abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143088798
Het is ongelooflijk, een uitnodiging ondanks dat mijn positie 6e is. In de uitnodiging staat het volgende:
quote:
Als je de woning accepteert, dan ontvang je een e-mail met de uitnodiging om de huurovereenkomst digitaal te tekenen. Je bent dan geblokkeerd voor verder reageren op het woningaanbod en je kunt geen andere aanbiedingen meer ontvangen.
Ik sta 6e maar indien ik accepteer kan ik het contract tekenen? Ik snap de logica niet helemaal...
pluk de haahr
pi_143089030
Dat geldt natuurlijk enkel als je de hoogste bent die geaccepteerd heeft.

Wel toevallig, ik ben ook zesde geworden bij een woning van sww :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:04:48 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_143089035
Studentenwoningweb waarom?
pi_143089071
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:04 schreef hoppietje het volgende:
Dat geldt natuurlijk enkel als je de hoogste bent die geaccepteerd heeft.

Wel toevallig, ik ben ook zesde geworden bij een woning van sww :)
Zo zie je maar weer sww. :')
pluk de haahr
pi_143089116
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:04 schreef xzaz het volgende:
Studentenwoningweb waarom?
Vraag ik mijzelf ook af... Je bent kansloos als je nieuw bent of geen urgentie hebt.
pluk de haahr
pi_143089210
Dit is gewoon een prima brief/uitnodiging. Indien jij degene bent die de keus krijgt op dat moment kun je meteen het contract tekenen. Wil de nummer 1,2,3,4 of 5 het, dan heb je pech en kunnen die het contract meteen ondertekenen.
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:36:27 #7
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_143116976
Deze uitnodiging betekent dat jij het bent geworden. Plek zes is geen ongebruikelijke plek om een kamer te krijgen via SSW! In principe maak je (afhankelijk van de woning) tot plek acht een degelijke kans.

Studenten met veel inschrijftijd die reageren op kamers zijn ironisch genoeg niet de studenten die het hardst op zoek zijn naar een nieuwe kamer, terwijl ze er wel vaker voor in aanmerking komen. Vaak hebben ze al een (SSW) kamer en gaan ze alleen verhuizen wanneer er sprake is van een significante upgrade, ze op een specifieke gang kunnen komen of wanneer hun vriendje(s) ook een kamer hebben gekregen in dezelfde woning. Allemaal redenen om de uitnodiging toch maar niet te accepteren en plek 2,3,4 etc de ruimte te gunnen.

Dat is wat lastig te begrijpen als je nieuw bent op SSW en je eigenlijk bereid bent alles wel te accepteren, maar dat went vrij snel als je eenmaal onder de pannen bent.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')