quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Net als ze mijn lans in haar mond heeft steken.
Loopt hij terug de kamer uit en begint als een klapjosti te roepen en giechelen "Hoho ze zijn spelletjes aan het spelen HOHOHOHO"
Gelukkig moest ik deze morgen al rond half 8 vertrekken dus niemand meer tegengekomen
klacht: vader van dinnetje verstoort de daad
antiklacht: haar nog evengoed volgeblaft
Je eigen OP quoten?quote:
Dit idd.quote:
Volgens mij was het gewoon die schoonvader en kwam de schoenmoeder binnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit idd.
Zijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Dus TS lag zichzelf te pijpen toen schoonpapa binnenkwam.
quote:
Dinnetje is 13.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Je komt uit 1988 neem ik aan? Dus je bent 26? Is het dan niet tijd voor een eigen huis? Dan kan je schoonvader ook niet meer zomaar binnenkomen.
"Hmff pffpfh, zgmff hmffn!"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef LelijKnap het volgende:
Wat zei ze, ''kijk papa, zonder handen!''?
Ik wil niet meer gaan werken (werk opgezegd) dus zal er niet snel van komen!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Je komt uit 1988 neem ik aan? Dus je bent 26? Is het dan niet tijd voor een eigen huis? Dan kan je schoonvader ook niet meer zomaar binnenkomen.
ja lekker makkelijk man, ze is zelf 25 dus geen probleem om af en toe in het ouderlijk nest een rondje te batsen!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
Thuiswonende vrouwen ballenWat ben je? 14?
Jij gaat er wel komen in het levenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer gaan werken (werk opgezegd) dus zal er niet snel van komen!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon die schoonvader en kwam de schoenmoeder binnen
Ja waarom niet. Eigenlijk bal je die vader ook wanneer je z'n dochter pakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
ja lekker makkelijk man, ze is zelf 25 dus geen probleem om af en toe in het ouderlijk nest een rondje te batsen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |