Wat is een Belg in een bar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:07 schreef Clashy het volgende:
'Israël is beschaafd' hahaha, tell me another joke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
roverheidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:09 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Dat zijn zeker diezelfde figuren als die met hun 'roverheid', 'Marx Rutte' en 'EUSSR'
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef pussycatdoll het volgende:
Hallo,
Kijk maar naar World war Z, waarin Israël iedereen binnenlaat maar uiteindelijk ten onder gaat door zingende Palestijnen.
I rest my case.
Buiten HAMAS redelijk, Er is zeker geen Democratie, Maar je ziet genoeg ongesluirde vrouwenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mensen zeggen altijd van dat het de enige 'beschaving' is in het midden oosten. Maar volgens mij hebben ze geen enkel idee van hoe het er aan toe gaat in bijvoorbeeld Palestina.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef RodeNek het volgende:
Beschavingmet hulp ja!
Ware het niet dat de VS met miljarden dollars richting Israel gooit, dat ze zo "beschaafd" zijn. Man een land vol chimpansees kan op die manier een metropool uit de grond stampen:
![]()
Ooit eens de demographics gezien van Israhell? De grootste arm-rijk kloof in de wereld heerst er in Israel.: Voor zo`n klein landje? SERIEUS ?
Dus optyfen met dat misbaksel van een land. : Nee
Beschaafder dan bv. een bananenland als Panamaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:07 schreef Clashy het volgende:
'Israël is beschaafd' hahaha, tell me another joke?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |