abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143065627
hallo,

ik heb een 2 maand geleden laminaat 2e hands gekocht op marktplaats.
Omdat er een betonnen vloer bij me thuis nog moest worden gestort moest het even opgeslagen worden in het hokje achter mijn huis, het is daar donker en bij wat ik weet ook droog, maar heb het wel recht op elkaar gestapeld.
nou wou ik het vandaag leggen maar nu blijkt het krom te zijn, de beide kanten sluiten mooi aan de andere planken maar het midden van de plank sit een kier tussen van 1 mm

nou is mijn vraag of ik het nog recht kan krijgen of moet ik het weggooien en nieuwe halen?

mvg.
  Forum Admin maandag 4 augustus 2014 @ 21:15:28 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_143065894
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef sipma92 het volgende:
weggooien en nieuwe halen
pi_143065897
Wat je kan proberen wat vochtig maken en dan zware gewichten er op zetten.
The world of SKA music
pi_143066105
Helaas laminaat kan niets hebben wat vocht betreft, en waarom klooien met 2e hands?
pi_143067180
Helaas... in dat hok is het OF heel vochtig geworden of door de hitte aangetast.

Bij mij in de boet ook dingen opgeslagen... alleen daar wordt het 399879823578 graden in de zomer dus ook alles krom en beroerd. 40 mm dikke eiken tafel heeft 6 mm schroeven als projectielen door de ruimte doen schieten en hele blad staat hol.
Laat die handjes wapperen!
pi_143191961
Dit heb ik helaas vorig jaar ook gehad, het was niet meer te redden dus ik heb het gewoon maar weggegooid (ontzettend zonde want het was prachtig laminaat). Ik had ook van alles geprobeerd om het nog recht te maken, zware dingen erop zetten en dat soort dingen, maar het was echt al te laat. Volgende keer geen tweedehands laminaat meer kopen, deze fout zal ik iig nooit meer maken... Ik heb daarna zo snel mogelijk goedkoop maar wel kwalitatief erg goed laminaat gekocht bij een bedrijf in mijn eigen woonplaats (LAB21 in Huizen), voor minder dan 8 euro per vierkante meter was ik nog minder kwijt dan het laminaat wat ik tweedehands had gekocht. Dus ik zeg: gewoon nieuwe kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')