quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik spring met groot gemak in dat gat
Ben jij een danser?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik spring met groot gemak in dat gat
quote:
Nee, niet echt, jij wel?quote:
Wij begrijpen elkaar *highfive.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Neee, ik zit het liefst aan een bar.
Ja, en ik heb nog geeneens de energie om te dansen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:54 schreef hugecooll het volgende:
BD weet
Beetje chillen aan de bar, biertje erbij, wat ouwehoeren en kijken
Terrasjes zijn wel ok, beetje mensen kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:01 schreef Braindead2000 het volgende:
In Nederland ga ik nooit meer uit. Alleen op vakantie. Maar dan ben ik ook elke dag op zijn minst aangeschoten. Ik hou niet van drukke bars. Ik zoek meestal een bar uit waar ze een beetje seventies draaien als die te vinden is. Dat zijn ook vaak bars waar het niet zo druk is.
Heb je toevallig een sociale angststoornis?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:01 schreef Braindead2000 het volgende:
In Nederland ga ik nooit meer uit. Alleen op vakantie. Maar dan ben ik ook elke dag op zijn minst aangeschoten. Ik hou niet van drukke bars. Ik zoek meestal een bar uit waar ze een beetje seventies draaien als die te vinden is. Dat zijn ook vaak bars waar het niet zo druk is.
Wie zal het zeggen. Ik denk niet dat het angst is. Maar ik ben inderdaad een stuk minder sociaal dan de gemiddelde mens. Ik ga ook altijd alleen op vakantie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je toevallig een sociale angststoornis?
Waar ga je dan heen op vakantie? Lijkt mij weleens spannend om iets alleen te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Ik denk niet dat het angst is. Maar ik ben inderdaad een stuk minder sociaal dan de gemiddelde mens. Ik ga ook altijd alleen op vakantie.
Terrasjes vind ik minder. Omringt door mensen. Of ik moet aan de zijkant zitten. Ik heb graag overzicht,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Terrasjes zijn wel ok, beetje mensen kijkenVooral de hoofdsteden zijn leuk. En het strand.
Is dat al lang zo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Ik denk niet dat het angst is. Maar ik ben inderdaad een stuk minder sociaal dan de gemiddelde mens. Ik ga ook altijd alleen op vakantie.
Dat is toch geen probleem, je kan kiezen waar je zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Terrasjes vind ik minder. Omringt door mensen. Of ik moet aan de zijkant zitten. Ik heb graag overzicht,
De laatste 3 keer ben ik naar Thailand geweest. Daar heb je alles wat je je kan wensen. Mooi, warm weer, dag en nacht. Mooie stranden. Goedkoop. Mooie vrouwen. Lekker eten. Vrijheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen op vakantie? Lijkt mij weleens spannend om iets alleen te doen
Dat land trekt me dus echt voor geen meterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De laatste 3 keer ben ik naar Thailand geweest. Daar heb je alles wat je je kan wensen. Mooi, warm weer, dag en nacht. Mooie stranden. Goedkoop. Mooie vrouwen. Lekker eten. Vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |