Selectief reagerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
Gelukkig heb ik dat niet.
[..]
Leer me hoe je dat doet 1 per dag.
Ja goed dat doe ik ook maar ik heb er niet 1 per dag.quote:
Dan selecteer je gewoon minder dan ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja goed dat doe ik ook maar ik heb er niet 1 per dag.Nu denkt iedereen dat ik geen leven heb.
74 per dag valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef rosability het volgende:
[..]
Dan selecteer je gewoon minder dan ikDat beeld bestaat sowieso van de gemiddelde Fokker
Het kan ergerquote:
Hmm gelukkig dan heb ik nog een leven!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef rosability het volgende:
[..]
Het kan ergerVolgens mij heb ik bij ene Guus Geluk eens een keer iets van 200 zien staan
Toen je je net aanmeldde stond de teller ook op 200+quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm gelukkig dan heb ik nog een leven!
Ja maar dat is altijd als je pas een account maakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen je je net aanmeldde stond de teller ook op 200+
Er staan ook weleens mensen met meer dan 1000 posts bij de dagcijfers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef rosability het volgende:
[..]
Het kan ergerVolgens mij heb ik bij ene Guus Geluk eens een keer iets van 200 zien staan
En nu probeer jij ons de les te lezen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:14 schreef Inverted_World het volgende:
En dan vooral diegene die je ook nog de les proberen te lezen.
Doe eens normaal zeg.
Serieusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er staan ook weleens mensen met meer dan 1000 posts bij de dagcijfers.
Weet ik veel, verschilt nogal. Toto een keertje volgens mij.quote:
Ditquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Naar de dancing gaan, kijk hoe snel die meidjes nat worden als je verteld dat je 92000 posts hebt op FOK!geen biceps kan daar tegen op.
Ik Fok! vaak op het werk. Slapen ook trouwens. Tijdens operaties mag ik alleen maar de techniek monitoren. Beetje alarmpjes wegdrukken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:44 schreef Aiciu het volgende:
Heel veel mensen fokken ook op werk eb school
Leugensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, verschilt nogal. Toto een keertje volgens mij.
Ik fok gewoon op me telefoon, oplader erbij, heftruck bij het stopcontact parkerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Helaas zullen de meeste wajongers niet kans maken op een baan waarbij je de hele dag achter een computer spendeert.
Niet op mij haten pl0xquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |