Ik heb daar een wild (ik typte eerst 'wilt'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis het gedeelte dat je zelf naar champignonsporen zoekt![]()
Bedoelde u: bloedlul?quote:
Vooral icm met deze zin.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, bloed- en vleesworst knaag ik kk vaak.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vrouwelijke rappers, behalve Eve, Missy Elliott en Trina.
Hard op door wellicht typo ratchetness ratchet messquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoi ratchetmess93, heb liever een bewezen lekker recept/bereiding dan eentje random proberen atm.
Geen typoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hard op door wellicht typo ratchetness ratchet mess![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen typo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9,89/10![]()
.
Ohja dat was hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, bloed- en vleesworst knaag ik kk vaak. Ze hadden daar leguaanvlees zei ze, toen vroeg ze of ze het moest meenemen voor me omdat ik toch alles vreet
![]()
. Wou het wel proberen, ze moet nog meenemen
.
Nice, wil ik ook proberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, bloed- en vleesworst knaag ik kk vaak. Ze hadden daar leguaanvlees zei ze, toen vroeg ze of ze het moest meenemen voor me omdat ik toch alles vreet
![]()
. Wou het wel proberen, ze moet nog meenemen
.
wit brood in kleine blokjes snijdenquote:
Geen idee, even snel opgezocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja dat was hetIs dat niet illegal as fuck? :S
Suriname:quote:Officieel zijn groene leguanen beschermde dieren op Bonaire. Er mag dus niet op gejaagd worden. De leguaangerechten die je op Bonaire kunt bestellen, moeten dus leguanenvlees bevatten dat afkomstig is van speciale farms, waar de reptielen worden gefokt voor de vleesconsumptie. Maar er zullen waarschijnlijk ook veel groene leguanen illegaal uit de Bonairiaanse natuur geplukt worden om vervolgens in lokale traditionele gerechten te verdwijnen.
Neem aan dat het dus van zulke farms komtquote:In maart werd met veel omhaal een vergunning verstrekt voor de eerste leguanenfarm in Suriname. Het initiatief kwam van ’s Lands Bosbeheer, dat met het kweken van dieren in gevangenschap de druk op de wildstand wil verminderen. In de districten en met name in het binnenland zijn mensen voor hun eiwitten vooral aangewezen op de jacht en de visserij. Zo worden ook leguanen in het wild gevangen en als lekkernij verkocht, bijvoorbeeld in Coronie. Beschermd zijn ze niet, maar erop jagen mag alleen tijdens een jachtseizoen. Het noorden van het district is bovendien aangewezen als Multiple Use Management Area (Muma), dat wil zeggen dat daar economische activiteiten hand in hand moeten gaan met een duurzaam gebruik van de biodiversiteit
Beter komen ze met recepten in plaats van deze prietpraat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, even snel opgezocht.
Bonaire:
[..]
Suriname:
[..]
Neem aan dat het dus van zulke farms komt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen typo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9,89/10![]()
.
Pijnboompitten? Waar zijn die in dit verhaal?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef wise het volgende:
[..]
wit brood in kleine blokjes snijden
salamistukjes in extra olijfolie bakken
salami eruit scheppen.
blokjes brood erin.
Bake that shit
salami flavoured croutons
liever deze rooiequote:
Kan je erbij gooien als brood bijna gebakken isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit echt?
[..]
Pijnboompitten? Waar zijn die in dit verhaal?
En de dille?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pijnboompitten? Waar zijn die in dit verhaal?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter komen ze met recepten in plaats van deze prietpraat.
quote:
Rare kont. Jammer, want had potentie, 7,11/10.quote:
ook nog.quote:
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
Kan je erbij gooien als brood bijna gebakken is
quote:
quote:
Als nog beter dan die van de dames hier. Met hun snijplank-platte assersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rare kont. Jammer, want had potentie, 7,11/10.
Vind ik wel meevallen. Ik heb bij dieren doorgaans dat ik wil weten hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ben wel benieuwd naar hoe het smaakt, al zien die beesten er zelf echt nasty en eng uit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |