SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij dat de Elite eruit stemt?
• Charlotte
• Rienk
• Giorgio
• Ivan
• Isabella
• Vanessa
• Laura B
• Ruud
• Billy
• Marije
• Lautje[1]
• Nicoline
• Joey
• Colinda
• Sonny
Tussenstand:
Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
quote:
Geloof er helemaal niks van. Op de stoel is een kansje. Maar naar huis? Ze zullen haar eerder alles toezeggen wat ze maar wil om haar te houden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Isa op de stoel komt... 90% kans dat ze naar huis gaat
Oh, gelukkig, dan was ik niet onbeschoftquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef bamby het volgende:
Nog niet maar ik open nooit een nieuwe, weten een hoop hier
Nee hoor zeker niet,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, dan was ik niet onbeschoft![]()
Maar het duurde zo lang, ik dacht, De Fles loopt ook alweer anderhalf uur rond, daar willen we niets van missen toch![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, dan was ik niet onbeschoft![]()
Maar het duurde zo lang, ik dacht, De Fles loopt ook alweer anderhalf uur rond, daar willen we niets van missen toch![]()
ja de honderd euro van pbquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niks van. Op de stoel is een kansje. Maar naar huis? Ze zullen haar eerder alles toezeggen wat ze maar wil om haar te houden.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Rica het volgende:
Nou ik zie het vanavond wel hoe het is gelopen![]()
Eerst mijn huis maar eens toonbaar maken voor visite. Jaren terug op deze dag liep mijn moeder rond deze tijd hoogzwanger en nog nietsvermoedend de was op te hangen.
Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Rica het volgende:
Eerst mijn huis maar eens toonbaar maken voor visite. Jaren terug op deze dag liep mijn moeder rond deze tijd hoogzwanger en nog nietsvermoedend de was op te hangen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Rica het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Rica het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Rica het volgende:
Ik weet het niet. Gezien de ontwikkelingen van vorige week. Veel in beeld. Veel kritiek. En zondag een, min of meer, cryptisch gesprek met Rienk en Nico... Tranen over haar wangen, maar ook blijdschap als ze eindelijk zou kunnen vertrekken, zonder zelf op te geven....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niks van. Op de stoel is een kansje. Maar naar huis? Ze zullen haar eerder alles toezeggen wat ze maar wil om haar te houden.
Ik weet wel dat Laura-B hem een kleurtje heeft gegeven de tafel dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Heeft Ivan nog iets gezegd dat Nico en Isa een nieuwe tafel hebben gemaakt?
En hoort iemand wel eens iets over de verkoop van de kaartjes van het concert?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Rica het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |