abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6427445
Nou, ik heb een vraagje over de leveranciers/groothandelaren.

Ik ben op zoek naar een grote partij (100 - 150) pluche beesten. Ik heb een paar handelaren gevonden (nog geen telefoonnummers) maar voor zover ik het weet leveren ze alleen aan bedrijven aan. Ik ben zelf particulier.

Klopt het dat groothandelaren alleen aan bedrijven leveren of kan je als particulier ook een prijslijst vragen en eventueel bestellen ?

...
pi_6430679
Dat verschilt natuurlijk per groothandelaar. Volgens mij heb je iig wél een kvk inschrijving nodig om bij een groothandelaar te kunnen kopen.
Maar als jij nu eerst eens de telefoonnummers opzoekt en gaat bellen? Veel duidelijker dan dat kun je niet krijgen...
  woensdag 23 oktober 2002 @ 15:39:41 #3
36075 MarkAJ
Vive La Marque
pi_6430727
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 12:30 schreef Choller het volgende:
Ik ben op zoek naar een grote partij (100 - 150) pluche beesten.
Het moeten wel hele grote pluche beesten zijn wil je het bij de groothandel in zulke kleine getalen kunnen kopen lijkt me... Gaan dat soort dingen niet per 500 of zelfs 1000?

Heb je al eens bij de Makro gekeken? Er zit zeker weten iemand in je vrienden/kennissenkring met een Makro pasje...

Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug.
pi_6430772
quote:

Klopt het dat groothandelaren alleen aan bedrijven leveren of kan je als particulier ook een prijslijst vragen en eventueel bestellen ?

Zover ik weet mogen groothandels inderdaad alleen aan bedrijven verkopen, ben hier onlangs via een project achter gekomen. Dat is ook de reden dat je een bedrijfspasje moet hebben om bij de Makro iets te mogen kopen.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_6430787
Soms kunnen ze je wel doorverwijzen naar een 'gewone' winkel via welke je dan toch de zooi kunt kopen.
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6430972
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:42 schreef ED2 het volgende:
Soms kunnen ze je wel doorverwijzen naar een 'gewone' winkel via welke je dan toch de zooi kunt kopen.
Maar dan wel voor een meerprijs..

[Makro, daar heb je ook een pasje voor nodig, en die krijg je ook alleen maar als je een KvK inschrijving hebt, ken je niet toevallig iemand (je baas?) waar je gebruik van kunt maken?]

pi_6431004
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:50 schreef Charys het volgende:

[..]

[Makro, daar heb je ook een pasje voor nodig, en die krijg je ook alleen maar als je een KvK inschrijving hebt, ken je niet toevallig iemand (je baas?) waar je gebruik van kunt maken?]

* ED2 heeft een makro pas
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6431197
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:50 schreef Charys het volgende:

[..]

Goed idee, ik zal ff de directeur van getronics vragen, hij zal wel eentje hebben ... nahh, niet mogelijk dus. Ik ken niemand met zo'n pasje.

In principe wil ik voor nu alleen de prijs weten van de kleinst mogelijke partij. Ik heb ook nagedacht om naar een kermiskraam te gaan en gewoon te vragen.

En om een kvk te krijgen, is dat duur (zal wel een andere topic zijn maar ik ga ff de search functie overbelasten)...

Ik heb inmiddels telefoonnummers en ga ff proberen. iig bedankt voor de reacties.

...
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:18:05 #9
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2002 @ 21:57:24 #10
34726 Fratz
Max
pi_6437105
kun je niet iets regelen met een speelgoedzaak bij je in de buurt; als je grote hoeveelheden wilt hebben geven ze altijd korting hoor. bedenk gewoon van te voren hoeveel je per beest wilt betalen en kijk dan hoeveel korting je kunt krijgen. mijn ervaring met de groothandel is eigenlijk altijd dat alles altijd heel goedkoop lijkt maar dat bij de kassa niet blijkt te zijn omdat je de btw er ook nog bij op moet betalen. het beste kun je die dingen rechtstreeks van een fabrikant kopen, dan krijg je de meeste korting.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_6437244
quote:
Nou, ik heb een vraagje over de leveranciers/groothandelaren.

Ik ben op zoek naar een grote partij (100 - 150) pluche beesten. Ik heb een paar handelaren gevonden (nog geen telefoonnummers) maar voor zover ik het weet leveren ze alleen aan bedrijven aan. Ik ben zelf particulier.

Gewoon bellen met de plaatselijke groothandel bij jou in de buurt.
Ze knijpen wel een oogje toe als je cash en carry afhaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')