Bedankt ga hier mijn hele leven dankbaar voor zijn enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gratis TT-aanpassing. Die spatie kon echt niet.
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:13 schreef shadowseer het volgende:
[..]
Bedankt ga hier mijn hele leven dankbaar voor zijn enzo
Ik vind eigenlijk dat jij gelijk hebt, hoop dat je dat niet erg vind?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:28 schreef Durmada het volgende:
Ok, hier heb je een punt, misschien heb jij wel gelijk.
Dat vind ik niet erg, de fout die je hebt gemaakt in je zin wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jij gelijk hebt, hoop dat je dat niet erg vind?
Daar heb je een punt, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg, de fout die je hebt gemaakt in je zin wel.
Dankje, goed dat je je fout toegeeft. Want ja, je had natuurlijk wel een punt, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, je hebt gelijk.
Mensen blijven wel meestal hardnekkig bij hun eigen standpunt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht, daarom zijn we hier.
No kidding, dat probleem ken ik heel goed, maar het is internet; en de personen waar je tegen praat irritant vinden o.i.d. is net zo iets als jezelf verhongeren, omdat kindertjes in Afrika ook niets te vreten hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:45 schreef shadowseer het volgende:
[..]
Mensen blijven wel meestal hardnekkig bij hun eigen standpunt.
Maar jij neemt ook nooit een sterk standpunt in, miet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef LelijKnap het volgende:
Onherkenbare klacht. Ieder waarmee ik in discussie trad gaf zijn of haar ongelijk toe.
Ja hierin heb je wel gelijk, het internet is iets raars haha.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
No kidding, dat probleem ken ik heel goed, maar het is internet; en de personen waar je tegen praat irritant vinden o.i.d. is net zo iets als jezelf verhongeren, omdat kindertjes in Afrika ook niets te vreten hebben.
Meestal stel ik inderdaad slechts vragen zodat de ander gedwongen wordt zijn of haar onnozelheid in te zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar jij neemt ook nooit een sterk standpunt in, miet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |