Ja hallo,
Ik heb vandaag eens meegedaan met een groepsles in/buiten de sportschool
Zo kom ik eens in contact met die 2 lekkere mokkeltjes in strakke broekjes.
Helaas hadden ze het over hun vakantie met hun vriend bla bla bla. Ik had er toen al geen zin meer in. Het doel is blijkbaar een teamspirit/band te kweken want enthousiast klapten de instructrice
kom jongens we gaan er voor. Flikker maar mooi op met die teringzooi dacht ik.
Na een sompige warming up begon de obstakel race. Ik zat samen met han en jose in de groep. De eerste prijs bulderde han. Hij draafde dan ook vrolijk over alles heen. Al strompelend en hinkend waggelde ik achter de dikke kont van jose aan.
Toen het vlot. We moesten dus dat ding naar de overkant trekken. Han had blijkbaar weer een TIA want al gauw trok hij aan de verkeerde kant van het en touw en jose met haar moddervette lijf stond helemaal aan de verkeerde kant. Dat ding wiebelende alle kanten op.
De angst en de gore vijver maakte zicht meester over me en krampachtig greep ik een stuk hout vast. TREKKEN HAN NEE DE ANDERE KANT JOSE IK HOU HET NIET MEER.
Ik klampten me aan een van de palen vast en begon te bidden. Jose schreeuwden ik val val.
En dat was het moment dat ik een slok goor vijver water in mijn giechel kreeg en op de kop in de vijver lag.
Wat een ellende godverDOMME. Met een nat pak en een illusie minder weer naar de sportschool.