Aziaten. En anders halen ze gewoon weer oude aantijging uit de sloot. Afrikanen, Amerikanen, bomen enz.quote:
Dan maar naar een commerciėle zender. Reclame neem ik wel voor lief.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Jeremy Clarksonmaar tegenwoordig mag je niet eens meer ongenuanceerd zijn
Zonder Jeremy geen Top Gear, begrijp dat dan !!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Wat een kneus is dat, hoop dat ie ontslagen wordt.
Ja maar ik geef geen neuk om dat programma.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef DR010 het volgende:
[..]
Zonder Jeremy geen Top Gear, begrijp dat dan !!!
[ afbeelding ]
Het wordt hoog tijd dat je begint te gevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen neuk om dat programma.
Oh en waar kijk jij liever naar , femboy ??quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Top Gear![]()
![]()
beetje autotjes kijken, sneue bedoeling
grootste kneuzen programma, ooit.
Echt he...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Politiek correctheid begint een beetje door te slaan zo langzamerhand.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Top Gear![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Top Gear![]()
![]()
Denken dat Top Gear enkel en alleen om auto's gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Top Gear![]()
![]()
O wacht, volgens mij ben ik de semi-grappige presentatoren vergeten met hun "kijk mij nou populair en grappig zijn" mislukte grapjes. En dan nog die bosmongool met z'n witte helm kan mij het verrotte welk stuk verdriet er onder die helm zitten man man. Debielenprogramma.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Denken dat Top Gear enkel en alleen om auto's gaat
Wow wat een haat. Laat het gaan me'n jongquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
O wacht, volgens mij ben ik de semi-grappige presentatoren vergeten met hun "kijk mij nou populair en grappig zijn" mislukte grapjes. En dan nog die bosmongool met z'n witte helm kan mij het verrotte welk stuk verdriet er onder die helm zitten man man. Debielenprogramma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |