3 en Xbox 360 en EA Access alleen voor X1
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dat klopt helemaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Er is zeker geen Early Access op PS4? De Season Pass is volgens mij alleen voor PS3 en Xbox 360 en EA Access alleen voor X1![]()
bohhh lekker 8 kanten op kunnen lopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga PES 2015 ook zeker halen dit jaar. het schijnt dat ze weer naar het oude pes6 gameplay gaan maar dan getweaked. dat zou echt baas zijn![]()
genot moet dat zijn.
#FreeTrapz![]()
Jawel hoor, alleen die voor Xbox is wat andersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Er is zeker geen Early Access op PS4? De Season Pass is volgens mij alleen voor PS3 en Xbox 360 en EA Access alleen voor X1![]()
silver dus kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:03 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
1.96m en waarschijnlijk rond de 90 strength
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoezo zoveel?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je Nesta nog in je club hebt moet je die nu verkopen want hij gaat voor 60k ofzo.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
die weet ook dat ze eigenlijk kut zijn. duurt alleen iets langer voor het bij m binnen is.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik ook van jou hoor DS2quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje uit packs.
[..]
Geen zin om er nog meer energie aan te verspillen.![]()
had wel deze baas in een pack
#FreeTrapz![]()
Ik ben zelf ook een groot fan van silvers en speel ook het liefst met silver teams dus ik snap jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen zin om er nog meer energie aan te verspillen.![]()
![]()
Daarom win ik ook zo vaak met een team dat voornamelijk bestaat uit silvers met een paar golds.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die weet ook dat ze eigenlijk kut zijn. duurt alleen iets langer voor het bij m binnen is.Hij is net getransferd hé.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor DS2![]()
had wel deze baas in een pack
[ afbeelding ]![]()
issie dan nog duurder dan 4Kquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom win ik ook zo vaak met een team dat voornamelijk bestaat uit silvers met een paar golds.
[..]
Hij is net getransferd hé.bohhhh
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje uit packs.
[..]
Geen zin om er nog meer energie aan te verspillen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom win ik ook zo vaak met een team dat voornamelijk bestaat uit silvers met een paar golds.
Vast niet want een slechtere competitie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
issie dan nog duurder dan 4Kbohhhh
![]()
kut coinsellersquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij zijn veel meer mensen met silvers gaan spelen, nu ik weer dat team heb met Canales en weer silver cup speel na weken krijg ik elke ronden direct een tegenstander, nu zelfs in 1 keer voor de finalequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast niet want een slechtere competitie.![]()
![]()
Ik kan de silver cup al maanden niet spelen.. dus dan maar single matches.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel meer mensen met silvers gaan spelen, nu ik weer dat team heb met Canales en weer silver cup speel na weken krijg ik elke ronden direct een tegenstander, nu zelfs in 1 keer voor de finale![]()
Ja daaromquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat niet Kyle Ebecilio op die foto?![]()
15 miljoenquote:Tja dan zou ik hem ook verkopen FC Twente zijnde. Snap niet dat je daar als voetballer heen wil maar ach. Hoop dat hij het nog eens schopt tot een fatsoenlijke competitie.
![]()
Weet je zeker dat het niet dr. Dre is?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
Nee dat is Oxlade Chamberlain......Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nul zes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom win ik ook zo vaak met een team dat voornamelijk bestaat uit silvers met een paar golds.![]()
volgens mij verontschuldigd hij zich voor het lenen van maver's fiets.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet dr. Dre is?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe is dat hier enigszins rullevant?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nul zes.![]()
Het lijkt meer op: "Ho ho, ik was het niet"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij verontschuldigd hij zich voor het lenen van maver's fiets.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou nou ze hebben het er maar druk mee. belangrijkere dingen hadden ze niet op te lossen neem ik aanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
alle 20 stadions van premier league zitten in fifa 15
#FreeTrapz![]()
All 20 stadiums from the BPL will feature (on Xbox One, PS4 and PC), including those of the three newly promoted teams.
alleen op next gen en pc dus![]()
Lekker boeiend allemaal. Gaat om de gameplayquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
BPL Goal line technology zit er ook in![]()
Klopt, zo is 1 Nederlands stadion te karig t.o.v. 20 BPL stadionsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou nou ze hebben het er maar druk mee. belangrijkere dingen hadden ze niet op te lossen neem ik aan![]()
![]()
Je gaat me niet zeggen dat je ook challenges kan aanvragen en dat er ook "menselijke" fouten in zitten...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weer een nutteloze feature.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
BPL Goal line technology zit er ook in
http://www.easports.com/f(...)920&ts=1407335484624
hier kan je het allemaal lekker lezen wat er allemaal is.![]()
lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou even doorheen gescrolled maar dit zijn echt nutteloze poep features.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)920&ts=1407335484624
hier kan je het allemaal lekker lezen wat er allemaal is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo? Die doellijntechnologie is wel erg handig als ik mijn tegenstander extra herhalingen wil laten kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou even doorheen gescrolled maar dit zijn echt nutteloze poep features.![]()
En allemaal BPL. Schijt league dat het is, gedomineerd door oliemagnatenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou even doorheen gescrolled maar dit zijn echt nutteloze poep features.Een spel vol verheerlijking van gebakken lucht dus.
![]()
Ach joh, ondanks al het gekanker op de game is en blijft het toch gewoon een geniaal voetbalspel.![]()
Vermaak me er in ieder geval jaarlijks prima mee, verheug me dan ook weer op een nieuw deel wat toch weer net iets beter, mooier en uitgebreider is dan het jaar ervoor. (Al is het maar door het rippen van features en ze later terug in te voeren)![]()
nieuwe features komen er ook nog wel. ea heeft gekozen nu eerst de nieuwe looks van de game naar buiten te brengen. gameplay features zullen ook nog komen maar je kan niet alles tegelijk doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou even doorheen gescrolled maar dit zijn echt nutteloze poep features.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoezo? Die doellijntechnologie is wel erg handig als ik mijn tegenstander extra herhalingen wil laten kijken![]()
![]()
Nog meer dingen om je aan te irriteren.Zal me niks verbazen dat het helemaal geglitched is en dus een bal afgekeurd gaat worden die gewoon over de lijn is.
Als ze dit soort bullshit er maar eens uit halen:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:39 schreef Lastpost het volgende:
Ach joh, ondanks al het gekanker op de game is en blijft het toch gewoon een geniaal voetbalspel.![]()
Vermaak me er in ieder geval jaarlijks prima mee, verheug me dan ook weer op een nieuw deel wat toch weer net iets beter, mooier en uitgebreider is dan het jaar ervoor. (Al is het maar door het rippen van features en ze later terug in te voeren)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou mooi zijn als ze de gameplay weer eens verbeteren, en dan ook direct voor FUT. Dat is pas revolutionair.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
las ergens dat ze dit ook bij de eredivisie gedaan hebben.
hebben wat geluidsfragmenten opgenomen bij feyenoord besiktas
#FreeTrapz![]()
die zwarte ballen als eerst graagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze dit soort bullshit er maar eens uit halen:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Dat zal wel vet zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
las ergens dat ze dit ook bij de eredivisie gedaan hebben.
hebben wat geluidsfragmenten opgenomen bij feyenoord besiktas
En het racisme van jou gaat maar door. gr grquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zwarte ballen als eerst graagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik was hem eigenlijk alweer vergeten. Straks maar even bekijken.quote:![]()
Ja dat ook. Maar ik bedoelde meer dat ik daar David Luiz ben. Je ziet hem de bal raken (evenals de arm van Zouma die dwars door de bal gaat). Maar Zouma scoortquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zwarte ballen als eerst graag
Na 30 seconde heb ik het weg geklikt. Wat een kut muziek zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was hem eigenlijk alweer vergeten. Straks maar even bekijken.
klopt ik heb iets tegen zwarte ballenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En het racisme van jou gaat maar door. gr grhelemaal met roze nichten vlekken om het compleet te maken
#FreeTrapz![]()
Zal wel terecht zijn geweest dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar ik bedoelde meer dat ik daar David Luiz ben. Je ziet hem de bal raken (evenals de arm van Zouma die dwars door de bal gaat). Maar Zouma scoort![]()
vreet een pindaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel terecht zijn geweest dan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het gaat denk ik ook om het beeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Na 30 seconde heb ik het weg geklikt. Wat een kut muziek zeg![]()
Dat is toch die streaker van het WK?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk niet dat het iemand interesseert maar Vitolo is een ex-0 weight speler die nu in packs zit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O ja en Martin Bravo is nu een ST.Dat is Vitaly.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is toch die streaker van het WK?![]()
Kan er geen Fifa 15 topic geopend worden voor dit geneuzel?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
https://docs.google.com/s(...)QBd384Ic1M0/pubhtml#
Updated Headscan list fifa 15![]()
Is er geen Fifa 15 topic waar je al deze meuk kunt dumpen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Kan niemand even een FIFA 15 topic aanmaken voor Maver.. kan hij deze poepzooi erin flikkeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Updated Headscan list fifa 15Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maak daar even een nieuw topic voor aan wil je!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
ik post hier alles lekker. diegene die zich voelt aangesproken om het in fifa 15 topic te willen zetten die moet dat dan maar doen![]()
![]()
![]()
Niemand zit op die teringzooi te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
ik post hier alles lekker. diegene die zich voelt aangesproken om het in fifa 15 topic te willen zetten die moet dat dan maar doen![]()
![]()
ik wel dus ik post het lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand zit op die teringzooi te wachten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
ingame screenshot van fifa 15
[ afbeelding ]
ziet er toch wel erg bruut uit![]()
![]()
![]()
Dit:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn ze hier nou zo trots op? Ziet er niet uit manRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een irritante mongool ben je toch ook![]()
![]()
![]()
Nou nou, er zijn ergere dingen op deze wereldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een irritante mongool ben je toch ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat een onzin weer allemaalvoor 50 euro verlos ik je wel van je ps4 trapz
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Push team upfieldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
ingame screenshot van fifa 15
[ afbeelding ]
ziet er toch wel erg bruut uit![]()
![]()
![]()
cool
![]()
Nee, er is niks ergers.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou nou, er zijn ergere dingen op deze wereld![]()
Stoppe hoor Maver.
straks ga je weer ragen, zit ook niemand op te wachten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie wel wat tofs in die screenshot maar ik wil niet dat Maver dat ziet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
wat een onzin weer allemaalvoor 50 euro verlos ik je wel van je ps4 trapz
Vliegen de broodjes en kopjes koffie je straks om de oren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
Stoppe hoor Maver.
straks ga je weer ragen, zit ook niemand op te wachten.![]()
deze tweet is wel een![]()
waard
THE BEARD !!twitter:ChuBoi twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:02:27Ozil haircut CONFIRMED for #FIFA15. Pirlo beard too. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Tyf op met al die kut scans en baarden ingameGodverdomme want een mongool ben je als je daar niet op kan wachten.
Maver kennende speelt hij nooit met die spelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HOU JE BAKKES STOMME ........quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:05 schreef Maver24 het volgende:
waard
THE BEARD !!twitter:ChuBoi twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:02:27Ozil haircut CONFIRMED for #FIFA15. Pirlo beard too. reageer retweet
![]()
#FreeTrapz![]()
Wij posten ook gewoon wat wij willen dus als dat offtopic is moet iedereen dat maar respecteren.
Mooie TLP compilatie trouwens, bedankt Tim![]()
![]()
aangezien fifa 15 z ote zien ook weer niet veel boeiender dan op de ps3 wordtquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wow Promes lijkt wel goedquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wij posten ook gewoon wat wij willen dus als dat offtopic is moet iedereen dat maar respecteren.
Mooie TLP compilatie trouwens, bedankt Tim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig werkt het gedrag van Maver welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze heb ik even genoteerd in mijn kladblokbestandje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooie TLP compilatie trouwens, bedankt Tim
Daar staat elke post van mij in + wat je reactie erop was?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze heb ik even genoteerd in mijn kladblokbestandje.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
Gelukkig werkt het gedrag van Maver welgelukkig moet ie af en toe te werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we er even geen last van
#FreeTrapz![]()
Is een geheimpje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar staat elke post van mij in + wat je reactie erop was?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn huidige MLS team met dikke winst doorverkopen en TOTS erin gooien of gewoon houden ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:09:59TOTW 44: Wolfgang Hesl replaces Hamid reageer retweet
![]()
Zusi Goldtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:14:01MLS All-Stars: Zusi is now a 76 LM, Parkhurst is now a CB reageer retweet
maar wel LM
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Helemaal verneukt dusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
Zusi Goldtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:14:01MLS All-Stars: Zusi is now a 76 LM, Parkhurst is now a CB reageer retweet
maar wel LM
![]()
![]()
Ik maak echt 350k +- winst op mijn team
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal de waarde van mijn bronze/silver team even berekenen.
Is wel veel hoor voor alleen deze spelers en enkele op de bank.Hala Madrid !
Rob Friendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel veel hoor voor alleen deze spelers en enkele op de bank.![]()
![]()
valt toch wel mee. voor enorm gehypte spelers op dit moment.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel veel hoor voor alleen deze spelers en enkele op de bank.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:14:43Manchester United have made an £8m bid for AC Milan's Nigel de Jong (Source: Goal Exclusive) reageer retweet
![]()
zeg maarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:22 schreef Zhano het volgende:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:14:43Manchester United have made an £8m bid for AC Milan's Nigel de Jong (Source: Goal Exclusive) reageer retweet
fellaini
#FreeTrapz![]()
TIF Defoe heb ik net verkocht voor 40k. Aangezien ik een bronze/silver team heb is mijn team niet zo duur, maar 45k.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel veel hoor voor alleen deze spelers en enkele op de bank.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
valt toch wel mee. voor enorm gehypte spelers op dit moment.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TIF Defoe heb ik net verkocht voor 40k. Aangezien ik een bronze/silver team heb is mijn team niet zo duur, maar 45k.Hala Madrid !
Pas na 3 FIFA's ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:05 schreef Maver24 het volgende:
waard
![]()
Ik heb al best goede MLS spelers in een pack gehad.. Pearce, Ihemelu, Delagarza en Myers bijvoorbeeld. Ik ben wel benieuwd of de prijzen vanavond hoger zullen zijn dan toen de info over het MLS toernooi net bekend was want de prijzen zijn alweer een beetje gedaald.![]()
![]()
Hala Madrid !
Hij bevalt niet zo goed gok ik?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die heb ik toen in een pack gehad en verkocht voor 330k
Verkocht voor 295k toen... BOEIE![]()
Valt wel mee, heel mijn team scoort over het algemeen. Modric heeft 5 goals, Neymar 6 , Griezmann 3 , Pogba 4 , Khedira 2, Di Maria 2 en Bonucci 1. Gemiddeld 2,23 doelpunten heb ik gescoord in 13 wedstrijdenquote:
Hala Madrid !
Wat nu weertwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:34:37Certain people are going to be beyond excited. RT @ChuBoi: Some more good #FIFA15 hype coming tmrw too! Stay tuned. reageer retweet
![]()
![]()
Misschien hebben ze nu de officiële FA cornervlaggen. Zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
Wat nu weertwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 06-08-2014 om 17:34:37Certain people are going to be beyond excited. RT @ChuBoi: Some more good #FIFA15 hype coming tmrw too! Stay tuned. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh boy oh boy dit wordt weer een nachtje niet slapenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu de officiële FA cornervlaggen. Zou wel gaaf zijn![]()
![]()
Of die vrouwelijke grensrechter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu de officiële FA cornervlaggen. Zou wel gaaf zijnHala Madrid !
IF Zusi voor 306k
Net niet genoeg om er nog eentje te kopen. DIe knalt weer omhoog nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is veel te vermoeiend.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Dan zou Ds2 zich na ieder potje fifa aftrekken
![]()
Moet ik hem halenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
IF Zusi voor 306k
Net niet genoeg om er nog eentje te kopen. DIe knalt weer omhoog nu?
Hala Madrid !
Doet hij dat niet nu al ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Dan zou Ds2 zich na ieder potje fifa aftrekken
Hala Madrid !
Some more, zou toch moeten betekenen dat er vandaag ook iets excited zou zijn....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
#FreeTrapz![]()
Dat gebeurt nooit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alleen als hij met zijn bronze team van een gold team wint.![]()
Sommige spelers van release 6 (de edit) en release 8 staan wel op de markt. Die Bertrand en Jenkinson kon ik ook nog niet vinden.![]()
Als je hem nog rond 300/325k kan krijgen wel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow, iedereen is zijn ibra aan het dumpen, 11 pagina's tot aan het uur met Ibra's en zijn prijs is ook hard gezakt
WOW, Legends zakken ook ineens als een gek.![]()
many wow much price drop so deflation amazeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die prijzen gaan wel weer omhoog, maar bij zo'n release is het effect altijd het grootste op de eerste avond.![]()
ik voorzie wel weer 100k packs en dat soort spul. prijzen gaan denk ik niet na de eerste avond al stijgen![]()
Komt me wel goed uit.. Wilde net een team gaan bouwen van 2 mil. Als iedereen dan opeens een stuk goedkoper wordt..http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Speelt iemand nog wel clubs op de PS4 ? Heb er echt zoveel zin in
Hala Madrid !
ik heb ook 2m te besteden. Laat die legends nog maar verder zakken straks. misschien dat er nog een verrassing voorbij komtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Komt me wel goed uit.. Wilde net een team gaan bouwen van 2 mil. Als iedereen dan opeens een stuk goedkoper wordt..![]()
Ik heb net gegeten. Zometeen maar even naar de winkel nog voordat het TOTW uitkomt en dan zien we wel wat we gaan doen.![]()
80 gold packs openen (die je uit WC mode krijgt) en dan misschien nog zo'n 50 silvers van 3,75k per stukquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net gegeten. Zometeen maar even naar de winkel nog voordat het TOTW uitkomt en dan zien we wel wat we gaan doen.![]()
![]()
Heb je nog zoveel free packs open staan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
80 gold packs openen (die je uit WC mode krijgt) en dan misschien nog zo'n 50 silvers van 3,75k per stuk![]()
Ja laatst nog weer een boel geopend voor de fun, nu denk ik wel meer dan 1,5m weggeknald in die WC mode en maar 8 wedstrijden daar gespeeld. Ook nog geen echte toppers gekregenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je nog zoveel free packs open staan?![]()
![]()
Werk ze knulquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:35 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga weer fijn werken, toedeledoki![]()
![]()
Die daling van legends slaat nergens opDie gaan amper gepulled worden.
Voor mij niet slecht. Heb vandaag Rijkaard verkocht (1.450.000) en Effenberg (1.350.000).
Effenberg koop ik terug en Rijkaard vervang ik voor Hierro.
Daarna is mijn team eigenlijk wel prima. RM Pires ga ik niet kopen. Figo RM lijkt me niet zo super.![]()
![]()
Hala Madrid !
Ik kom ook af en toe van die vage Nazi en Heil Hitler teamnamen tegen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef Zhano het volgende:
Gewoon online kunnen spelen met een team dat "Aids" heetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom is datquote:?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Germany88 of Germany18 kwam ik laatst tegenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom ook af en toe van die vage Nazi en Heil Hitler teamnamen tegen..
Hala Madrid !
Groot talent, mooie silver RB in BPL komend jaarquote:
Hala Madrid !
Wat voor betekenis hebben de cijfers 88 en 18 dan? Met 88 en Duitsland leg ik de associatie met het EK eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Germany88 of Germany18 kwam ik laatst tegen![]()
![]()
18 staat voor Adolf Hitler en 88 = Heil Hitler .quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat voor betekenis hebben de cijfers 88 en 18 dan? Met 88 en Duitsland leg ik de associatie met het EK eigenlijkHala Madrid !
Welke letters staan voor Klaas Toefjes dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
18 staat voor Adolf Hitler en 88 = Heil Hitler .![]()
![]()
Oh, heb hem nog nooit zien spelen. Kijk niet zoveel naar Atletico Bquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Groot talent, mooie silver RB in BPL komend jaar
En als de coach Toby een betere 2e RB vindt en hem voor deze fooi laat gaan..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
13quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke letters staan voor Klaas Toefjes dan?
Al heten die dingen cijfers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke letters staan voor Klaas Toefjes dan?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke letters staan voor Klaas Toefjes dan?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: