Ik kan niet spreken uit ervaring maar waarschijnlijk drink je dan vanavond thee met een aantal brandweerlieden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:33 schreef Kitlerrr het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er kan gebeuren als ik mijn broek even in de oven leg?
Waarom denk je dat een droger opvangbak voor het condenswater heeft of een slang? Dat is iets wat je oven mistquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
Ohja, gebrek aan droger en föhn duurt denk ik te lang. Zou de bende echt in de fik vliegen?
Het is net zo'n idee als de inhoud van de benzinetank van je auto te bekijken door bij te schijnen met een aansteker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
Ohja, gebrek aan droger en föhn duurt denk ik te lang. Zou de bende echt in de fik vliegen?
Nou dit iddquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hoezo heb je die broek eigenlijk maandagavond half twaalf per se nodigLaat hem gewoon overnacht drogen.
Misschien heeft TS wel hele dikke/lelijke benen die ze wil verbergenquote:
Of het is een desperate act om een brandweerman te verleidenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef Metalfrost het volgende:
Er zijn andere manieren om te shinen dan je eigen reflectie van jezelf in de fik, te zien op een brandweerhelm..
Voordat je ging posten, wat dacht je zelf? Wel of niet doen?
Ik dacht dat de meeste mensen werk en privé gescheiden wilden houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of het is een desperate act om een brandweerman te verleiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |