quote:Dat is knap kut zeg!!!!
Op donderdag 31 oktober 2002 23:47 schreef twi het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERIk heb ringen op m'n games.
Ik hoop inderdaad dat Microsoft iets voor je wil doen!
quote:Al mijn games hebben het heel lichtjes..
Op vrijdag 1 november 2002 12:09 schreef twi het volgende:
Vraagje. Jullie hebben allemaal niet iets als een ring aan de onderkant van jullie games, als teken dat je game veel gebruikt is? Lijkt me sterk, want bij Deathrow heeft 'ie het al na 10 dagen, hoewel ik niet buitensporig veel gespeeld heb. Nouja, ik wacht Microsoft's antwoord wel af...
quote:Pas als het niet meer werkt moet je gaan zeuren idd.
Op vrijdag 1 november 2002 14:21 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog niet (durven) kijken naar de discs... zou me ook niet zo heel erg veel boeien denk ik.
Ik heb net customer care gesproken. Ze zeggen dat het cosmetische krassen zijn, maar als ik bezorgd ben kunnen ze 'm repareren. Als ze vaststellen dat de krassen komen door een fout van de machine vervangen ze hem. Echter konden ze de doos voor reparatie nog niet opsturen, gezien de systemen daar plat liggen. Kortom, ik denk, gezien de reacties hier ook, dat ik de console nog even een maandje houd. Als de krassen erger worden, stuur ik de hele mik op.
* twi is nu eenmaal een paranoide ventje dat zuinig is op z'n dure spelletjes en spaarzame centjes
quote:Deze raad neem ik dus voorlopig maar aan
Op vrijdag 1 november 2002 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pas als het niet meer werkt moet je gaan zeuren idd.
Op mn dvds ben ik wel heel heel zuinig hoor, daar wil ik geen krasje op hebben! Niet dat ik de spellen moedwillig laat slingeren hoor.
Nine:
Atlus recently released new screens from a near-complete version of the latest installment in the Shin Megami Tensei series for the Xbox, Nine. Scheduled for release on December 5 in Japan, the game's story will focus on a cast of three main characters: Emi, Baraki, and Meiko. The game's title is related to personality traits including light (good), dark (evil), chaos (confusion), law (order), etc. All associated traits are influenced by events and other characters in the game. Nine will boast a unique realtime 3D battle system wherein players can form multiple parties to fend off enemies. As previously reported, two versions of the game (offline and online compatible) are scheduled for release. However, the initial release in December will feature exclusively offline play

quote:het ziet er lelijk uit.
Op zaterdag 2 november 2002 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Transworld Snowboarding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Dat en het lijkt me niet cool............ Damn,...... ben nogal gameloos. En deze maand moet ik 3 games spelen.........haast geen tijd !
Op zaterdag 2 november 2002 16:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
het ziet er lelijk uit.
Worden de spellen nou korter of is 15 uur voldoende?
Vrijdag avond begonnen en zaterdag avond was ik klaar zon beetje...
Wel een mooi spelleke trouwens, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar hij is eigenlijk beter dan GT3.. hoewel je daar wel meer gameplezier van hebt hoor.
quote:Nee,...games worden niet korten. Jij bent gewoon de racekoning !
Op zondag 3 november 2002 10:56 schreef Bastard het volgende:
Dit weekend SEGA GT uitgespeeld op de doos..Worden de spellen nou korter of is 15 uur voldoende?
Vrijdag avond begonnen en zaterdag avond was ik klaar zon beetje...Wel een mooi spelleke trouwens, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar hij is eigenlijk beter dan GT3.. hoewel je daar wel meer gameplezier van hebt hoor.
quote:Het zal wel schelen als je meerdere racegames hebt uitgespeeld ja
Op zondag 3 november 2002 10:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...games worden niet korten. Jij bent gewoon de racekoning !
quote:Screenies zien er misschien brak uit, maar de game zelf toch echt niet.
Op zaterdag 2 november 2002 16:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
het ziet er lelijk uit.
quote:Ik wel..Sinds Coolboarders..
Op zondag 3 november 2002 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Heel cool Daggla, maar ik ben zelf totaal geen Snowboard type !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |