SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen lapooooEn je vergeet die potjes tegen Tim met minder dan 2 doelpunten verschil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:02 schreef rolls-reus het volgende:
Met 0-5 op je flikker krijgen van tim is ook geem schande volgens mij. Denk wel dat ds2 goed is in fifa![]()
Nou, en ik denk dus gewoon van niet. Just a feeling, en dat wilde ik hier even delen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat zou de transferprjis van Promes naar Spartak Moskou zijn?
Erg zonde wel, dat hij nu van de radar verdwijnt in Rusland![]()
![]()
En ik heb net uitgelegd waarom ik nooit post over wedstrijden die ik verlies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, en ik denk dus gewoon van niet. Just a feeling, en dat wilde ik hier even delen![]()
Nee, laat nu maar nu je zo gaat doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je kan je reputatie weer opschroeven door mij te vertellen wie er op de lege plekker moeten
Maar je hebt wel een hele goede silver LW gekozen.![]()
Kan zijn. In je eerste poging ooit direct div1 winnen met silverteams blijft wat mij betreft ook een onwaarschijnlijk sterk verhaal. Zeker met die 0-6quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik heb net uitgelegd waarom ik nooit post over wedstrijden die ik verlies.![]()
![]()
op de achtergrond.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan heb ik van die Fifa god gewonnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:04 schreef Reemi het volgende:
het was 0-6
Maarja, Tim is wel de FIFAgod van dit topic.![]()
![]()
Bij de WC-mode was Schar best een baasje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je kan je reputatie weer opschroeven door mij te vertellen wie er op de lege plekker moetenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die wedstrijd was een incident net als de 1-7 van Brazilië tegen Duitsland. Bovendien was het zeer geflatteerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn. In je eerste poging ooit direct div1 winnen met silverteams blijft wat mij betreft ook een onwaarschijnlijk sterk verhaal. Zeker met die 0-6![]()
![]()
op de achtergrond.
Dat je dat niet gelooft is niet mijn probleem. Ik heb het zelf meegemaakt.![]()
Sorry ds2quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, laat nu maar nu je zo gaat doen.
Maar je hebt wel een hele goede silver LW gekozen.neem het niet zo serieus op
![]()
![]()
En er komt misschien een IF aan morgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de WC-mode was Schar best een baasje.![]()
Prima, en toch geloof ik het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wedstrijd was een incident net als de 1-7 van Brazilië tegen Duitsland. Bovendien was het zeer geflatteerd.
Dat je dat niet gelooft is niet mijn probleem. Ik heb het zelf meegemaakt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stop eens met dat uitlokken johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, en toch geloof ik het niet![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die krijgt morgen een ifquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de WC-mode was Schar best een baasje.kom ik alleen in de knoop met een goede rechtsback
![]()
Lolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En er komt misschien een IF aan morgen.![]()
Wat is je record?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb het uitgerekend: 38,87% van mijn fifa wedstrijden zijn geeindigd in een nederlaag.![]()
Dit was inderdaad duidelijk een gevalletje: even lachen en DS2 uit zijn tent lokken, voor wat vertier op een saaie dag.quote:![]()
Is dit een uitdaging?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:04 schreef Reemi het volgende:
het was 0-6
Maarja, Tim is wel de FIFAgod van dit topic.![]()
Ik lok niks uit, ik geef gewoon mijn mening. Dat schijnt de bedoeling te zijn in fora als deze.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat je mening na een post of 6 wel doorgekomen isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lok niks uit, ik geef gewoon mijn mening. Dat schijnt de bedoeling te zijn in fora als deze.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb er nog een: kickoff glitchen tegen mede-FOK-ers is triestquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik denk dat je mening na een post of 6 wel doorgekomen is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, zo lang ik meer win dan verlies, vind ik het helemaal goedquote:Ach, en anders jammer dan eigenlijk, ik geef er niet zo heel erg veel om.
![]()
Wie doet dat dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er nog een: kickoff glitchen tegen mede-FOK-ers is triest![]()
Tja, tegen wie heb ik het?quote:
Ik kan alleen mijn seasons-stats nu zien:
- 191 wins
- 79 draws
- 157 lossesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
jongens, je moet gewoon niet te hoog van de toren blazen.
vorige toernooi redelijk op mijn flikker gekregen met mijn belgjes
ik weet zeker dat zhano, lindgren en blanchito boven mij staan
hadden we djeetje nog maar
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Momentopnames want ik heb vaak zat Lindgren dikke bafakoe gegeven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
jongens, je moet gewoon niet te hoog van de toren blazen.
vorige toernooi redelijk op mijn flikker gekregen met mijn belgjes
ik weet zeker dat zhano, lindgren en blanchito boven mij staan
hadden we djeetje nog maarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dr was er zelfs eentje met 0 punten toch hihi
#FreeTrapz![]()
Jup een echte baas maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
dr was er zelfs eentje met 0 punten toch hihi
Net of mij het wat uitmaakt of ik slecht ben
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oh was jij hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup een echte baas maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
Net of mij het wat uitmaakt of ik slecht benik dacht POTS
#FreeTrapz![]()
Zit wel diep hèquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er nog een: kickoff glitchen tegen mede-FOK-ers is triest
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, extreem treurige gevalletjes vergeet ik gewoon niet zo snel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verloren van DSL en Xigninition ofzoiets met mijn Colombia squadquote:
Zelfde met die gast hier die tegen mede-Fokkers bij vrije trappen een mannetje op de doellijn naast de keeper zette. Dat is misschien al wel 2 jaar geleden, maar dat soort dingen blijven me gewoon bijquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best kut als je pagina 1 terugleest en dan wil reageren maar dat je na de reactie ziet dat er al een pagina bij is gepost![]()
![]()
waarom deed je het reemi waarom ????quote:
zit het zo diep bij je ingebakken
#FreeTrapz![]()
Reemi is gewoon een mini-KSI. een zweterboii.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Schandalig ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde met die gast hier die tegen mede-Fokkers bij vrije trappen een mannetje op de doellijn naast de keeper zette. Dat is misschien al wel 2 jaar geleden, maar dat soort dingen blijven me gewoon bij
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zoveel pace sletjes hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verloren van DSL en Xigninition ofzoiets met mijn Colombia squaden nog niet winnen
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Reemi is gewoon een mini-KSI. een zweterboii.Waarom denk je anders dat ik KSI ooit heb gemeet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb 63-13-19.. en ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, tegen wie heb ik het?
Ik kan alleen mijn seasons-stats nu zien:
- 191 wins
- 79 draws
- 157 losses![]()
Ik ga een bronze-silver team maken, maar welke bronzes zijn nou echt goed? Heb zardes en nguyen er al in. Mjelde, moldskred, gunning, rankin zijn ook opties, heb jij nog iets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 63-13-19.. en ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.![]()
![]()
alle bronzes zijn kut. meeste silvers ook alleen IF Chik is een baas want money.gifquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga een bronze-silver team maken, maar welke bronzes zijn nou echt goed? Heb zardes en nguyen er al in. Mjelde, moldskred, gunning, rankin zijn ook opties, heb jij nog iets?
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel bronzes gebruikt dit jaar, alleen Engelse en MLS. Maar sowieso Grabban en Elliott. Geen idee hoe je dat in 1 team krijgt met die anderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga een bronze-silver team maken, maar welke bronzes zijn nou echt goed? Heb zardes en nguyen er al in. Mjelde, moldskred, gunning, rankin zijn ook opties, heb jij nog iets?![]()
Visnakovs is wel een goede bronzequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga een bronze-silver team maken, maar welke bronzes zijn nou echt goed? Heb zardes en nguyen er al in. Mjelde, moldskred, gunning, rankin zijn ook opties, heb jij nog iets?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Geen. Zijn niet voor niks brons.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga een bronze-silver team maken, maar welke bronzes zijn nou echt goed? Heb zardes en nguyen er al in. Mjelde, moldskred, gunning, rankin zijn ook opties, heb jij nog iets?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sif-Lavezzi, de ene wedstrijd schiet hij er 3 in, en vliegt hij over de flanken.
wedstrijd erop is het alsof danny koevermans met de doos nog om zijn schoenen aan het voetballen is.![]()
Aardige baas dus als ik het begrijp?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef JaafkeEHV het volgende:
sif-Lavezzi, de ene wedstrijd schiet hij er 3 in, en vliegt hij over de flanken.
wedstrijd erop is het alsof danny koevermans met de doos nog om zijn schoenen aan het voetballen is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Koevermans heeeeeele tijd niets. Lavezzi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef JaafkeEHV het volgende:
wedstrijd erop is het alsof danny koevermans met de doos nog om zijn schoenen aan het voetballen is.
komt dus op hetzelfde neer..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De FUT-server is druk bezet. Probeer het later nog eens.. EAids
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
K.U.T. wilde net de PS4 weer ff aanzetten grrrrr!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef dion_v_k het volgende:
De FUT-server is druk bezet. Probeer het later nog eens.. EAids![]()
App doet het in ieder geval ook zwaar beroerd. beter is er daar iemand vroeg op kantoor om mijn account te gaan redden.
#FreeTrapz![]()
Denk het niet, chef.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
App doet het in ieder geval ook zwaar beroerd. beter is er daar iemand vroeg op kantoor om mijn account te gaan redden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hmm.... start nu webapp op en kom er toch wel in...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
App doet het in ieder geval ook zwaar beroerd. beter is er daar iemand vroeg op kantoor om mijn account te gaan redden.![]()
![]()
Dan kunnen ze nog wel fijn spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen. Zijn niet voor niks brons.![]()
denk t ook niet, zo vroeg zijn ze niet. luie klote Canadezen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahaha ik glibber er ook tussendoor, glibberen als scholletje hahahaFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En dan bij het zoeken naar een tegenstander gekicked worden![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
je vraagt er zelf om hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog wel fijn spelen.
#FreeTrapz![]()
Ik heb een telefoontje gehad en ik mag volgende maandag in de ochtend beginnen van 9 uur tot 12 uur en dat 3 dagen in de week.![]()
![]()
![]()
![]()
Top manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een telefoontje gehad en ik mag volgende maandag in de ochtend beginnen van 9 uur tot 12 uur en dat 3 dagen in de week.![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker ouwe reus!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tegen beginnerteams wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog wel fijn spelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Lekker salaris?
Goed bezig! Wat ga je voor werk doen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
🍆![]()
alleen prutsers spelen met bronzesquote:![]()
#FreeTrapz![]()
Je hebt nog nooit met bronzes gespeeld dus dan kun je ook niet zeggen dat je alleen tegen starter teams speelt.quote:
Je kan toch gewoon met een bronze team tegen een ander bronze team spelen? Zoals je ook met silver tegen silver en met gold tegen gold kan spelen.![]()
Om weer een beetje ervaring op te doen en weer een beetje ritme te krijgen ga ik in de catering werken waar me vriendin ook werkt. Ik ben benieuwd volgende weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat ga je voor werk doen?![]()
Dat zijn eerder mensen die iets anders willen proberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen prutsers spelen met bronzes![]()
![]()
Netjes Maver, mooie stap gezetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb wel met bronzes gespeeld en het was dikke bagger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met bronzes gespeeld dus dan kun je ook niet zeggen dat je alleen tegen starter teams speelt.
Je kan toch gewoon met een bronze team tegen een ander bronze team spelen? Zoals je ook met silver tegen silver en met gold tegen gold kan spelen.De hipsters van de FUT community.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn eerder mensen die iets anders willen proberen.
Top! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Om weer een beetje ervaring op te doen en weer een beetje ritme te krijgen ga ik in de catering werken waar me vriendin ook werkt. Ik ben benieuwd volgende week🍆![]()
meeste mensen spelen met gouden spelers maar jij met bronze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn eerder mensen die iets anders willen proberen.
meeste mannen vallen op vrouwen maar jij ......Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar over gesproken, dat is het 2e goede nieuws. kreeg Mlapa uit een gold pack. 70k schoon aan de haakquote:![]()
![]()
Levert die gast serieus 70k op? :'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar over gesproken, dat is het 2e goede nieuws. kreeg Mlapa uit een gold pack. 70k schoon aan de haak
Ik heb er ook nog 1
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ging net kijken op de markt en schrok van zijn prijsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Levert die gast serieus 70k op? :'
Ik heb er ook nog 1![]()
![]()
![]()
Jij kan niet lezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meeste mensen spelen met gouden spelers maar jij met bronze.
meeste mannen vallen op vrouwen maar jij ......
Ik heb al 100000x gezegd dat ik dit jaar bijna geen bronzes gebruik, ik speel bijna altijd met silver/gold teams. Dat gehaat op bronzes slaat alleen nergens op.
Die laatste vergelijking is nog dommer trouwens.![]()
Er gebeuren echt ergere dingen pp de wereld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde met die gast hier die tegen mede-Fokkers bij vrije trappen een mannetje op de doellijn naast de keeper zette. Dat is misschien al wel 2 jaar geleden, maar dat soort dingen blijven me gewoon bij![]()
Joh. Deze zin is van toepassing op 99,5% van de posts op dit forum. Ik hoop niet dat je het als bijzonder aanstootgevend ervaart dat ik deze reken tot de categorie "dooddoeners".quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gebeuren echt ergere dingen pp de wereld.
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 05-08-2014 15:31:58 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaar 70k, volgend jaar niet eens 1k.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Levert die gast serieus 70k op? :'
Ik heb er ook nog 1![]()
Want een downgrade?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar 70k, volgend jaar niet eens 1k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat dan ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar 70k, volgend jaar niet eens 1k.![]()
Ik kan iets gemist hebben, maar zo goed heeft hij het toch niet gedaan dit jaar?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, je hebt gelijk inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan iets gemist hebben, maar zo goed heeft hij het toch niet gedaan dit jaar?
Ah, ik heb hem al: een transfer naar de 2. Bundesliga.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Eddie JohnsonMaakt niet uit tegen wie je speelt
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
En inderdaad mogelijk ook een downgrade.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk inderdaad
Ah, ik heb hem al: een transfer naar de 2. Bundesliga.![]()
sterk en snel, de twee belangrijkste aspecten van Fifaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom Mlapa zou duur is![]()
Het bizarre is eigenlijk dat ik Choupo veel fijner vindt om mee te spelen (ik heb ze beiden naast elkaar)...maar die is bij lange na niet zo duur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
sterk en snel, de twee belangrijkste aspecten van FifaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baas inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef BDIL het volgende:
Eddie JohnsonMaakt niet uit tegen wie je speelt
![]()
![]()
Goede zaak. Congrats en succes ouwe reusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Schweinsteiger uiteindelijk toch verkocht voor 62k, die was gedaald naar 52k maar hij is nu alweer terug naar zijn oude prijs.![]()
ongeveer het zelfde als mijn toekomstige alleen heb ik dan wide CAMs en gewoon silva op CBquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem gewoon worden.
#FreeTrapz![]()
Vanwege Finch's legend killers team. 1 op de 10 potjes in divisions kom je dat team wel tegen. Daarom zijn die oude Eddie Johnson en Mlapa allebei zo duur. Best bizar dat zoiets het zo kan ophypen. Echt een ultiem aidsteam is dat. Vieze zwetertjes ook die het gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom Mlapa zou duur is
http://www.futhead.com/14/squads/13331878/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat vind ik echt een pauper formatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde als mijn toekomstige alleen heb ik dan wide CAMs en gewoon silva op CBen ik wil graag Neuer op het goal hebben.
wel een teamquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanwege Finch's legend killers team. 1 op de 10 potjes in divisions kom je dat team wel tegen. Daarom zijn die oude Eddie Johnson en Mlapa allebei zo duur. Best bizar dat zoiets het zo kan ophypen. Echt een ultiem aidsteam is dat. Vieze zwetertjes ook die het gebruiken.
http://www.futhead.com/14/squads/13331878/![]()
![]()
![]()
Ik vind Choupo ook veeeeel beter. En ik heb nu de getransferde Durdic gehaald, best een aparte speler met geen hoge pace en dribbling maar wel 4* en goede finishing.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het bizarre is eigenlijk dat ik Choupo veel fijner vindt om mee te spelen (ik heb ze beiden naast elkaar)...maar die is bij lange na niet zo duur.![]()
neuer heeft toch genoeg aan alleen de link met hummels of boateng. je moet alleen een dubbele link op LB zetten voor silva (digne,maxwell)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een pauper formatie.en ik wil graag Neuer op het goal hebben.
ik heb hem omgegooid omdat ik geen hummels wilde![]()
#FreeTrapz![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neuer heeft toch genoeg aan alleen de link met hummels of boateng. je moet alleen een dubbele link op LB zetten voor silva (digne,maxwell)
ik heb hem omgegooid omdat ik geen hummels wilde![]()
[ afbeelding ]
Robben LCAM met 2* weak foot..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
beetje jammer van mariano, maar greg kan ook nog.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker hoor Maverquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Linkspoot op links... recht heeft hij niets te zoeken want kan er maar aan 1 kant omheen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Robben LCAM met 2* weak foot..
gr gr LvG.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha en nu zijn de servers downquote:wat zal jij tot rust komen
#FreeTrapz![]()
Nee, die is al een week of 3 op vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog iets leuks met je vrouwelijke collega gebeurt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is nog maar de vraag. Zondag vertrekken we naar Frankrijk, maar ik moet thuis nog echt veel doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha en nu zijn de servers downwat zal jij tot rust komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Viva la france.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Zondag vertrekken we naar Frankrijk, maar ik moet thuis nog echt veel doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je m'appelle POTS.quote:
Je habite a Breda.
En dat was mijn Frans.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik krijg hier een bepaald beeld bij. kan er echt niets aan doen....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuwe air Max 1 essntials gehaaldsorry.
#FreeTrapz![]()
Nektasje, bontkraagje, vuilniszakkenjasje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik krijg hier een bepaald beeld bij. kan er echt niets aan doen....sorry.
Puistenkop, Petje, Nickleson jas, matje in de nek of kale kop.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nektasje, bontkraagje, vuilniszakkenjasje?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ken nog een rijtje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
je m'appelle POTS.
Je habite a Breda.
En dat was mijn Frans.
Bon beau joli
Haut long petit
Jeune vaste grand
Vieux meauvais mechant
Pauvre seul gros
Premier dernier autre nouveau.
Een rijtje dat ik ooit in mijn hoofd heb gestampt voor Franse les, maar geen idee meer waarom
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Syndicate d'initiative
J'ai 27 ans
J'adore PotsieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken nog een rijtje.
Bon beau joli
Haut long petit
Jeune vaste grand
Vieux meauvais mechant
Pauvre seul gros
Premier dernier autre nouveau.
Een rijtje dat ik ooit in mijn hoofd heb gestampt voor Franse les, maar geen idee meer waarom
mon chien dans le jardin
mon chat traverse la maison (?) volgens mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voulez vous coucher avec moi se soir.
bohhhhhhhh
#FreeTrapz![]()
De eerste moest ik opzoekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Syndicate d'initiative
J'ai 27 ans
J'adore Potsie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ce soirquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
Voulez vous coucher avec moi se soir.
bohhhhhhhh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb er nog nooit een vrouw over horen vallenquote:als de uitspraak maar goed is.
J'adore mi amore
Buenos noches mi amore
#FreeTrapz![]()
Is dat Luis Enrique met die aftandse bril?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of lijkt Messi met zijn nieuwe kapsel en onderkin op Mr Polska?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo weer thuis na 12 dagen genieten op Kreta. Straks maar weer eens een team bouwen, zijn de prijzen nog meer gestegen de laatste dagen?![]()
Oh nee hoor, ik ga me pas zorgen maken als ik in jouw straatje zou gaan pratenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh. Deze zin is van toepassing op 99,5% van de posts op dit forum. Ik hoop niet dat je het als bijzonder aanstootgevend ervaart dat ik deze reken tot de categorie "dooddoeners".![]()
![]()
Jep. En Kees Jansmaños op de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat Luis Enrique met die aftandse bril?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof jij wekelijks een Lolita entertquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er nog nooit een vrouw over horen vallenals de uitspraak maar goed is.
J'adore mi amore
Buenos noches mi amore
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat plaatje mist nog 'deal with it'
Ik heb gister weer eens fut gedaan sinds een aantal weken.
Ik had ibra voor 900k gekocht. En nu is die 3.5 miljoen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kostelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ga me pas zorgen maken als ik in jouw straatje zou gaan pratenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
gadverdamme smerige franse wijven met hun oma onderbroeken en behaard...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof jij wekelijks een Lolita entertPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep. En Kees Jansmaños op de achtergrond.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij hosselt chickies in een "retraite"?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gadverdamme smerige franse wijven met hun oma onderbroeken en behaard...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien eens stoppen met die bezoeken aan de EO jongerendagen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gadverdamme smerige franse wijven met hun oma onderbroeken en behaard...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weer lekker mijn kapsel laten verkrachten bij de BrainWash.
Ik weet dat van tevoren wel hoor, dus was erop voorbereid. Maar wat snappen die miepjes niet aan: "aan de zijkanten mag het een stuk korter dan bovenop"
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daarom altijd naar een Turkse kapper.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef DuTank het volgende:
Weer lekker mijn kapsel laten verkrachten bij de BrainWash.
Ik weet dat van tevoren wel hoor, dus was erop voorbereid. Maar wat snappen die miepjes niet aan: "aan de zijkanten mag het een stuk korter dan bovenop"
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hosselt chickies in een "retraite"?jahoor jongens toen jullie vroeger op 15/16 jarige leeftijd in frankrijk waren hadden ze allemaal netjes stringetjes aan. dacht t niet hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien eens stoppen met die bezoeken aan de EO jongerendagen?
#FreeTrapz![]()
Toen was de string nog niet eens uitgevondenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
jahoor jongens toen jullie vroeger op 15/16 jarige leeftijd in frankrijk waren hadden ze allemaal netjes stringetjes aan. dacht t niet he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, misschien moet ik dat ook maar eens proberen. Meestal ga ik naar mijn nicht, zij heeft een eigen salonnetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom altijd naar een Turkse kapper.. Die weet als enige hoe ze mij moet knippen
. Alleen dat ging nu niet. Dus dan maar gewoon naar de kapper in Amsterdam. Als ik naar een normale salon ga, waar je minstens 2x zo veel betaalt, krijg ik hetzelfde resultaat. Dus het maakt ook allemaal geen fuck uit
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ben jij al zo oudquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen was de string nog niet eens uitgevondenoke toen je 19/20 was dan. ben echt al 10 jaar niet meer in frankrijk geweest ofzo.
#FreeTrapz![]()
Nee, ik zit gewoon wat te kuttenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben jij al zo oudoke toen je 19/20 was dan. ben echt al 10 jaar niet meer in frankrijk geweest ofzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik voel je pijn,broeder. Een vriendin van mij knipt mij altijd maar toen ze zonodig zwanger moest worden werd ik ook verplicht om naar een salon te gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik dat ook maar eens proberen. Meestal ga ik naar mijn nicht, zij heeft een eigen salonnetje. Die weet als enige hoe ze mij moet knippen
. Alleen dat ging nu niet. Dus dan maar gewoon naar de kapper in Amsterdam. Als ik naar een normale salon ga, waar je minstens 2x zo veel betaalt, krijg ik hetzelfde resultaat. Dus het maakt ook allemaal geen fuck uit
Wij gingen nooit naar Frankrijk op vakantie maar die Franse bitches kwamen wel altijd op vakantie bij ons in de buurtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
jahoor jongens toen jullie vroeger op 15/16 jarige leeftijd in frankrijk waren hadden ze allemaal netjes stringetjes aan. dacht t niet he
Mijn vaste kapster is nu 4 weken op vakantie. Ik zit dus met de handen in mijn haren, want de laatste knipbeurt is alweer 5 weken terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel je pijn,broeder. Een vriendin van mij knipt mij altijd maar toen ze zonodig zwanger moest worden werd ik ook verplicht om naar een salon te gaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken jullie dat Rijst nog terugkomt?
JoeydeKoale daar in tegen heb ik wel al gespot.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kan hem altijd proberen te lokken met wat eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken jullie dat Rijst nog terugkomt?![]()
Zal wel op vakantie zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken jullie dat Rijst nog terugkomt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cavani CAM. Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef bakacakes het volgende:
Dit is nu mijn huidige team en heb nog zo'n 1.6m eventueel. Iemand op- of aanmerkingen?
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cavani CAMquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef bakacakes het volgende:
e team en heb nog zo'n 1.6m eventueel. Iemand op- of aanmerkingen?
ziet er uit als een chem dingetje, zet daar dan cabaye neer.
al vind ik die verdediging ook niet echt
#FreeTrapz![]()
Menezquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
ziet er uit als een chem dingetje, zet daar dan cabaye neer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Sterling een beetje sexy of niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef bakacakes het volgende:
Dit is nu mijn huidige team en heb nog zo'n 1.6m eventueel. Iemand op- of aanmerkingen?
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cavani CAM. Daar kan ik me nou niks bij voorstellenDoor zijn H/H workrates? Hij is vaak achterin te vinden, maar als het moet staat ie wel op de goede plek voorin. Zijn schot is ook gewoon prima van afstand. Ik kan Cabaye inderdaad wel eens uitproberen, ik wou graag James maarja, dan kom ik niet op volle chemquote:![]()
Over de flanken is hij niet te stoppen en rent hij iedereen eruit (zelfs Walker). Zijn schot buiten de box is niet om aan te zien en heeft ook geen nut om te proberen, maar in de 16 is hij dodelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is Sterling een beetje sexy of niet?![]()
![]()
Is echt een pure spits. Matige passing, workrates, skills en weak foot ook nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:45 schreef bakacakes het volgende:
[..]
[..]
Door zijn H/H workrates? Hij is vaak achterin te vinden, maar als het moet staat ie wel op de goede plek voorin. Zijn schot is ook gewoon prima van afstand. Ik kan Cabaye inderdaad wel eens uitproberen, ik wou graag James maarja, dan kom ik niet op volle chemAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou niet met 66 passing overweg kunnen op CAMquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:45 schreef bakacakes het volgende:
[..]
[..]
Door zijn H/H workrates? Hij is vaak achterin te vinden, maar als het moet staat ie wel op de goede plek voorin. Zijn schot is ook gewoon prima van afstand. Ik kan Cabaye inderdaad wel eens uitproberen, ik wou graag James maarja, dan kom ik niet op volle chem![]()
![]()
James Rodriguez kan wel maar dan moet hij echt helemaal aangepast worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef bakacakes het volgende:
Over de flanken is hij niet te stoppen en rent hij iedereen eruit (zelfs Walker). Zijn schot buiten de box is niet om aan te zien en heeft ook geen nut om te proberen, maar in de 16 is hij dodelijk
Sterling ook maar eens proberen dan.
Trapz, ik denk zomaar dat jij nog wel wat nuttige tips voor hem hebt. Ik denk dat jullie wel een klik hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Over de flanken is hij niet te stoppen en rent hij iedereen eruit (zelfs Walker). Zijn schot buiten de box is niet om aan te zien en heeft ook geen nut om te proberen, maar in de 16 is hij dodelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerste tip: TOTS Cuadrado.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz, ik denk zomaar dat jij nog wel wat nuttige tips voor hem hebt. Ik denk dat jullie wel een klik hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is naar Noord-Korea...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken jullie dat Rijst nog terugkomt?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef bakacakes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
linkerkant sexy. rechts mehh.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga die wel namaken met Suarez vooropquote:
Heb een soortgelijk team gehad, maar kan gewoon niet wennen aan 4222 en 442 formaties. Ook ben ik niet echt een fan van Silva (ik heb nog een 433 PSG team ook).quote:Die wil ik zeker nog eens proberen. Heb hem tijdelijk gehad tijdens handelen maar nooit geprobeerd omdat ik snel weer coins nodig had. Dit is namelijk mijn fitness teamquote:![]()
![]()
Heldquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef bakacakes het volgende:
Heb een soortgelijk team gehad, maar kan gewoon niet wennen aan 4222 en 442 formaties. Ook ben ik niet echt een fan van Silva (ik heb nog een 433 PSG team ook).
slechte kloon van trapz gespot. too Obvious.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Heb een soortgelijk team gehad, maar kan gewoon niet wennen aan 4222 en 442 formaties. Ook ben ik niet echt een fan van Silva (ik heb nog een 433 PSG team ook).
[..]
Die wil ik zeker nog eens proberen. Heb hem tijdelijk gehad tijdens handelen maar nooit geprobeerd omdat ik snel weer coins nodig had. Dit is namelijk mijn fitness team
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
slechte kloon van trapz gespot. too Obvious.Het is gewoon een baas.
Waarom nou weer een kloon? Wil je potje spelen op de PS4?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
slechte kloon van trapz gespot. too Obvious.![]()
Hij heeft Juan Jesus in zijn team staan manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt niet.Het is gewoon een baas.
op wat voor criteria is die gescout dan
#FreeTrapz![]()
Laat hem met rust! Ik mag hem godverdomme!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij heeft Juan Jesus in zijn team staan manop wat voor criteria is die gescout dan
Omdat first owner..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij heeft Juan Jesus in zijn team staan manop wat voor criteria is die gescout dan
![]()
doelde op dat fitness team van jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Waarom nou weer een kloon? Wil je potje spelen op de PS4?heerlijk trapz team. sorry man ben een hipster heb PS3
#FreeTrapz![]()
nog DS2 argumenten geven ookquote:heb je geen knappe first owner Serie A CB?
#FreeTrapz![]()
AZ definitief naar Wijdewormer. Dat complex is op 2 minuutjes lopen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Jawel, maar Jesus is baasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog DS2 argumenten geven ookheb je geen knappe first owner Serie A CB?
![]()
![]()
Dus een team met een nummer 10 erin dusquote:![]()
Toulalan / Matuidi kan beiden.
Zo kan ook. Onder Thiago Silva kom ik even niet uitKan niet anders. Maar zo slecht is hij nou ook weer niet, heeft de pace en skills, alleen net wat klein maar je komt er denk ik ver genoeg mee.
Ik ben weer even uitgepuzzeld, succes ermee![]()
![]()
hhmmm oke.wel raar dat je Zlatan in de spit hebt staanquote:had eerder een menez verwacht.
#FreeTrapz![]()
Ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Waarom nou weer een kloon? Wil je potje spelen op de PS4?![]()
In het laatste maandje van FIFA 14 wil ik nog zoveel mogelijk spelers proberen dus dit ziet er wel erg tof uit. Alleen vervang ik wel Toulalan voor Matuidi dan want die ziet eruit als trage stront. Ik ga nu eerst Rodriguez en Cuadrado zoeken/kopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus een team met een nummer 10 erin dus![]()
[ afbeelding ] Toulalan / Matuidi kan beiden.
Zo kan ook. Onder Thiago Silva kom ik even niet uitKan niet anders. Maar zo slecht is hij nou ook weer niet, heeft de pace en skills, alleen net wat klein maar je komt er denk ik ver genoeg mee.
Ik ben weer even uitgepuzzeld, succes ermee![]()
![]()
Is goed hoorquote:psn = bakacakes
Vanavond kan ik alleen niet want heb morgen selectiedag + sollicitatie en wil nog voorbereiden. Nu kan eventueel wel![]()
![]()
Nu hebben we if armero al tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarschijnlijk IF Criscito, beste Italiaanse LB![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef bakacakes het volgende:
[..]
In het laatste maandje van FIFA 14 wil ik nog zoveel mogelijk spelers proberen dus dit ziet er wel erg tof uit. Alleen vervang ik wel Toulalan voor Matuidi dan want die ziet eruit als trage stront. Ik ga nu eerst Rodriguez en Cuadrado zoeken/kopen![]()
![]()
Moet je daar nou mee, want Armeroquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarschijnlijk IF Criscito, beste Italiaanse LB
#FreeTrapz![]()
Z'n eerste goal was nog heel netjes ingeschoten ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarschijnlijk IF Criscito, beste Italiaanse LB
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Z'n eerste, heeft hij er meerdere gemaakt dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Z'n eerste goal was nog heel netjes ingeschoten ook![]()
Ik voeg je zo toequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Is goed hoorpsn = bakacakes
Vanavond kan ik alleen niet want heb morgen selectiedag + sollicitatie en wil nog voorbereiden. Nu kan eventueel welpotje kan morgen ook wel
![]()
Joa, te vaak bestellen is ook weer zo watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je zin om te koken of niet? Dat is de vraag.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja twee goals bij een 4-0 overwinning als LBquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Z'n eerste, heeft hij er meerdere gemaakt dan?![]()
Gewoon rijst met kip ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:23 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Joa, te vaak bestellen is ook weer zo wat
Het is wel moeilijk om elke dag te bedenken wat je gaat eten.![]()
2, een mooi schot van een afvallende bal, dat was de 0-1 en een kopbal uit een corner volgens mij en dat was de 0-4. IF is dus wel een zekerheidje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Z'n eerste, heeft hij er meerdere gemaakt dan?
2-0 voor tegen 10 man, en dan nog verliezen. Dan doe je echt iets verkeerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Okotie leek op weg naar een SIF maar ze verloren nog tegen 10 man.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, blijft een lastig gebeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon rijst met kip ofzo.
Het is wel moeilijk om elke dag te bedenken wat je gaat eten.![]()
Het FIFA effect.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2-0 voor tegen 10 man, en dan nog verliezen. Dan doe je echt iets verkeerd![]()
Elke dag fastfood toch?quote:
Nicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2, een mooi schot van een afvallende bal, dat was de 0-1 en een kopbal uit een corner volgens mij en dat was de 0-4. IF is dus wel een zekerheidje.![]()
![]()
Dat vind ik dus echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk om elke dag te bedenken wat je gaat eten.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Chiellini krijgt er steeds meer vrienden bij op de LBquote:
2,5 miljoen coins om weer teams te maken, had alles verkocht voor dat ik op vakantie ging maar alles is tering duur geworden![]()
![]()
Is er al bekend wat ze met kopballen gaan doen in 15? Net een wedstrijd met 4-3 verloren met alle 4 de tegengoals uit corners en hoge voorzetten die met gemak binnen gekopt worden. Keeper maakt de meest wonderbaarlijke reddingen maar kopballen kunnen ze niks meer![]()
Ja, die worden er uit gehaald. Vanaf volgend jaar alleen nog maar scoren met je voet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:35 schreef Henrys het volgende:
Is er al bekend wat ze met kopballen gaan doen in 15? Net een wedstrijd met 4-3 verloren met alle 4 de tegengoals uit corners en hoge voorzetten die met gemak binnen gekopt worden. Keeper maakt de meest wonderbaarlijke reddingen maar kopballen kunnen ze niks meer![]()
Kopballen worden in FUT15 afgeschaft, naar het schijnt. En als je de bus parkeert, mag de tegenstander de bal ook niet meer met de borst aannemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:35 schreef Henrys het volgende:
Is er al bekend wat ze met kopballen gaan doen in 15? Net een wedstrijd met 4-3 verloren met alle 4 de tegengoals uit corners en hoge voorzetten die met gemak binnen gekopt worden. Keeper maakt de meest wonderbaarlijke reddingen maar kopballen kunnen ze niks meerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was ook precies wat je niet moest doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef WezepAFCA het volgende:
2,5 miljoen coins om weer teams te maken, had alles verkocht voor dat ik op vakantie ging maar alles is tering duur geworden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorige jaren werd alles aan het eind toch juist goedkoper? Of heb ik weer liggen slapenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was ook precies wat je niet moest doen![]()
Ja, maar door de coinsellers zijn prijzen al heel lang aan het stijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vorige jaren werd alles aan het eind toch juist goedkoper? Of heb ik weer liggen slapenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
#achteraf #koe #kont.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar door de coinsellers zijn prijzen al heel lang aan het stijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die coin prijzen inderdaad even bekeken, geen wonder dat er dikke inflatie is. 2 miljoen coins voor 15 euroquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar door de coinsellers zijn prijzen al heel lang aan het stijgen.![]()
![]()
![]()
Dat google ik maar niet..voor de zekerheid.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die wil ik ook nog wel proberen.. nu nog een team bedenken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef WezepAFCA het volgende:
Damn, die IF Canales heeft wel zieke stats. Maar eens een silver team bouwen.![]()
Perfect link met Aranguiz, Medel er naast?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel proberen.. nu nog een team bedenken.![]()
Ik hoef denk ik niet veel te veranderen aan dit team om hem te kunnen gebruiken (mogelijk ook IF Gonzalez morgen)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Perfect link met Aranguiz, Medel er naast?
EDIT: Valdes op CAM, IF Canales op ST en Ramirez op RCM.
[ Bericht 4% gewijzigd door DarkSonic2 op 05-08-2014 18:01:38 ]![]()
Mark Gonzalez wellicht ook IF deze weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet veel te veranderen aan dit team om hem te kunnen gebruiken (mogelijk ook IF Gonzalez morgen) [ afbeelding ]
EDIT: Valdes op CAM, IF Canales op ST en Ramirez op RCM.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 miljoen gekocht voor 15 euro, binnen klein uurtje had ik hetNog maar eens wat spelers uitproberen die ik graag eens wou proberen.
![]()
Misschien dit maken met UP Vidal ipv TOTS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En IF Jimenez en misschien IF Nguyen dus het kan een dure week voor mij worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mark Gonzalez wellicht ook IF deze week![]()
Zie de laatste tijd ook UP Gnabry vaak op RM als link met Sanchezquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dit maken met UP Vidal ipv TOTS
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oxie is in alles wel beter eigenlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:31 schreef Freire het volgende:
[..]
Zie de laatste tijd ook UP Gnabry vaak op RM als link met Sanchez
Maar ik kan beter geen Chilenen 442(2) maken. Vorige keer tegen jou werkte dat ook al zo lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb maar een team gebouwd met die IF Canales en wat Chilenen en aan de andere kant TOTS Depay. Die wou ik ook nog eens proberen![]()
![]()
Ik ben dan ook de beste gold user van dit forum.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oxie is in alles wel beter eigenlijk
Maar ik kan beter geen Chilenen 442(2) maken. Vorige keer tegen jou werkte dat ook al zo lekker![]()
Constant naar Trabzonspor
Cardozo ook al. Ga dan naar een Fener of Gala
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had het ook wel eerder verwacht ja, maar release woensdag valt wel mooi samen met die wedstrijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef Alovenac het volgende:
7aug spelen de MLS all stars tegen Bayern. Voor die tijd mag er wel eens wat gelanceerd worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Combineren met totw en packs en ea kan weer wat rijker wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had het ook wel eerder verwacht ja, maar release woensdag valt wel mooi samen met die wedstrijd.. Heb jij je team al gekocht?
![]()
mls? Die heb ik al maandenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Combineren met totw en packs en ea kan weer wat rijker worden. Heb jij je team al gekocht?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijker waarvan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Combineren met totw en packs en ea kan weer wat rijker worden. Heb jij je team al gekocht?
![]()
![]()
![]()
nice Maver
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
Toefjes. Zou jij de groene of de rode lingo tas kiezen?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spurs bieden 19 miljoen op Depay, flink bedrag. Het voetbal kan een voorbeeld nemen aan de NFL, daar doen ze niet aan transfers, maar aan trades waar eventueel bijbetaald wordt. Zo drukken ze de prijzen van spelers enorm.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:47 schreef Tim86 het volgende:
C&H / Wie herkent dit vroeger gebruikte voorwerp ???
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
stukje op het ea forum van JP over het wel en wee van de situatie over de gebannen accountsquote:5. The bans. What happened is this: EA decided to finally focus on seriously banning ABs. Their relentless pounding of the servers with their 59th minute searches were making the market unusable for you and me (although they will try to tell you otherwise). The login and search 'signatures' from those ABs, basically how they connect to and talk with the servers, is different from what humans do with the mobile app or the WebApp. That is one of they ways EAs security people can catch them. Unfortunately, my apps suffer from the same problems. EA never gave me a manual on how to properly talk to the servers (probably because there isn't one). So when the first AB detection scripts ran some legitimate accounts were flagged as bots as well even though they belong to users like you and me who happen to use my crappy software. BTW as far as I know the bans were unrelated to the 15M bid limit. Bidding over that is still at your own risk though.quote:6. Unbanning. EA has indicated that around 1000 accounts were banned, most of them should get unbanned this week. Some of them will have to be examined further do determine whether they really are legitimate. Bear in mind that they probably only banned 5% incorrectly. Tens of thousands of AB accounts were killed last week and more will follow. The same goes for glitchers.http://forum.ea.com/uk/posts/list/2906622.pagequote:7. UTT15. There won't be a version next year. The revenue from the app is not enough to warrant the development, maintenance and support the app and companion website call for. The irony of course is that due to this kerfuffle I suddenly have more exposure than ever before. But because I cannot guarantee that customer will not be banned I had to remove the apps from the various app stores. My alter ego 'jp flathead', a reference to the old Zork games, will probably disappear into oblivion unless someone does decide to make a movie or a Wikipedia page.
JP gaat er dus mee stoppen dit jaar![]()
![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Maver24 op 05-08-2014 20:08:32 ]![]()
En de glitch accounts gaan er aan dus. Wellicht de juiste tijd om de teams te verkopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
stukje op het ea forum van JP over het wel en wee van de situatie over de gebannen accounts
[..]
[..]
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2906622.page
JP gaat er dus mee stoppen dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Heb er al een keer over gepost. Kijk maar bij de top 100 matchcoins verdiensten, en hoe lang die clubs bestaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Glitch accounts, als in de accounts waarmee de consumables mee werden gekopieerd?![]()
meer de mensen die het voor elkaar hebben gekregen om 9m coins te genereren na een handje vol wedstrijden te hebben gespeeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Glitch accounts, als in de accounts waarmee de consumables mee werden gekopieerd?![]()
Wat een stel tyfus mongolen spelen er altijd op dit tijdstip.speel voortaan wel gewoon wat later.
Dat is dus niet anders dan op de Xbox.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Heb er al een keer over gepost. Kijk maar bij de top 100 matchcoins verdiensten, en hoe lang die clubs bestaan.![]()
overigens fout om te denken dat de clubs die op dit moment bovenaan staan ook echt nog werkend zijn. ondanks de bans die uitgedeeld worden blijven deze wel in de scores staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Heb er al een keer over gepost. Kijk maar bij de top 100 matchcoins verdiensten, en hoe lang die clubs bestaan.
teven eerste wedstrijd met Ibra gespeeld, Hattrick en eindscore 9.9baas
#FreeTrapz![]()
Je denkt elke keer dat je gewoon normale potjes kan spelen maar in single matches zijn mensen ook al ontzettend irritant.![]()
Wat hebben ze nou weertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 20:05:10Big #FIFA15 @PremierLeague video announcement tomorrow at 330pm UK! Subscribe to see it first: http://t.co/epw2p6O9xp http://t.co/ooRidXD1za reageer retweet
![]()
![]()
en leaven mega snelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je denkt elke keer dat je gewoon normale potjes kan spelen maar in single matches zijn mensen ook al ontzettend irritant.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat vind ik ook opmerkelijk. Waarom de kickoff glitch gebruiken in een single matchquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je denkt elke keer dat je gewoon normale potjes kan spelen maar in single matches zijn mensen ook al ontzettend irritant.![]()
![]()
en achterin rondtikken had ik laatst ook. Toen won ik nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opmerkelijk. Waarom de kickoff glitch gebruiken in een single match
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pics or won't believe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat zei ea tegen me op facebookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 20:45:06The blues are back: @ATT #MLSAllStar Team of the Season coming tomorrow alongside #TOTW! @MLS #TOTS http://t.co/YqrRBGd13r reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zoek fifa ultimate team dan even op op facebookof op twittah, of je neem me in de maling
#FreeTrapz![]()
Die voor jou, FCsuarezquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 20:45:06The blues are back: @ATT #MLSAllStar Team of the Season coming tomorrow alongside #TOTW! @MLS #TOTS http://t.co/YqrRBGd13r reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |