SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen lapooooEn je vergeet die potjes tegen Tim met minder dan 2 doelpunten verschil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:02 schreef rolls-reus het volgende:
Met 0-5 op je flikker krijgen van tim is ook geem schande volgens mij. Denk wel dat ds2 goed is in fifa![]()
Nou, en ik denk dus gewoon van niet. Just a feeling, en dat wilde ik hier even delen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat zou de transferprjis van Promes naar Spartak Moskou zijn?
Erg zonde wel, dat hij nu van de radar verdwijnt in Rusland![]()
![]()
En ik heb net uitgelegd waarom ik nooit post over wedstrijden die ik verlies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, en ik denk dus gewoon van niet. Just a feeling, en dat wilde ik hier even delen![]()
Nee, laat nu maar nu je zo gaat doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je kan je reputatie weer opschroeven door mij te vertellen wie er op de lege plekker moeten
Maar je hebt wel een hele goede silver LW gekozen.![]()
Kan zijn. In je eerste poging ooit direct div1 winnen met silverteams blijft wat mij betreft ook een onwaarschijnlijk sterk verhaal. Zeker met die 0-6quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik heb net uitgelegd waarom ik nooit post over wedstrijden die ik verlies.![]()
![]()
op de achtergrond.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan heb ik van die Fifa god gewonnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:04 schreef Reemi het volgende:
het was 0-6
Maarja, Tim is wel de FIFAgod van dit topic.![]()
![]()
Bij de WC-mode was Schar best een baasje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je kan je reputatie weer opschroeven door mij te vertellen wie er op de lege plekker moetenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die wedstrijd was een incident net als de 1-7 van Brazilië tegen Duitsland. Bovendien was het zeer geflatteerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn. In je eerste poging ooit direct div1 winnen met silverteams blijft wat mij betreft ook een onwaarschijnlijk sterk verhaal. Zeker met die 0-6![]()
![]()
op de achtergrond.
Dat je dat niet gelooft is niet mijn probleem. Ik heb het zelf meegemaakt.![]()
Sorry ds2quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, laat nu maar nu je zo gaat doen.
Maar je hebt wel een hele goede silver LW gekozen.neem het niet zo serieus op
![]()
![]()
En er komt misschien een IF aan morgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de WC-mode was Schar best een baasje.![]()
Prima, en toch geloof ik het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wedstrijd was een incident net als de 1-7 van Brazilië tegen Duitsland. Bovendien was het zeer geflatteerd.
Dat je dat niet gelooft is niet mijn probleem. Ik heb het zelf meegemaakt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stop eens met dat uitlokken johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, en toch geloof ik het niet![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die krijgt morgen een ifquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de WC-mode was Schar best een baasje.kom ik alleen in de knoop met een goede rechtsback
![]()
Lolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En er komt misschien een IF aan morgen.![]()
Wat is je record?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb het uitgerekend: 38,87% van mijn fifa wedstrijden zijn geeindigd in een nederlaag.![]()
Dit was inderdaad duidelijk een gevalletje: even lachen en DS2 uit zijn tent lokken, voor wat vertier op een saaie dag.quote:![]()
Is dit een uitdaging?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:04 schreef Reemi het volgende:
het was 0-6
Maarja, Tim is wel de FIFAgod van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |