SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ga nu niet doen alsof jouw mening de juiste is want dat is niet zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ga nu niet doen alsof jullie mening de juiste is want dat is niet zo.
[..]
En 71 dribbling en 4* en een goed schot voor een bronze.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat niemand een neuk geeft om bronze, silvers of welke speler dan ook in dit aidsspel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu duidelijk te maken?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat je je standpunt vaak herhaalt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu duidelijk te maken?
oh en ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat niemand een neuk geeft om bronze, silvers of welke speler dan ook in dit aidsspel.![]()
Ik duim met je mee dat je niet gekozen wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Morgen hoor ik trouwens of ze mij willen hebben voor dat vrijwilligerswerk. spannend !!!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Overigens ken ik die loempia wel, heeft zelfs bij PSV gespeeld..
Ook in een team gehad, maar ik vond hem helemaal niet goed. Farfan en die Argentijn zijn veel beter![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik duim met je mee dat je niet gekozen wordt.![]()
![]()
![]()
[..]
Maar ik vind het serieus knap van Maver dat hij deze stap heeft gezet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat niemand een neuk geeft om bronze, silvers of welke speler dan ook in dit aidsspel.![]()
Wat is er?quote:Als ik een Wajong had zou ik lekker de hele dag op de bank zitten, beetje de pener kietelen en een paar zakken chips wegeten. Het liefst tegelijkertijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja hallo, dat kan dus echt niet. Dat is gvd de beste bronze man, die ene met silver stats zelfsquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Overigens ken ik die loempia wel, heeft zelfs bij PSV gespeeld..
Ook in een team gehad, maar ik vond hem helemaal niet goed.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat als je dat kan, je ook gewoon kunt werken. Maar dat is mijn meningquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind het serieus knap van Maver dat hij deze stap heeft gezet.![]()
![]()
Niemand geeft een neuk behalve jij.quote:
Dat proberen we de hele tijd te zeggen maar jij wilt dat niet zien volgens mij...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoiets gaat natuurlijk met stapjes tegelijk. Ik doe er wel tantoestoer over, maar het blijft een goed plan. Beetje ritme in je leven en anderen helpen, niets mis mee. Plus het staat mooi op je CV.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat kan, je ook gewoon kunt werken. Maar dat is mijn meninghallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En dat slaat nergens op want anders zouden mensen die spelers ook niet kopen. Dus daarom zeg ik dat jullie niet moeten doen alsof jullie mening de juiste is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk behalve jij.
Dat proberen we de hele tijd te zeggen maar jij wilt dat niet zien volgens mij...![]()
Niet zomaar, ineens. Dat soort dingen gaan stapje voor stapje. Je moet niet te snel met dat soort dingen willen gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat kan, je ook gewoon kunt werken. Maar dat is mijn meningNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben blij dat ik de eerste stap heb durven nemen. nu hopen dat ik morgen goed bericht krijg. we zullen wel zien wat er daarna gebeurd![]()
Snap ik, maar ik weet weinig over Mavers geschiedenis dus wist niet dat dit zijn eerste stap wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zomaar, ineens. Dat soort dingen gaan stapje voor stapje. Je moet niet te snel met dat soort dingen willen gaan.![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeey dstweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ALLEEN JOUW MENING IS JUIST ANDEREN MOGEN GEEN ANDERE MENING HEBBEN IN HERHAAL GEEN ANDERE MENINGquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat slaat nergens op want anders zouden mensen die spelers ook niet kopen. Dus daarom zeg ik dat jullie niet moeten doen alsof jullie mening de juiste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |