abonnement Unibet Coolblue
pi_143554933
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

6.4 imdb, 2,1 % rottentomatoes

verwacht niks hoogstaand zou ik zeggen :P
Oh, op basis van de trailer had ik beter verwacht.
pi_143554968
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

6.4 imdb, 2,1 % rottentomatoes

verwacht niks hoogstaand zou ik zeggen :P
Doe ik tegenwoordig toch al bijna niet meer :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_143555030
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, op basis van de trailer had ik beter verwacht.
verstand op 0 en probeer te genieten van het spektakel moet de instelling zijn denk ik ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143555104
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Doe ik tegenwoordig toch al bijna niet meer :9
ik moet zeggen dat ik een tijdje niet naar de film ben geweest wel laatst nog planet of the apes, maar daarvoor, kan ik me niet eens herinneren, is het aanbod niet echt hoogstaand de laatste tijd lijkt het, die laatste van linklater wil ik nog wel zien trouwens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143558333
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik een tijdje niet naar de film ben geweest wel laatst nog planet of the apes, maar daarvoor, kan ik me niet eens herinneren, is het aanbod niet echt hoogstaand de laatste tijd lijkt het, die laatste van linklater wil ik nog wel zien trouwens
Klopt, vind de films van laatste tijd ook niet super goed, maar ik moet zeggen dat ik Rise of the Planet of the Apes heel leuk vond! En Guardians is super vet!

Ga trouwens niet meer vanavond :') ben te gaar van festival afgelopen zaterdag
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:35:10 #106
258885 Solique
I Kill You !
pi_143558411
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Unlimited night, zin in. O+
Wil ook best wel eens naar zo'n avond.
Maar doordeweeks en dan zo'n tijd gaat voor mij niet werken helaas -O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143574646
Ha! Ik won daarnet een Pathé-giftcard van vijfentwintig euro omdat ik van de hele zaal de oudste PUC-kaart had. Verreweg zelfs.. november 2005 :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_143577285
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef minilot het volgende:
november 2005 :')
Damn.
If not now, then when.
pi_143577721
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Damn.
Jaja. Zodra -ie bij Pathé Rotterdam beschikbaar werd ben ik meteen met mijn portomonnee en paspoort naar de bioscoop gehold. Op die eerste foto die ze toen ter plekke maakten voor de pas sta ik ook te grijnzen als een malloot omdat ik dacht: "EINDELIJK ONBEPERKT NAAR DE FILM! :D "

:')
Let me see you stripped down to the bone
pi_143578940
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaja. Zodra -ie bij Pathé Rotterdam beschikbaar werd ben ik meteen met mijn portomonnee en paspoort naar de bioscoop gehold. Op die eerste foto die ze toen ter plekke maakten voor de pas sta ik ook te grijnzen als een malloot omdat ik dacht: "EINDELIJK ONBEPERKT NAAR DE FILM! :D "

:')
_O- _O_

Ik moet ook wel zeggen dat PUC een geniaal idee en een slimme zet van Pathé was.
If not now, then when.
pi_143582046
Sowieso slim concept: want heel veel mensen denken dat ze 'gratis' naar de film kunnen... Ze betalen echter gewoon een vast bedrag per maand, dus je gaat met korting naar de film. 19 films per maand betaal je nog steeds 1 euro per film. Dat je je kaart er al na 3 voorstellingen uit hebt klopt, maar ook daarna betaal je gewoon minder per film. Maar meeste mensen baseren het op losse kaartjes kopen.

En je moet ook tijd hebben. Nu als student kan ik prima iedere week naar de film. Als ik werk blijft alleen het weekend over, en je wilt vaak nog meer dingen doen dan naar de film, dus dan zou ik meer voor iets als Netflix kiezen.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:10:02 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143582748
na 2 voorstellingen heb je m er al uit
Ik zie t niet als gratis maar All You Can watch
pi_143582789
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

verstand op 0 en probeer te genieten van het spektakel moet de instelling zijn denk ik ;)
Spectakel viel een beetje tegen vond ik zelf. Ook duurde de opbouw te lang, maar wel vermakelijk. :)
pi_143583005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Spectakel viel een beetje tegen vond ik zelf. Ook duurde de opbouw te lang, maar wel vermakelijk. :)
ik skip deze ook maar dan :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:48:53 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143583447
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik skip deze ook maar dan :P
Nee joh dit moet je gewoon vergelijken met zo'n 3D ride in Disney, je kijkt voor de storm niet voor t verhaal
pi_143587924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:48 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee joh dit moet je gewoon vergelijken met zo'n 3D ride in Disney, je kijkt voor de storm niet voor t verhaal
Yep, dat klopt wel ongeveer. Het was echt een baggerslechte film, maar heb me op die manier toch wel vermaakt. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_143591198
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef minilot het volgende:
Ha! Ik won daarnet een Pathé-giftcard van vijfentwintig euro omdat ik van de hele zaal de oudste PUC-kaart had. Verreweg zelfs.. november 2005 :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, dat klopt wel ongeveer. Het was echt een baggerslechte film, maar heb me op die manier toch wel vermaakt. :)
Haha, ik zat er ook. Ik dacht dat ik nog wel ver zou komen met mijn november 2007, maar nee ;) Film vond ik overigens niet baggerslecht, het was best leuk gedaan. Qua verhaal stelde het weinig voor, maar de storm maakte veel goed, en stiekem vonden wij (ik en wat vrienden) het "vriendinnetje" van 1 van die zonen ook wel leuk om naar te kijken ;)
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_143591222
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik zat er ook. Ik dacht dat ik nog wel ver zou komen met mijn november 2007, maar nee ;)
:D Sorry! Maar 2007, dan ben je echt een spuitelf hoor! ;) Hihi.

En yep, de storm zelf was puik in beeld gebracht. Was leuk om te zien. Had wel bij die ene hoofdrolspeelster het idee dat ze eigenlijk Sandra Bullock hadden gewild, maar dat daar geen budget voor was, dus dan maar een wicht gecast dat erop leek. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_143591326
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:28 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Sorry! Maar 2007, dan ben je echt een spuitelf hoor! ;) Hihi.

En yep, de storm zelf wat puik in beeld gebracht. Was leuk om te zien. Had wel bij die ene hoofdrolspeelter het idee dat ze eigenlijk Sandra Bullock hadden gewild, maar dat daar geen budget voor was, dus dan maar een wicht gecast dat erop leek. *)
Haha ja, dat bleek dat ik een spuitelf was :@ die vrouw is uit Prison Break en Walking Dead. Heeft wel wat weg van Sandra Bullock inderdaad.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_143591479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Haha ja, dat bleek dat ik een spuitelf was :@ die vrouw is uit Prison Break en Walking Dead. Heeft wel wat weg van Sandra Bullock inderdaad.
Ah, okee! Ik kende haar al niet, maar ik kijk nauwelijks series (eigenlijk alleen films), vandaar :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_143591751
Wel belachelijk trouwens die 10 euro downgrade kosten. Upgraden is gratis. Ga nog wel even aanvechten om die 10 euro straks terug te krijgen, want ze mogen blij zijn dat ik niet helemaal opzeg! Ben ook al 2/3 jaar Goldlid, dus doe het niet omdat ik ff wil switchen, het aanbod is gewoon bagger. En als je slim bent doe je dit na je nog een IMAX film wilt zien, want je moet meteen je pasje inleveren...
pi_143592045
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:43 schreef Deezertje het volgende:
Wel belachelijk trouwens die 10 euro downgrade kosten. Upgraden is gratis. Ga nog wel even aanvechten om die 10 euro straks terug te krijgen, want ze mogen blij zijn dat ik niet helemaal opzeg! Ben ook al 2/3 jaar Goldlid, dus doe het niet omdat ik ff wil switchen, het aanbod is gewoon bagger.
Of het aanbod bagger is, is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik heb in 2014 tot nu toe al heel veel toffe films gezien, vind ik. :)
En het is heel gebruikelijk dat je bij het downgraden van een abonnementsvorm, waar dan ook, met eenmalige extra kosten te maken krijgt. Kijken of je het terug kan krijgen is niettemin het proberen waard natuurlijk, dus succes!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:05:46 #123
12621 tcr
*nix 4ever
pi_143592401
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef minilot het volgende:
Ha! Ik won daarnet een Pathé-giftcard van vijfentwintig euro omdat ik van de hele zaal de oudste PUC-kaart had. Verreweg zelfs.. november 2005 :')
mei 2005, maar al 2 jaar geen 'vaste' kaart meer. Af en toe een ING-voucher, pijn in mijn hart toen, maar gewoon te weinig tijd en dit is nog beter, af en toe een adem pauze...
pi_143592472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef tcr het volgende:

[..]

mei 2005, maar al 2 jaar geen 'vaste' kaart meer.
Ach, jammer! Er zijn wel meer mesnen die destijds samen met mij een PUC hadden genomen, maar die zijn er in de loop der tijd ook mee gestopt.

Ik geloof voor mezelf niet dat er ooit periodes zijn geweest waarin ik mijn PUC er niet uitgehaald heb met minstens twee films per maand. :@ :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_143592532
Ik heb mijn PUC er ook echt nooit niet uitgehaald.
Soms ging ik wel 2 maanden niet maar dan ging ik die maand erop weer 6 keer :') Dus bij mij wordt het in elk geval altijd gecompenseerd.

Donderdag naar Teenage Mutant Ninja Turtles :D
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')