Ik heb er wel goede ervaringen mee. Het is gewoon steeds goedgegaan (3x). Zelf ook weleens een kaartje verkocht. Moet via facebook en je mobiele nummer wordt gecheckt. Maar als het misgaat, weet ik niet of je een soort verzekerd ben via hen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef navelpluiss het volgende:
Hallo!
Ik ga last-minute toch naar Lowlands en vroeg mij af hoe veilig het is om via Ticketswap een kaartje te bemachtigen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er grote risico's?
Ik acht de kans dat de prijs gaat omhoog gaat nihil. Ik denk dat "ergens rond de 100 euro (of minder)" bijzonder ambitieus is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:44 schreef navelpluiss het volgende:
Fijn!Klinkt veelbelovend!
Ik zie dat de prijs in één dag met 10 euro is gezakt. Kan het zijn dat ze volgende week ergens voor rond de 100 euro (of minder) verkrijgbaar zijn?
Ach ja... vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Devv het volgende:
Als ik die prijzen zo zie dan heb ik bijna spijt dat ik via de reguliere weg een kaartje gekocht heb. Daar had ik toch mooi een hoop drank voor kunnen kopen.
Ja of mensen moeten gewoon gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef KingRadler het volgende:
ze moeten dit echt veranderen in de toekomst.
Kan een organisatie nooit doen natuurlijk. Dan hebben ze nooit zekerheid en kan je gewoon kaarten voor alle festivals kopen om later een aantal van de hand te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef KingRadler het volgende:
ze moeten dit echt veranderen in de toekomst.
als je kaartjes hebt voor een concert en je kan niet, je geld terug kunnen krijgen via de ticketsite.
het kaartje dat is terugggeven kan dan weer via de normale weg worden verkocht.
dan heb je ook die marktplaats toestanden niet meer.
Kaartjes zijn al verkocht. De organisatie heeft al 180,- ontvangen. Het verlies ligt bij de eerste koper. Nu zijn ze 120. Ze gaan nog verder zakken. Vrijdag denk ik onderde 100.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ach ja... vraag en aanbod.
Ik ben blij dat ik mijn kaartje via de reguliere weg heb gekocht. Daarmee draag ik bij aan het voortbestaan van het festival. Dat ik meer betaal dan sommige anderen, is dan maar zo.
Ik vind dingen als "sloopdecrisis.nl" ook bijzonder kansloos. Economie werkt doordat mensen geld uit geven. Voor niks gaat de zon op. Bijzondere dingen mogen geld kosten. Nog meer?
Ze waren vanochtend al eventjes 100 euroquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Kaartjes zijn al verkocht. De organisatie heeft al 180,- ontvangen. Het verlies ligt bij de eerste koper. Nu zijn ze 120. Ze gaan nog verder zakken. Vrijdag denk ik onderde 100.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |