Doe je dingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:19 schreef DeOop het volgende:
[..]
ik log uit als ik dat wil eikel. wat is een kloner eikel ?
hou je bek melkbabie anders stuur ik un comeet op je af hahahaha, scheitertquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Kankaartjeautist
Geen beginnen aan, let maar op mijn dt gebruik.quote:
Aightquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geen beginnen aan, let maar op mijn dt gebruik.
No worries, kerel. Ik zal die jousie wel een flink de les lezen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:27 schreef DeOop het volgende:
steletje mongolen bij ekaar hier zeg. nou dan vallen ze de rets van de chat hier nie lastig teminste. wat een eikels met hun cometenfabeltjes! tabee ebn die homoeikel van een jousie of hoe heet die halve sool komt wel aan de beurd bij de Mossad. hahahahah
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:27 schreef DeOop het volgende:
steletje mongolen bij ekaar hier zeg. nou dan vallen ze de rets van de chat hier nie lastig teminste. wat een eikels met hun cometenfabeltjes! tabee ebn die homoeikel van een jousie of hoe heet die halve sool komt wel aan de beurd bij de Mossad. hahahahah
Ik vind helemaal mooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:27 schreef DeOop het volgende:
wort tijd wat een klotehomo is dat die palesteineneukerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
No worries, kerel. Ik zal die jousie wel een flink de les lezen!
Nou bedanktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:27 schreef DeOop het volgende:
Dat was een mooi nummer maar nadat al die B-artiesten, waaronder Gordon, het hier gezongen hebben kan ik het niet meer aanhoren.quote:
De Gordon versie ken ik gelukkig niet, wel Jeff Buckley en Rufus Wainwrightquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was een mooi nummer maar nadat al die B-artiesten, waaronder Gordon, het hier gezongen hebben kan ik het niet meer aanhoren.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, die draaide me broer vroeger 5 keer achter elkaar.
Ik spring met groot gemak in dat gatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |