In een ideale wereld had ik de soort reviews (positief, negatief, neutraal), het aantal downloads, of het een topontwikkelaar is of niet, de beschrijving, de screenshots, de prijs, enzovoort, enzovoort ook meegenomen in mijn analyse. In deze ideale wereld los ik ook misdaad op door middel van mijn gadgets en Batmobile in Gotham City. Het is geen ultiem onderzoek waarin alles getest wordt, omdat dat niet haalbaar is, zeker niet in een korte tijdspanne waaraan ik verbonden ben. Verder is alles in het onderzoek gedaan met een rede, het enige wat ik vriendelijk verzoek is om de survey in te vullen. Hoe ik de verdere analyses uit ga werken is aan mij om mee te worstelen. Jammer dat je de survey niet volledig hebt ingevuld, maar evengoed bedankt voor je tijd! (hoewel je in die tijd ook mijn survey had kunnen invullen). Thanks voor je feedback though!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:08 schreef BrandX het volgende:
Wat je enquete meer waarde zou geven imo, is als je vraagt waarom je wel of niet ratings.reviews mee laat tellen, of je dat alleen bij games doet of ook bij apps mbt andere categorien etc. Dus de reden waarom wel of niet, wanneer wel of niet, en wat het maakt dat je de ene keer wel en de andere keer niet met ratings/reviews rekening houdt. En de vraag welke andere motieven je wellicht hebt om een app te downloaden.
ja ik had de survey af kunnen maken maar dat had werkelijk nergens op geslaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:41 schreef cuca90 het volgende:
[..]
In een ideale wereld had ik de soort reviews (positief, negatief, neutraal), het aantal downloads, of het een topontwikkelaar is of niet, de beschrijving, de screenshots, de prijs, enzovoort, enzovoort ook meegenomen in mijn analyse. In deze ideale wereld los ik ook misdaad op door middel van mijn gadgets en Batmobile in Gotham City. Het is geen ultiem onderzoek waarin alles getest wordt, omdat dat niet haalbaar is, zeker niet in een korte tijdspanne waaraan ik verbonden ben. Verder is alles in het onderzoek gedaan met een rede, het enige wat ik vriendelijk verzoek is om de survey in te vullen. Hoe ik de verdere analyses uit ga werken is aan mij om mee te worstelen. Jammer dat je de survey niet volledig hebt ingevuld, maar evengoed bedankt voor je tijd! (hoewel je in die tijd ook mijn survey had kunnen invullen). Thanks voor je feedback though!
En je hebt gelijk, survey is in het Engels, had ik er best bij kunnen vermelden
Voor een Master Thesis mag je best wel wat effort er in stoppen om de ideale wereld zo goed mogelijk te benaderen. Tenzij dit een klein nietig onderdeeltje van je thesis is natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:41 schreef cuca90 het volgende:
[..]
In een ideale wereld had ik de soort reviews (positief, negatief, neutraal), het aantal downloads, of het een topontwikkelaar is of niet, de beschrijving, de screenshots, de prijs, enzovoort, enzovoort ook meegenomen in mijn analyse. In deze ideale wereld los ik ook misdaad op door middel van mijn gadgets en Batmobile in Gotham City. Het is geen ultiem onderzoek waarin alles getest wordt, omdat dat niet haalbaar is, zeker niet in een korte tijdspanne waaraan ik verbonden ben. Verder is alles in het onderzoek gedaan met een rede, het enige wat ik vriendelijk verzoek is om de survey in te vullen. Hoe ik de verdere analyses uit ga werken is aan mij om mee te worstelen. Jammer dat je de survey niet volledig hebt ingevuld, maar evengoed bedankt voor je tijd! (hoewel je in die tijd ook mijn survey had kunnen invullen). Thanks voor je feedback though!
En je hebt gelijk, survey is in het Engels, had ik er best bij kunnen vermelden
kijk, het voordeel van de man: kan in een paar woorden zeggen waar ik n A4tje voor nodig heb, ook nog eens inclusief juiste sarcasmequote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor een Master Thesis mag je best wel wat effort er in stoppen om de ideale wereld zo goed mogelijk te benaderen. Tenzij dit een klein nietig onderdeeltje van je thesis is natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |