Reageerde op het verhaal van die herder die 5 minuten in de auto zat want dat blijkt toch niet helemaal terecht te zijn geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
In dit geval - en vele anderen - goede bemoeizucht.
Alles blijkt achteraf.. feit is dat het in een auto al heel gauw een oven wordt en een hond zich daarin totaal niet kan afkoelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Reageerde op het verhaal van die herder die 5 minuten in de auto zat want dat blijkt toch niet helemaal terecht te zijn geweest.
Weet hij veel dat die hond 5 minuten in de auto zit. Het zou ook 5 uur kunnen zijn. Genoeg mensen die hun huisdier verwaarlozen; dat blijkt weer uit dat bericht in de krant.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef Sosa het volgende:
Maar het kan ook andersom.
Mijn vriendin gaat laatst ff een pak melk laten en laat haar herder nog geen 5 minuten in de auto (in de schaduw, met raam open), staat er vervolgens zo'n druktemaker naast de auto te bleren. Gelukkig wilde de hond 'em bijna grijpen, dus 'ie droop snel af. Bemoeial.
Een snikhete messingen stier vind ik een beter alternatief.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zal hun is opsluiten in een snikhete auto.
oeiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Een snikhete messingen stier vind ik een beter alternatief.
met een bewustzijn jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Weet hij veel dat die hond 5 minuten in de auto zit. Het zou ook 5 uur kunnen zijn. Genoeg mensen die hun huisdier verwaarlozen; dat blijkt weer uit dat bericht in de krant.
Het gaat om levende wezens met een bewustzijn, dus sociale controle is juist goed. Ik vind dat die tokkies met hun verwaarloosde pup er trouwens veel te goed vanaf zijn gekomen.
Jack Canfield zou het dier juist chickensoup for the soul geven!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dan Jack Bauer. Dan waren de baasjes nu dood geweest.
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als je vriendin net zo over honden denkt, verdient dat beest een beter baasje.
hahaha!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
http://io9.com/brain-scan(...)-human-ch-1442003302
En daarna een aanklacht voor dierenmishandeling. Hoppaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:20 schreef nightsleeper het volgende:
Wat mij betreft hadden die eigenaren gewoon de rekening mogen krijgen voor het optreden van die agenten + plus de kosten voor het asiel. Gewoon laten incasseren via het CJIB.
Hoe's 't eigenlijk afgelopen met die dierenpolitie? Daar hoor ik niets meer over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En daarna een aanklacht voor dierenmishandeling. Hoppa
En toch was h et de wil van God dat hij opgesloten in de auto zat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze wel. En ze hebben ook gevoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |