Evan is inmiddels een aardig goede vriend van mij geworden. Dat hij stopt is deels een eigen keus, maar die keuze is met name tot stand gekomen vanwege het lage inkomen wat dit "beroep" biedt. Hier een interview: TheNextWeb.twitter:evleaks twitterde op zondag 03-08-2014 om 16:20:57All good things must come to an end. Thank you for an amazing two years. [RETIREMENT] reageer retweet
Uhm...dat is niet MIJN campagnequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:29 schreef LookAtMe het volgende:
Je indiegogo campagne proberen te verstoppen in zo'n doorzichtige OP
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef Teydelyk het volgende:
Slechtste advertorial aller tijden -1/10
Ken ik inderdaad niet. Denk omdat het mij niet kan boeien welke telefoon er wanneer gaat uitkomen en hoe die er uit ziet. Twee weken later is het model al weer vervangen. Daarbij kan ik zeer zeker wel lezen maar je verhaal is een grote onsamenhangende brainfart.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:39 schreef very het volgende:
[..]
@evleaks niet kennen![]()
Niet kunnen lezen
Maak je geen zorgen. We kunnen allemaal niet lezen, thats it.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef EenKriek het volgende:
Wat is in vredesnaam de klacht, ik begrijp hier niets van
Oh ok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. We kunnen allemaal niet lezen, thats it.
Als je gewoon kan lezen, en ook begrijpt wat je leest: dan is het helemaal niet onsamenhangend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ken ik inderdaad niet. Denk omdat het mij niet kan boeien welke telefoon er wanneer gaat uitkomen en hoe die er uit ziet. Twee weken later is het model al weer vervangen. Daarbij kan ik zeer zeker wel lezen maar je verhaal is een grote onsamenhangende brainfart.
Ah ik zie het nu, die persoon heet @evleaks. Is dus vast op Twitter en daar doe ik niet aan.
Toch vind buiten mij zo te zien de meerderheid je verhaal nogal vaag. Maar dat is natuurlijk niet jou fout maar ligt aan het feit dat wij allemaal niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:45 schreef very het volgende:
[..]
Onsamenhangend? Uhm...nee.
Als je gewoon kan lezen, en ook begrijpt wat je leest: dan is het helemaal niet onsamenhangend.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Toch vind buiten mij zo te zien de meerderheid je verhaal nogal vaag. Maar dat is natuurlijk niet jou fout maar ligt aan het feit dat wij allemaal niet kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:29 schreef LookAtMe het volgende:
Je indiegogo campagne proberen te verstoppen in zo'n doorzichtige OP
ja allemaal best, maar wat de neuk doet die doneerspam dan onderaan je OPquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Als jij, of een ander de persoon "@evleaks" niet kent, en de OP begint daarmee...dan moet je ff doorbijten en niet al meteen denken dat je het allemaal toch niet meer kan volgen en zo ongeïnteresseerd en vluchtig verder lezen. Het wordt allemaal vanzelf duidelijk in de paar woorden erna![]()
Voor de mensen die moeite hebben met lezen heb ik toch de eerste zin maar geprobeerd wat te verduidelijken. Niet dat ik het eens ben dat het een ingewikkelde zin was, maar blijkbaar zitten hier nogal wat mensen die er moeite mee hebben![]()
Hopelijk sterf je vriend pijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef very het volgende:
Lekker allemaal huilen over het feit dat ik er een link bij plaats naar een initiatief die een goede vriend van mij kan helpen. Stelletje zielepoten
Laten zien dat er aan die klacht iets gedaan kan worden bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja allemaal best, maar wat de neuk doet die doneerspam dan onderaan je OP
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef very het volgende:
Lekker allemaal huilen over het feit dat ik er een link bij plaats naar een initiatief die een goede vriend van mij kan helpen. Stelletje zielepoten
zet dat er dan gewoon duidelijk bij in je OP.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef very het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:00 schreef very het volgende:
[..]
Classy
Maar jij blij: dat zal waarschijnlijk het geval zijn.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
zet dat er dan gewoon duidelijk bij in je OP.
Nu staat er alleen maar dat hij stopt 'vanwege de lage inkomsten en personelijke redenen) en dan klaag je over het niet meer zien van je eigen bijdrages.
En dan komt vanuit het niets die link.
wees duidelijk, je weet hoe het hier werkt.
quote:
Zie de link in de OPquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:28 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik snap er geen kut van. Wat is evleaks?
Nerdendingetje dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:32 schreef very het volgende:
[..]
Zie de link in de OP
Of deze link: http://www.androidplanet.nl/92406/evleaks-interview-evan-blass/
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Nerdendingetje dus
Over 'n kraan die niet meer lekt net nu de loodgieter eindelijk tijd heeft om langs te komen, zul je altijd zien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |