Nee echt, alles kan stuk aan die auto! Nog nooit zo'n belevenis gehad in race games
Dacht dat Project Gotham racing verslavend was, maar dit is echt ERG ![]()
Jullie nu allemaal naar de winkel, en als hij dicht is breek je hem maar open
Dit moet de hele nacht gespeeld worden
Colin is ongekend, een juweel in derally gamewereld die zijn concurenten, zover je daar al over MAG spreken... ver achter zich.
Ik zit nu in Zweden.. ik haat sneeuw banen maar voor het eerst... deze wereld ruled!!
Je hebt wel eens afslagen of zo in een rally spel.. je twijfelt waar moet ik heen?
Nou in dit spel zit je constant in een wereld die of op de veluwe lijkt of op een oostenrijk als in levensecht... achter iedere boom kan een weggetje liggen die je niet moet hebben maar waar je met gemak 100 meter op door rijd zonder door te hebben dat je verkeerd rijd!
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:15 schreef Bastard het volgende:
Mag ik ff zeggen ... GODVERDOMME.. !!!
Sorry dat ik het zeg, chocobo is waarschijnlijk ook de enige die weet wanneer ik dat zeg dat ik het meen!
Colin is ongekend, een juweel in derally gamewereld die zijn concurenten, zover je daar al over MAG spreken... ver achter zich.
Ik zit nu in Zweden.. ik haat sneeuw banen maar voor het eerst... deze wereld ruled!!Je hebt wel eens afslagen of zo in een rally spel.. je twijfelt waar moet ik heen?
Nou in dit spel zit je constant in een wereld die of op de veluwe lijkt of op een oostenrijk als in levensecht... achter iedere boom kan een weggetje liggen die je niet moet hebben maar waar je met gemak 100 meter op door rijd zonder door te hebben dat je verkeerd rijd!
En ik mis inderdaad wel eens een afslag, dat je op een Tsplitsings aan komt en dat je echt zo'n idee hebt van: "wtf zei die nou
Hard left? Hard Right?? Eeek!!! *remt*"
Echt super
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:15 schreef Bastard het volgende:
Mag ik ff zeggen ... GODVERDOMME.. !!!
Sorry dat ik het zeg, chocobo is waarschijnlijk ook de enige die weet wanneer ik dat zeg dat ik het meen!
Ik zit nu in Zweden.. ik haat sneeuw banen maar voor het eerst... deze wereld ruled!!Je hebt wel eens afslagen of zo in een rally spel.. je twijfelt waar moet ik heen?
Jaloers is !
quote:Sorry,..........geen GTA VC ?
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik wou hem kopen ( Op PS2 ) maar kan niks uitgeven vanwege rijbewijs en...ik kan waarschijnlijk ook geen Kingdom Hearts & GTA VC kopen![]()
Mij leven is voorbij...
quote:STFU natuurlijk blijft dit in DIG
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
(lijkt wel SlowChat nu trouwens,......opletten allemaal dat dit een Xbox topic blijft)
*Luister, deze werelden mis je in halo
*Zo reel, dat als je in het bos rijdt je compleet van het pad raakt.
Het is allemaal TE ECHT... hekken zijn nu echt hekken!
Strobalen, zijn strobalen!
De hele omgeving veert mee op jou rijstijl... De omgeving is om je af te vragen waarom dit nooit eerder was.
En tenslotte kan ik met gerust hart zeggen dat inderdaad GT3 mooi is voor straatracen en Colin weer NOG MOOIER voor het rally rijden!
Zoals we gewend zijn dus ![]()
Amen
quote:Halo ???
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:46 schreef Bastard het volgende:[..]
*Luister, deze werelden mis je in halo
quote:De werelden van Halo kunnen inderdaad een puntje gaan zuigen aan CMR3.. inderdaad ja!
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Halo ???
Je vergelijkt CMR3 met Halo ??
Dacht je dat het gras in ralli sport mooi was?? Think again,.. dat gras is wel het minste wat je opvalt hier!
quote:Nu maak je me wel HEEL nieuwsgierig.............*last krijgt hier op werk*
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:51 schreef Bastard het volgende:[..]
De werelden van Halo kunnen inderdaad een puntje gaan zuigen aan CMR3.. inderdaad ja!
Want zo realistisch heb je het nog niet gezien..Dacht je dat het gras in ralli sport mooi was?? Think again,.. dat gras is wel het minste wat je opvalt hier!
Ik reed net mn band lek.. schoot er af .. op mn velg verder rijden
quote:En nu ben ik het zat............ ! GODVERDOMME,...... Ik wil ook gamen dammit....... Klinkt fu**ing cool die CMR 3 man !!!
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:31 schreef Bastard het volgende:
Je gaat maar heen waar je wilt maar CMR3... dammmmIk reed net mn band lek.. schoot er af .. op mn velg verder rijden
Maar jullie hebben dus beide gespeeld en vinden CMR mooier?
quote:Pff, zo echt wel!
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:14 schreef StrayDog het volgende:
Goh ik las in de meeste reviews dat het idd een topper is, alleen grafisch vond men het nogal tegenvallen in vergelijking met Rallisport?Maar jullie hebben dus beide gespeeld en vinden CMR mooier?
Dit is grafisch gewoon een van de beste games beschikbaar op de doos! Gewoon elk detail zit er in verwerkt in de game. Toppertje ![]()
En dat van die velg is inderdaad errug goed
Heb gewoon een race gedaan om te kijken wat er kapot kan aan de auto, en das heel wat
Ik draaide een rondje met de focus, en zag de band gewoon afbladderen. En daarna natuurlijk de mooie fonken
quote:Ik vind menig screenshot van CMR3 al mooier dan Rallisport Challenge !
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:14 schreef StrayDog het volgende:
Goh ik las in de meeste reviews dat het idd een topper is, alleen grafisch vond men het nogal tegenvallen in vergelijking met Rallisport?Maar jullie hebben dus beide gespeeld en vinden CMR mooier?
quote:Screens en filmpjes zuigen
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind menig screenshot van CMR3 al mooier dan Rallisport Challenge !
quote:Kan je nagaan
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Screens en filmpjes zuigen
* Chocobo is verschrikkelijk benieuwd
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/fabletrailer1.mov
quote:Damn..Dat lijkt wel echt..
Op vrijdag 25 oktober 2002 04:32 schreef Chocobo het volgende:
Kakuto ChojinZiet er allemaal strak uit ! (en ik bedoel strak
) Maar ben wel benieuwd of ze de gameplay net zo hoog kunnen trekken als bv SC en of VF en Tekken !
[offtipoc]
Ik heb de GC en mario zuigt echt bigtime man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |