25 en 26 zijn en alle 2 nog bij je ouders wonen.. Treurig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk man, ze is zelf 25 dus geen probleem om af en toe in het ouderlijk nest een rondje te batsen!
26 en 25 en dan betrapt worden door schoonpaps. Hoe triestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
ja lekker makkelijk man, ze is zelf 25 dus geen probleem om af en toe in het ouderlijk nest een rondje te batsen!
WAJONG-ers gespot.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
25 en 26 zijn en alle 2 nog bij je ouders wonen.. Treurig.
het grappige eraan is dat zij ook nog eens een bouwgrond gekregen heeft van haar ouders om een huis te bouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie wil dat niet? Jullie zijn vast alle 2 dik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
het grappige eraan is dat zij ook nog eens een bouwgrond gekregen heeft van haar ouders om een huis te bouwen.
Maar wie wil daar nou aan beginnen man
Ik manquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie wil dat niet? Jullie zijn vast alle 2 dik.
En nog trots erop zijn ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef Chilliewillie88 het volgende:
+ ik hoef niet te gaan werken
= ideaal
Ze zeggen wel eens: 'soort zoekt soort'.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
de enige vagijn die jij ooit van dichtbij gezien heb is die van je moeder, aan je kop te zien ben je er nog altijd niet goed van.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben ook een keer bij je dinnetje naar binnen gekomen.
Kotsseksquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:02 schreef Chilliewillie88 het volgende:
en het enige dat je in ruil krijg is dat je het dinnetje eens kan volbarfen
Ik had m'n tong uit m'n mond toen ik geboren werd en heb dus eerder gebeft dan jij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:08 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
de enige vagijn die jij ooit van dichtbij gezien heb is die van je moeder, aan je kop te zien ben je er nog altijd niet goed van.
Je werkt niet zei je net. Je profiteert van een ander die dat wel doet. Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:06 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan
Seksist en ook nog te lui om je eigen onderbroeken te wassen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:02 schreef Chilliewillie88 het volgende:
jullie zijn wsl zelf nog kindjes die allemaal thuis wonen
Alleen gaan wonen is één ding, tot daaraan toe nog (buiten de financiële kater en minder geld voor me bier)
maar dan moet het dinnetje ook nog het huishouden gaan doen, wassen, koken, strijken. Zelf boodschappen betalen (helemaal geen biergeld meer), tuinman betalen.
Ey ouw kut man, daar wacht ik nog wel heel even mee hoor.
en het enige dat je in ruil krijg is dat je het dinnetje eens kan volbarfen zonder gestoord te worden door (schoon)pa- en/of malief.
Ik zeg neen.
Nou momenteel werk ik nog wel (niet meer lang), dus als ik meer tijd heb zal zeker niet nalaten om die klote kubus van je eens op te lossen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je werkt niet zei je net. Je profiteert van een ander die dat wel doet. Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag.
Lukt dat nou zo'n kubus? Die met 5 rijen is wel lastig. Die met 3, de originele, is een makkie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |