nee man is me selfiequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Gewoon duidelijk gefotoshopt
Hoe verklaar je dan dat er schouders in je baard zitten?quote:
keizerheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er schouders in je baard zitten?
hierbij beveel ik jou je bek dicht te houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef Bierpens. het volgende:
Ik ben der ook weerHierbij beveel ik, Keizer van FOK!, BrandX op mij te verdedigen hier.
de baas heeft gesproken.quote:
Nee, eenkriekerderkriek is geweldiggggggggggggggggggquote:
waarom opende guus 'm vrijdag dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ik zou graag zien dat de avond/nachtbagger niet door aidsusers geopend wordt.
Jij mag er ook wezen hoor schatje nohommoquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Nee, eenkriekerderkriek is geweldigggggggggggggggggg
Omdat Guus geen aidsuser is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
waarom opende guus 'm vrijdag dan?
Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Vraag me af of er mensen zijn die jou geen kutuser vinden.quote:
Ikzelf. Dat betekent dus dat de keizer vindt dat ik geen kutuser ben. En de keizer is de opperheerserquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Vraag me af of er mensen zijn die jou geen kutuser vinden.
Naja als je dat hoopt.. moet je wel geluk hebben hihiquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
hopen dat guus hier niet komt....
en die andere gast met die rare ui ook niet
Wat een grootheidswaanzin.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ikzelf. Dat betekent dus dat de keizer vindt dat ik geen kutuser ben. En de keizer is de opperheerser
ik val bijna van me stoel G.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:37 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Naja als je dat hoopt.. moet je wel geluk hebben hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |