Aannemelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
TS was de voorbijgangster waar de opmerking over gemaakt werd.
Dit is niet erg positief. Probeer het opnieuw terwijl je aan een bloemenveldje in de Provence denkt.quote:
Ach ja zo heeft iedereen vast wel iets. Ik lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
Confronterend wel natuurlijk .. Als jij door de stad loopt praat iedereen zo over jou
Gedaan. Ik heb nu de behoefte om je levend te begraven. Is dat het gewenste resultaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dit is niet erg positief. Probeer het opnieuw terwijl je aan een bloemenveldje in de Provence denkt.
Onzekerheid over het eigen uiterlijk en daaruit voortvloeiend anderen afkraken om het zelfbeeld op te vijzelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:03 schreef Aberella het volgende:
Vanwaar die drang om mensen die je niet kent af te zeiken![]()
Vind ik dus van niet dat alles maar gezegd mag worden. Nederlands kwaaltje is dat mijns inziens. Echt heel onbeleefd vind ik dat. Je wint er ook niets mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:19 schreef hoink581 het volgende:
Als mensen extreem dik zijn dan mag je dat gewoon tegen de ander zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |