Ik ben op zoek naar een grote partij (100 - 150) pluche beesten. Ik heb een paar handelaren gevonden (nog geen telefoonnummers) maar voor zover ik het weet leveren ze alleen aan bedrijven aan. Ik ben zelf particulier.
Klopt het dat groothandelaren alleen aan bedrijven leveren of kan je als particulier ook een prijslijst vragen en eventueel bestellen ?
quote:Het moeten wel hele grote pluche beesten zijn wil je het bij de groothandel in zulke kleine getalen kunnen kopen lijkt me... Gaan dat soort dingen niet per 500 of zelfs 1000?
Op woensdag 23 oktober 2002 12:30 schreef Choller het volgende:
Ik ben op zoek naar een grote partij (100 - 150) pluche beesten.
Heb je al eens bij de Makro gekeken? Er zit zeker weten iemand in je vrienden/kennissenkring met een Makro pasje...
quote:Zover ik weet mogen groothandels inderdaad alleen aan bedrijven verkopen, ben hier onlangs via een project achter gekomen. Dat is ook de reden dat je een bedrijfspasje moet hebben om bij de Makro iets te mogen kopen.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:30 schreef Choller het volgende:Klopt het dat groothandelaren alleen aan bedrijven leveren of kan je als particulier ook een prijslijst vragen en eventueel bestellen ?
quote:Maar dan wel voor een meerprijs..
Op woensdag 23 oktober 2002 15:42 schreef ED2 het volgende:
Soms kunnen ze je wel doorverwijzen naar een 'gewone' winkel via welke je dan toch de zooi kunt kopen.
[Makro, daar heb je ook een pasje voor nodig, en die krijg je ook alleen maar als je een KvK inschrijving hebt, ken je niet toevallig iemand (je baas?) waar je gebruik van kunt maken?]
quote:* ED2 heeft een makro pas
Op woensdag 23 oktober 2002 15:50 schreef Charys het volgende:[..]
Maar dan wel voor een meerprijs..
[Makro, daar heb je ook een pasje voor nodig, en die krijg je ook alleen maar als je een KvK inschrijving hebt, ken je niet toevallig iemand (je baas?) waar je gebruik van kunt maken?]
quote:Goed idee, ik zal ff de directeur van getronics vragen, hij zal wel eentje hebben
Op woensdag 23 oktober 2002 15:50 schreef Charys het volgende:[..]
Maar dan wel voor een meerprijs..
In principe wil ik voor nu alleen de prijs weten van de kleinst mogelijke partij. Ik heb ook nagedacht om naar een kermiskraam te gaan en gewoon te vragen.
En om een kvk te krijgen, is dat duur (zal wel een andere topic zijn maar ik ga ff de search functie overbelasten)...
Ik heb inmiddels telefoonnummers en ga ff proberen. iig bedankt voor de reacties.
quote:Gewoon bellen met de plaatselijke groothandel bij jou in de buurt.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:30 schreef Choller het volgende:
Nou, ik heb een vraagje over de leveranciers/groothandelaren.Ik ben op zoek naar een grote partij (100 - 150) pluche beesten. Ik heb een paar handelaren gevonden (nog geen telefoonnummers) maar voor zover ik het weet leveren ze alleen aan bedrijven aan. Ik ben zelf particulier.
Klopt het dat groothandelaren alleen aan bedrijven leveren of kan je als particulier ook een prijslijst vragen en eventueel bestellen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |