nehquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij volgt het toch niet?
Geen idee, ik heb even gekeken en eigenlijk was het wel grappig, maar voor sommige mensen is het natuurlijk ook nooit goedquote:
Er zitten daar een paar onwijs irritante figuren en om de een of andere reden worden die er nooit uit gestemd.quote:
Ze hebben elkaars rug weet je welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zitten daar een paar onwijs irritante figuren en om de een of andere reden worden die er nooit uit gestemd.
True, truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb even gekeken en eigenlijk was het wel grappig, maar voor sommige mensen is het natuurlijk ook nooit goed
John de Molquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze hebben elkaars rug weet je wel
Ja maar die gaan heul nie trouwenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
John de Molstuurt alles. Verkoopt natuurlijk goed aan het buitenland; De zwerver moet erin blijven, een koppeltje dat trouwt.
Buiten dat programma houden ze het nog geen 6 maanden vol met elkaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar die gaan heul nie trouwen
Is dit een hot Reading?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Buiten dat programma houden ze het nog geen 6 maanden vol met elkaar.
Oei wist niet dat daar ook toekomstkijken bij hoortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een gezond verstand reading.
Kop of munt doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef isax het volgende:
Ik kan geen keuze maken vanaf welk station ik naar delft wil
Het is de enige manier om de toekomst te voorspellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
Oei wist niet dat daar ook toekomstkijken bij hoort
Doe iene miene muttequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef isax het volgende:
Ik kan geen keuze maken vanaf welk station ik naar delft wil
Dan moet je de fijnste nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:52 schreef isax het volgende:
[..]
Naar de Bijlmer gaat de fijnste metro en ben ik dus nooit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |