Ik herken dit direct als een kwaliteitstopic, komen er nog meer denk je? Want met zo'n bazen vader maak je heel wat mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
[..]
geen kwaliteitstopic herkennen wanneer je er een ziet
Vertelden je tarotkaarten datquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik herken dit direct als een kwaliteitstopic, komen er nog meer denk je? Want met zo'n bazen vader maak je heel wat mee.
Nee die ga ik echt niet bij elke scheet raadplegen.quote:
Zou ik wel doen andersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee die ga ik echt niet bij elke scheet raadplegen.
De tijd zal het uitwijzenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik herken dit direct als een kwaliteitstopic, komen er nog meer denk je? Want met zo'n bazen vader maak je heel wat mee.
Ik bespaar je een ban als je nu opflikkert en verder geen aidstopics maakt. Deal?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
De tijd zal het uitwijzen
Kuttopics herken ik gelukkig wel en dit is er toch echt een.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
[..]
geen kwaliteitstopic herkennen wanneer je er een ziet
25 jarigequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:13 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
och tyfstraal toch een eind op man, niks zo goed als thuiswonende vrouwen batsen
Valt mee man.quote:
Niets mis mee toch onze willie heeft het nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:27 schreef x.Vira het volgende:
[..]
25 jarige![]()
![]()
thuiswonende vrouwen batsen...
wtf is daar nou weer mis mee? Ik ken echt super veel vrouwen van die leeftijd die nog thuiswonen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:27 schreef x.Vira het volgende:
[..]
25 jarige![]()
![]()
thuiswonende vrouwen batsen...
Duidelijk nog nooit rustig alle kamers van een eigen huis afgewerkt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:13 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
och tyfstraal toch een eind op man, niks zo goed als thuiswonende vrouwen batsen
denken dat je nooit alleen thuis kan zijn als je nog thuis woontquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit rustig alle kamers van een eigen huis afgewerkt.
Ja lekker in het bed van je ouders neuken, geweldigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
denken dat je nooit alleen thuis kan zijn als je nog thuis woont
waarom zou ik in godsnaam in het bed van de ouders willenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja lekker in het bed van je ouders neuken, geweldig
Grow the fuck up.
zal niet gebeuren de komende jaren, je moet het jezelf niet onnodig moeilijk maken in het levenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef x.Vira het volgende:
Gaat nog wat worden wanneer jullie in die goude kooitje gaan wonen van jullie!
Zodra je je beseft dat je ook niet in HUN badkamer, op HUN bank, op HUN overloop en in HUN eetkamer wil batsen, praten we verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
waarom zou ik in godsnaam in het bed van de ouders willen
hmm als net voor de voordeur kwalificeert als overloop, schuldig aan alle plaatsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra je je beseft dat je ook niet in HUN badkamer, op HUN bank, op HUN overloop en in HUN eetkamer wil batsen, praten we verder.
Doet me aan dit http://www.reddit.com/r/s(...)_pool_and_they_keep/ denkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra je je beseft dat je ook niet in HUN badkamer, op HUN bank, op HUN overloop en in HUN eetkamer wil batsen, praten we verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |