Het was midden in een gesprek duckface, even le-zen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:43 schreef eend112 het volgende:
Er zijn dus geen andere dingen om over te praten
Was het wel een leuk gesprek ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Het was midden in een gesprek duckface, even le-zen.
Dat heet gewoon roddelen. En ja, dat soort mensen zijn vervelend.quote:Zit ik met een vriendin op het terras euh zolderkamer, midden in een gesprek, maakt diegene ineens een grove opmerking over een voorbijganger.
Ken een aantal mannen die er ook wat van kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:56 schreef BlueMage het volgende:
Gezeik over uiterlijk sowieso, echt van die "vrouwenpraat" maar dan in de negatieve zin van het woord.
Nee hoor, wij geven alle vrouwen die voorbij komen gewoon een punt van 1 tot 10. Of de makkelijkere variant: neukbaar of niet neukbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ken een aantal mannen die er ook wat van kunnen.
Dit inderdaad. Door met je reusachtige pens in mijn beeld te lopen geef je mij gewoon een emotionele kaakslag, dan moet je niet zeuren als ik daar iets van zeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:19 schreef hoink581 het volgende:
Als mensen extreem dik zijn dan mag je dat gewoon tegen de ander zeggen.
Mocht je dat willen doen met het idee dat de persoon in kwestie zich daar iets van aantrekt, dan kun je het net zo goed laten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Laat me raden: je durft dit niet tegen je vriendin te zeggen?
Oh ja want het is onmogelijk een andere kant op te kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Door met je reusachtige pens in mijn beeld te lopen geef je mij gewoon een emotionele kaakslag, dan moet je niet zeuren als ik daar iets van zeg.
Lachen om lichamelijke behoeftigenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is trouwens het leukste in een ziekenhuis. Wat je daar voorbij ziet komen!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |