nou heb je ook eens wat geraakt met je tongquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had m'n tong uit m'n mond toen ik geboren werd en heb dus eerder gebeft dan jij.
alsof ik onderbroeken draag als ik de ganse dag op me bank zitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Seksist en ook nog te lui om je eigen onderbroeken te wassen..
Inderdaad. Het is mechanisch, dus moeilijk kan het niet wezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nou momenteel werk ik nog wel (niet meer lang), dus als ik meer tijd heb zal zeker niet nalaten om die klote kubus van je eens op te lossen.
Kan niet moeilijk zijn
Wie is 'me bank' ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
alsof ik onderbroeken draag als ik de ganse dag op me bank zit
ik die van je moederquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:08 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
de enige vagijn die jij ooit van dichtbij gezien heb is die van je moeder, aan je kop te zien ben je er nog altijd niet goed van.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
Thuiswonende vrouwen ballenWat ben je? 14?
Darmond's vader had sowieso accuzuur in je gezicht gegooid dus lul niet zo dom.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:15 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dat zei je zusje anders niet gisteren avond
De vader is of de kerstman of een hele grote keiharde baas.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Net als ze mijn lans in haar mond heeft steken.
Loopt hij terug de kamer uit en begint als een klapjosti te roepen en giechelen "Hoho ze zijn spelletjes aan het spelen HOHOHOHO"
Gelukkig moest ik deze morgen al rond half 8 vertrekken dus niemand meer tegengekomen
klacht: vader van dinnetje verstoort de daad
antiklacht: haar nog evengoed volgeblaft
Ordinaire grap kerel. Je moeder zei gister avond nog half rochelend dat je humor pillen over datum zijn, en dat ze vergeten was nieuwe voor je te halen,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:15 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dat zei je zusje anders niet gisteren avond
Ik herken baggerusers en baggertopics van 10 kilometer afstand.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
[..]
geen kwaliteitstopic herkennen wanneer je er een ziet
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Darmond's vader had sowieso accuzuur in je gezicht gegooid dus lul niet zo dom.
Ik zou zeggen met je blauwe naam, 'regel het'quote:
ik herken alleen je zusjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
[..]
Een user die niet kan spellen, kan onmogelijk een goed topic openen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |