Gefeliciteerd! Kwamen er nog vragen van mij erin voor?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Met 9 fout op gevaar herkenning en 1 fout op verkeersinzicht zijn we door in 1x geslaagd.
examen auto is nu bijna de deur uit rijschool is gemachtigd cbr papier is ingevuld , vanochtend meteen weer 2 uur gereden en morgenvroeg weer dus nog 1 a 2 weken
dan hopelijk goed nieuws
5000 krpm in zijn 1 en dan in 1x door naar zijn 5 dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:01 schreef Kiid het volgende:
27. Wat is de meest zuinige manier van rijden? Snel schakelen naar een hogere versnelling
Je weet dat ik dat niet bedoelde schorriemorriequote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
5000 krpm in zijn 1 en dan in 1x door naar zijn 5 dus?
Meeste cd-roms zijn een goede benadering van het werkelijke examen. Daar wordt het dus ook eerst voorgelezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef roos94 het volgende:
een vraagje aan iedereen die z'n theorie al heeft gedaan:
bij sommige oefen theorie examens leest iemand de vragen en antwoorden eerst voor en daarna kan je pas antwoord geven. hoe werkt het bij het echte examen? leest de computer het ook eerst voor of kan je het zelf lezen en direct antwoorden?
Gelukkig heb je zelf door waar het aan ligt, kun je daarmee aan de slag in de komende lessen. Succes!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, ik ben gezakt, maar dan ook terecht. Ik haalde niet mijn normale niveau tijdens het rijexamen die ik bij rijlessen wel haal. Ik ben vooral gezakt op het kijken (op een gegeven moment raakte ik zo de weg kwijt dat ik vergat straatjes in te kijken). Verder ook gezakt op de koppeling, die ik normaal goed onder controle heb. Ik was zo zenuwachtig dat ik mijn hart in mijn keel voelde kloppen. Die homeopathische middelen hielpen voor geen meter.
Dat klopt. In alle situaties. Er is wel een placebo-effect, maar dat was blijkbaar in dit geval niet genoeg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, ik ben gezakt, maar dan ook terecht. Ik haalde niet mijn normale niveau tijdens het rijexamen die ik bij rijlessen wel haal. Ik ben vooral gezakt op het kijken (op een gegeven moment raakte ik zo de weg kwijt dat ik vergat straatjes in te kijken). Verder ook gezakt op de koppeling, die ik normaal goed onder controle heb. Ik was zo zenuwachtig dat ik mijn hart in mijn keel voelde kloppen. Die homeopathische middelen hielpen voor geen meter.
behalve je schoonmoederquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:26 schreef Toekito het volgende:
morgen weer door Rotterdam crossen hou u kinderen en bejaarde binnen.
die is lief, daar rem ik netjes voor.quote:
Als ik geen tekens of borden zie, dan verwacht ik een gelijkwaardig kruispunt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef David024 het volgende:
In Rotterdam heb je twee redelijk drukke wegen die samengevoegd worden, maar de voorrang is er niet geregeld door middel van haaientanden of borden. Elke keer zie ik dat mensen uit alle richtingen gewoon voorrang pakken.
Het meest logische lijkt mij dat verkeer dat de witte pijl volgt voorrang geeft aan verkeer dat de blauwe en zwarte pijl volgt. Die rijden immers rechtdoor op dezelfde weg. Wat denken jullie?
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)42&ctz=-120&t=h&z=19
wit stopt voor zwart, blauw stopt voor wit en zwart stopt voor verkeer van rechtsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef David024 het volgende:maar de voorrang is er niet geregeld door middel van haaientanden of borden
[ afbeelding ]
https://maps.google.nl/ma(...)42&ctz=-120&t=h&z=19
Ogen dicht en gasgeven is daar het motto. Al jaren....mn opa en oma woonde er vlakachter. Elke x als we daar waren was er wel een ongeluk gebeurd leek het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef David024 het volgende:
In Rotterdam heb je twee redelijk drukke wegen die samengevoegd worden, maar de voorrang is er niet geregeld door middel van haaientanden of borden. Elke keer zie ik dat mensen uit alle richtingen gewoon voorrang pakken.
Het meest logische lijkt mij dat verkeer dat de witte pijl volgt voorrang geeft aan verkeer dat de blauwe en zwarte pijl volgt. Die rijden immers rechtdoor op dezelfde weg. Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
https://maps.google.nl/ma(...)42&ctz=-120&t=h&z=19
Gelijkwaardig kruispunt. Voorrang geven aan rechts. Blauw moet dan voorrang geven aan wit, die komt van rechts.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef David024 het volgende:
In Rotterdam heb je twee redelijk drukke wegen die samengevoegd worden, maar de voorrang is er niet geregeld door middel van haaientanden of borden. Elke keer zie ik dat mensen uit alle richtingen gewoon voorrang pakken.
Het meest logische lijkt mij dat verkeer dat de witte pijl volgt voorrang geeft aan verkeer dat de blauwe en zwarte pijl volgt. Die rijden immers rechtdoor op dezelfde weg. Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
https://maps.google.nl/ma(...)42&ctz=-120&t=h&z=19
Ik mocht gelijk de eerste les al schakelen, maar volgens mij ligt het helemaal aan je instructeur en gaat hij/zij ook nog een beetje op jouw niveau mee.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef roos94 het volgende:
Ik heb er nu 5 lessen van 100 minuten op zitten en ik heb nog niet eens mogen schakelen. Alleen sturen, oefenen met parkeren en gassen. Ik sprak een andere leerling van hem die morgen examen gaat doen en hij zei dat hij ook pas na 6 lessen van 100 minuten begon met schakelen. Is dit normaal? Hij heeft trouwens nu 30 lessen gehad van 100 minuten en morgen examen.
Ik vind dat niet normaal.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef roos94 het volgende:
Ik heb er nu 5 lessen van 100 minuten op zitten en ik heb nog niet eens mogen schakelen. Alleen sturen, oefenen met parkeren en gassen. Ik sprak een andere leerling van hem die morgen examen gaat doen en hij zei dat hij ook pas na 6 lessen van 100 minuten begon met schakelen. Is dit normaal? Hij heeft trouwens nu 30 lessen gehad van 100 minuten en morgen examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |