Ligt hier nog van alles, maar niks afgeprijsd....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef JohnB52 het volgende:
En zijn die dingen dan ook afgeprijsd bij jullie?

Bijna niks afgeprijsd hier. Alleen paar dingen uit de Griekse week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Ligt hier nog van alles, maar niks afgeprijsd....

Niet minder, maar minder "groots" volgens mij...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dacht dat ze minder themaweken gingen houden.. Hier zijn nog flink wat restanten van de Griekse, Turkse, Spaanse en Belgische weken

Bier, pannenkoekmix, flessen water, rode bieten in pot en gekookte worst, that's all you needquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Als je ziet wat voor volk er tegenwoordig loopt in de Lidl, is een Oost-Europese week niet verkeerd... Dingen vliegen dan de schappen uit gok ik...

Hij wist dat niet?! Wtf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Bier, pannenkoekmix, flessen water, rode bieten in pot en gekookte worst, that's all you need![]()
Heb vandaag een Pool aangesproken die ik al een paar keer water had zien kopen, hij wist oprecht niet dat je hier water uit de kraan kon kopen en zette gauw zijn 6-pack water terug, blij dat het weer geld scheelde

In ieder geval al paar maanden jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij wist dat niet?! Wtf.en hij woont hier gewoon?

quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
In ieder geval al paar maanden ja
En dat dan ook niet zelf bedenken als je ziet dat er bijna geen water in de winkel staat en dat vrijwel niemand (veel) water afrekent bij de kassa![]()

Echt? Kopen ze daarom al die sixpacks water?? Zie ze hier ook met armen vol lopen (de wagen ligt meestal vol met traytjes bier)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Bier, pannenkoekmix, flessen water, rode bieten in pot en gekookte worst, that's all you need![]()
Heb vandaag een Pool aangesproken die ik al een paar keer water had zien kopen, hij wist oprecht niet dat je hier water uit de kraan kon kopen en zette gauw zijn 6-pack water terug, blij dat het weer geld scheelde

quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
Vandaag:
Die nieuwe lichtgevende kassabordjesEn dat omroepen
Totdat ze zeggen 'kassa 4 gaat voor u open. Dit is een pinkassa.'
En daarna er pas achter komen dat persoon 4 er niet is.
Ja die logica hier ook al... Ik snap het ook nietquote:En de rookwaren in het midden zijn hier weg. Hangt nu boven de kassa. Echter, bij 2 kassa's van de 5. En je raad het al, die zijn bijna altijd dicht.Wat een zooitje is dat.
![]()

Dat valt me de laatste tijd ook op ja, die oranje 'goedkoper' posters. Is dat weer een nieuwe marketing truc om onverkoopbare zooi te lozen? Zijn allemaal gewoon normale prijzen en zeker geen aanbieding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
Vandaag:
Die nieuwe lichtgevende kassabordjesEn dat omroepen
Totdat ze zeggen 'kassa 4 gaat voor u open. Dit is een pinkassa.'
En daarna er pas achter komen dat persoon 4 er niet is.
En de rookwaren in het midden zijn hier weg. Hangt nu boven de kassa. Echter, bij 2 kassa's van de 5. En je raad het al, die zijn bijna altijd dicht.Wat een zooitje is dat.
![]()
2 volle vriezers restanten. En ondanks de oranje omlijsting gewoon de volle mep.

Die oranje borden zijn zeer zeker een manier om je te laten denken dat het een geweldige deal is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt me de laatste tijd ook op ja, die oranje 'goedkoper' posters. Is dat weer een nieuwe marketing truc om onverkoopbare zooi te lozen? Zijn allemaal gewoon normale prijzen en zeker geen aanbieding.
In het weekend staan hier vaak al nieuwe producten in de winkel maar dan zonder prijskaartje erbij. Volgens mij ook bewust, want bij de kassa kosten die dingen altijd veel meer dan je denkt en het dus normaal zou laten staan als er een bordje hangt....

Dat heeft de Lidl D me ook wel eens geflikt met gereedschap, dat leek heel goedkoop (een ratelset) maar dat was het bordje van de uitverkochte, van dat wat er lag was het prijsje achter een anders kaartje verdwenen. Aan de kassa was de ratelset ineens 45 euroquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:05 schreef Molo het volgende:
Die nieuwe kassa dingen hebben ze hier niet. Moet zeggen dat het '3x bellen voor een nieuwe kassa' hier prima werkt, team is ook goed op elkaar ingespeeld, maar zal per filiaal verschillen.
Die oranje 'reclame' borden met dezelfde gewone prijs hebben ze hier echter ook, en ook missende prijskaartjes voor dure dingen. Zo kwam ik er bij de kassa een keer achter dat een halve kilo tomaten ¤4,50 was... Dus die heb io daar maar gelaten, dat ging me te ver.
Moet wel altijd opletten, maar goed, dat moet je bij de AH en Jumbo enzo ook, die flikken hetzelfde.

Nou, het is bij de Lidl waar ik ga wel opvallend dat de duurdere producten geen prijskaartjes hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die oranje borden zijn zeer zeker een manier om je te laten denken dat het een geweldige deal is.
Ze laten toch niet om die reden opzettelijk prijskaartjes weg? Dan zouden ze dat trucje toch vaker proberen?

Aldi mij ook wel eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft de Lidl D me ook wel eens geflikt met gereedschap, dat leek heel goedkoop (een ratelset) maar dat was het bordje van de uitverkochte, van dat wat er lag was het prijsje achter een anders kaartje verdwenen. Aan de kassa was de ratelset ineens 45 euro
Aldi heeft me nog nooit zoiets geflikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |