Zou ik ook doen als ik jouw was. de Mossad neemt jouw sort opruiende mannetjes zomaar te graze eikelquote:
Het lijkt me wel gaaf als je 1 van de weinige overblijvers ben: Een lange tocht door de wereld op zoek naar andere overlevenden.quote:
Nee hoor, het kan natuurlijk elk moment gebeuren maar ook over een paar miljoen jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
Wat is aan de hand, moet ik mijn schuilkelder in?
Het staat echter voorspeld in de Toraquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:03 schreef DeOop het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jouw was. de Mossad neemt jouw sort opruiende mannetjes zomaar te graze eikel
Namelijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het staat echter voorspeld in de ToraEn met deze inslag lossen we 5 wereldproblemen op
Dat is dan ook de enige voorspelling die ooit zal uitkomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het staat echter voorspeld in de ToraEn met deze inslag lossen we 5 wereldproblemen op
Wat zit je te gillen dan in je TTquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan natuurlijk elk moment gebeuren maar ook over een paar miljoen jaar.
doe maar stoer je adres wort al uitgepeild oner tussen. je zit in de buurtt van arnhem hè, intresant voor de Mossad eikelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol bent u de echte oop van PB?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:09 schreef DeOop het volgende:
[..]
doe maar stoer je adres wort al uitgepeild oner tussen. je zit in de buurtt van arnhem hè, intresant voor de Mossad eikel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:14 schreef DeOop het volgende:
[..]
PB is een goeie meid verder gaat dat je gen ene moer aan eikel
What if. Het zou trouwens wel een spectaculair einde zijn. Beter dan doodgaan aan een griepje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat zit je te gillen dan in je TTIk denk, daar gaan we samen.......ten onder
Zeg het maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
Kunnen jullie kappen over dit onderwerp ik word er bang van
inb4 dan ga je toch weg
nou nee ik wilxgraag GEZELLIG praten met jullie
ik log uit als ik dat wil eikel. wat is een kloner eikel ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]Log maar weer uit vieze kloner, het is allang duidelijk wie je bent hoor
Wie ben jij nou weer? Kankaartjeautistquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:17 schreef DeOop het volgende:
hahaha er wort er 1 bang van. wat een scheithommel die motte jullie adopteren dat wort echt lache. wat een melkbabie is dat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |