abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143351626
En zijn die dingen dan ook afgeprijsd bij jullie?
pi_143351673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef JohnB52 het volgende:
En zijn die dingen dan ook afgeprijsd bij jullie?
Ligt hier nog van alles, maar niks afgeprijsd....
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:45:50 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143351753
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef soapie het volgende:

[..]

Ligt hier nog van alles, maar niks afgeprijsd....
Bijna niks afgeprijsd hier. Alleen paar dingen uit de Griekse week.
Aziatische week spul ligt er nog veel en allemaal 'gewone' prijs
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_143352387
Volgens mij waren zie hier gisteren op een andere manier aan het proberen van dat Aziatische spul af te komen... Het heeft echt een enorme tijd roerloos naast de vriezer gelezen :')

Maar qua hoeveelheid Spaans spul leek het wel alsof de Spaanse week net begonnen was :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143352405
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dacht dat ze minder themaweken gingen houden.. Hier zijn nog flink wat restanten van de Griekse, Turkse, Spaanse en Belgische weken :')
Niet minder, maar minder "groots" volgens mij...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143352648
Als je ziet wat voor volk er tegenwoordig loopt in de Lidl, is een Oost-Europese week niet verkeerd... Dingen vliegen dan de schappen uit gok ik...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:56:18 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143355381
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Als je ziet wat voor volk er tegenwoordig loopt in de Lidl, is een Oost-Europese week niet verkeerd... Dingen vliegen dan de schappen uit gok ik...
Bier, pannenkoekmix, flessen water, rode bieten in pot en gekookte worst, that's all you need _O-

Heb vandaag een Pool aangesproken die ik al een paar keer water had zien kopen, hij wist oprecht niet dat je hier water uit de kraan kon drinken en zette gauw zijn 6-pack water terug, blij dat het weer geld scheelde _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 12-08-2014 22:03:01 ]
pi_143356049
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Bier, pannenkoekmix, flessen water, rode bieten in pot en gekookte worst, that's all you need _O-

Heb vandaag een Pool aangesproken die ik al een paar keer water had zien kopen, hij wist oprecht niet dat je hier water uit de kraan kon kopen en zette gauw zijn 6-pack water terug, blij dat het weer geld scheelde _O-
Hij wist dat niet?! Wtf. :o en hij woont hier gewoon?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:12:00 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143356202
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hij wist dat niet?! Wtf. :o en hij woont hier gewoon?
In ieder geval al paar maanden ja :')
En dat dan ook niet zelf bedenken als je ziet dat er bijna geen water in de winkel staat en dat vrijwel niemand (veel) water afrekent bij de kassa :') _O-
pi_143356351
hier zijn alleen enkele diepvriesproducten afgeprijsd.

verder wederom een brood tekort. dat gaat de hele zomervakantie zo, na een uur of 1 hoef je niet meer heen voor brood.
niet alleen bij de lidl, maar eigenlijk alle supermarkten. morgen ochtend maar weer heen voor brood.
pi_143356666
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

In ieder geval al paar maanden ja :')
En dat dan ook niet zelf bedenken als je ziet dat er bijna geen water in de winkel staat en dat vrijwel niemand (veel) water afrekent bij de kassa :') _O-
_O-
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:33:34 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143357245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb vandaag een Pool aangesproken die ik al een paar keer water had zien kopen, hij wist oprecht niet dat je hier water uit de kraan kon kopen en zette gauw zijn 6-pack water terug, blij dat het weer geld scheelde _O-
Echt? Kopen ze daarom al die sixpacks water?? Zie ze hier ook met armen vol lopen (de wagen ligt meestal vol met traytjes bier)
Ga ik ze de volgende keer ook maar vertellen want ze zijn erg vriendelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143357462
Maar wat als ze thuis écht geen water hebben :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Nezhi op 12-08-2014 21:48:33 ]
pi_143358640
handig douchen en naar de wc gaan zonder water.
pi_143359067
Waar kun je spullen eigenlijk ruilen? Ik wil donderdag voor die wandelschoenen gaan (zullen wel meteen op zijn maar goed, kan het proberen) maar wil ze wel kunnen ruilen als ze voor geen meter zitten. Die broek ga ik ook niet tussen de bloemkolen staan passen.
Tap tap tap
pi_143359325
gewoon bij de kassa
pi_143360322
Vandaag:

Die nieuwe lichtgevende kassabordjes _O_ En dat omroepen _O_
Totdat ze zeggen 'kassa 4 gaat voor u open. Dit is een pinkassa.'
En daarna er pas achter komen dat persoon 4 er niet is. :')

En de rookwaren in het midden zijn hier weg. Hangt nu boven de kassa. Echter, bij 2 kassa's van de 5. En je raad het al, die zijn bijna altijd dicht. :') Wat een zooitje is dat. :')

2 volle vriezers restanten. En ondanks de oranje omlijsting gewoon de volle mep.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143360999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
Vandaag:

_O-
Gisteren ging het hier: "blabla kassa 4 gaat open", iets later "blabla kassa 4 gaat sluiten", direct er achteraan "blabla kassa 4 gaat open, u kunt alvast uw spullen op de band zetten", en je raad het al... praktisch gelijk weer dicht en weer open :?
quote:
En de rookwaren in het midden zijn hier weg. Hangt nu boven de kassa. Echter, bij 2 kassa's van de 5. En je raad het al, die zijn bijna altijd dicht. :') Wat een zooitje is dat. :')
Ja die logica hier ook al... Ik snap het ook niet :')
pi_143361732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
Vandaag:

2 volle vriezers restanten. En ondanks de oranje omlijsting gewoon de volle mep.
Dat valt me de laatste tijd ook op ja, die oranje 'goedkoper' posters. Is dat weer een nieuwe marketing truc om onverkoopbare zooi te lozen? Zijn allemaal gewoon normale prijzen en zeker geen aanbieding.

In het weekend staan hier vaak al nieuwe producten in de winkel maar dan zonder prijskaartje erbij. Volgens mij ook bewust, want bij de kassa kosten die dingen altijd veel meer dan je denkt en het dus normaal zou laten staan als er een bordje hangt....
  woensdag 13 augustus 2014 @ 07:05:14 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_143367788
Die nieuwe kassa dingen hebben ze hier niet. Moet zeggen dat het '3x bellen voor een nieuwe kassa' hier prima werkt, team is ook goed op elkaar ingespeeld, maar zal per filiaal verschillen.

Die oranje 'reclame' borden met dezelfde gewone prijs hebben ze hier echter ook, en ook missende prijskaartjes voor dure dingen. Zo kwam ik er bij de kassa een keer achter dat een halve kilo tomaten ¤4,50 was... Dus die heb io daar maar gelaten, dat ging me te ver.
Moet wel altijd opletten, maar goed, dat moet je bij de AH en Jumbo enzo ook, die flikken hetzelfde.
pi_143371628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat valt me de laatste tijd ook op ja, die oranje 'goedkoper' posters. Is dat weer een nieuwe marketing truc om onverkoopbare zooi te lozen? Zijn allemaal gewoon normale prijzen en zeker geen aanbieding.

In het weekend staan hier vaak al nieuwe producten in de winkel maar dan zonder prijskaartje erbij. Volgens mij ook bewust, want bij de kassa kosten die dingen altijd veel meer dan je denkt en het dus normaal zou laten staan als er een bordje hangt....
Die oranje borden zijn zeer zeker een manier om je te laten denken dat het een geweldige deal is.
Ze laten toch niet om die reden opzettelijk prijskaartjes weg? Dan zouden ze dat trucje toch vaker proberen?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:03:21 #147
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143371716
Een pond tomaten voor 4,50 moet wel een fout zijn :')
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:13:04 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143372035
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 07:05 schreef Molo het volgende:
Die nieuwe kassa dingen hebben ze hier niet. Moet zeggen dat het '3x bellen voor een nieuwe kassa' hier prima werkt, team is ook goed op elkaar ingespeeld, maar zal per filiaal verschillen.

Die oranje 'reclame' borden met dezelfde gewone prijs hebben ze hier echter ook, en ook missende prijskaartjes voor dure dingen. Zo kwam ik er bij de kassa een keer achter dat een halve kilo tomaten ¤4,50 was... Dus die heb io daar maar gelaten, dat ging me te ver.
Moet wel altijd opletten, maar goed, dat moet je bij de AH en Jumbo enzo ook, die flikken hetzelfde.
Dat heeft de Lidl D me ook wel eens geflikt met gereedschap, dat leek heel goedkoop (een ratelset) maar dat was het bordje van de uitverkochte, van dat wat er lag was het prijsje achter een anders kaartje verdwenen. Aan de kassa was de ratelset ineens 45 euro
Aldi heeft me nog nooit zoiets geflikt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143372204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die oranje borden zijn zeer zeker een manier om je te laten denken dat het een geweldige deal is.
Ze laten toch niet om die reden opzettelijk prijskaartjes weg? Dan zouden ze dat trucje toch vaker proberen?
Nou, het is bij de Lidl waar ik ga wel opvallend dat de duurdere producten geen prijskaartjes hebben. :') Vaak pak je het met de gedachte van "we zijn bij de Lidl, zal wel niet duur zijn. " en dan betaal je toch mooi de hoofdprijs.
pi_143373404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat heeft de Lidl D me ook wel eens geflikt met gereedschap, dat leek heel goedkoop (een ratelset) maar dat was het bordje van de uitverkochte, van dat wat er lag was het prijsje achter een anders kaartje verdwenen. Aan de kassa was de ratelset ineens 45 euro
Aldi heeft me nog nooit zoiets geflikt.
Aldi mij ook wel eens.
moet ik wel bij zeggen dat die winkel gigantisch chaotische was, alle non-food lag door elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')