http://www.libelle-lekker(...)haasje-met-pepersausquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe fix je een varkenshaasje? Heb een zakje groene pepersaus erbij gekocht.
#teamporkonthefork
Goed recept want de saus maakt het gerecht extra feestelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.libelle-lekker(...)haasje-met-pepersaus
Thanks, heb pommes duchesse in de vriezer dus dat gaat goedkomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.libelle-lekker(...)haasje-met-pepersaus
94 hoor dushi. Nee maar 10/15 min afhankelijk van de grootte bakken in de pan gr grquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoi ratchetmess93, heb liever een bewezen lekker recept/bereiding dan eentje random proberen atm.
Stap 1: pepersaus wegflikkerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoi ratchetmess93, heb liever een bewezen lekker recept/bereiding dan eentje random proberen atm.
oh dan ben je niet zo heel veel ouder dan ik :$$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
94 hoor dushi. Nee maar 10/15 min afhankelijk van de grootte bakken in de pan gr gr
daaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed recept want de saus maakt het gerecht extra feestelijk.
Jij 95 tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan ben je niet zo heel veel ouder dan ik :$$
En daarna met pan in al in de oven nagaren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
94 hoor dushi. Nee maar 10/15 min afhankelijk van de grootte bakken in de pan gr gr
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Stap 1: pepersaus wegflikkeren
Stap 2: Stap 3: lekker smullen
Disclaimer: Ik heb dit specifieke recept zelf nooit gemaakt.
Weet ik veel @ saus, random filmpje van google geplukt. Maar zo'n soort snesi recept is lekker toch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]@ stap 1
Ziet er wel lekker uit, alleen geen zin om weer terug naar AH te gaan voor sausje. Kan Shishado ook?
Wel 's de naam gezien, verder ken ik d'r nietquote:
Ik maak deze maar gewoon regular, ga van de week dat recept wel proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik veel @ saus, random filmpje van google geplukt. Maar zo'n soort snesi recept is lekker toch.
ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's de naam gezien, verder ken ik d'r niet.
[..]
Ik maak deze maar gewoon regular, ga van de week dat recept wel proberen.
Ik heb een hekel aan vrouwelijke rappers, behalve Eve, Missy Elliott en Trinaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
klinkt wel geinig maar denk niet dat die gangsterrap echt haar ding is
Evequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vrouwelijke rappers, behalve Eve, Missy Elliott en Trina.
Nee joh als je het in de oven wilt garen hoef je het enkel aan te bakken gekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En daarna met pan in al in de oven nagaren?
[..]@ stap 1
Ziet er wel lekker uit, alleen geen zin om weer terug naar AH te gaan voor sausje. Kan Shishado ook?
Lekker doorbakkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee joh als je het in de oven wilt garen hoef je het enkel aan te bakken gekAnders heb je een saharavarkenshaas
Evequote:
True, wat prefer jijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee joh als je het in de oven wilt garen hoef je het enkel aan te bakken gekAnders heb je een saharavarkenshaas
Wokken eigenlijk omdat die haas ongelijk is, en in stukjes gesneden ook sneller gaar.quote:
Je vergeet Angie Martinezquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vrouwelijke rappers, behalve Eve, Missy Elliott en Trina.
Gvd, so so nuchterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wokken eigenlijk omdat die haas ongelijk is, en in stukjes gesneden ook sneller gaar.
Huh? Rapt die ook? Dacht alleen radiopresentatricequote:
WTF, was zij datquote:
Wie komt er eten ??quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, so so nuchter. Wil die unit zo snijden man
.
[ afbeelding ]
[..]
Huh? Rapt die ook? Dacht alleen radiopresentatrice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |