Is je batterij sneller leeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef Shreyas het volgende:
Wat is precies het voordeel van het opvoeren van een elektronische vliegenmepper?
Dat lijkt me eerder een nadeel, maar goed, wel lekker voor de economie, geld moet immers rollenquote:
dan is je bereik groter.. en de vlieg nog sneller dood.. of!.. als je m voor je sexleven gebruikt.. is het net een SM speeltje..quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef Shreyas het volgende:
Wat is precies het voordeel van het opvoeren van een elektronische vliegenmepper?
Je bereik hangt toch af van de grote van de vliegenmepper? En het voltage/ stroomsterkte is sowieso al sterk genoeg voor vliegen, muggen, spinnen, wespen en bijen, daar is dat hele ding op getest. Ik heb er een keer zo een grote zwarte spin probleemloos mee gedood.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Parzival het volgende:
[..]
dan is je bereik groter.. en de vlieg nog sneller dood.. of!.. als je m voor je sexleven gebruikt.. is het net een SM speeltje..
Wat bedoel je? Als zo een beest eenmaal uit de lucht valt, laat je hem dan gewoon liggen ofzo? Pak het op met een papiertje, knijp het fijn, ga erop staan en gooi het weg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef delano.888 het volgende:
Bijen en wespen overleven het makkelijk met de standaard versie. Soms grote vliegen zelfs, dan lijken ze dood maar na een half uur vliegen ze weer.
Aangezien die vlieg tussen twee draadjes wordt geroosterd blijf het bereik dus gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef Shreyas het volgende:
Je bereik hangt toch af van de grote van de vliegenmepper?
Gaat ff om het idee. 1 weerstand doorknippen en hij gaat dubbel zo hard, waarom zou ik t niet doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als zo een beest eenmaal uit de lucht valt, laat je hem dan gewoon liggen ofzo? Pak het op met een papiertje, knijp het fijn, ga erop staan en gooi het weg.
1) het kost enorm veel batterijquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat ff om het idee. 1 weerstand doorknippen en hij gaat dubbel zo hard, waarom zou ik t niet doen?
preciesquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een nadeel, maar goed, wel lekker voor de economie, geld moet immers rollen
Je gaat er toch geen spinnen mee doden... Die vangen juist insecten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bereik hangt toch af van de grote van de vliegenmepper? En het voltage/ stroomsterkte is sowieso al sterk genoeg voor vliegen, muggen, spinnen, wespen en bijen, daar is dat hele ding op getest. Ik heb er een keer zo een grote zwarte spin probleemloos mee gedood.
1: nee dat is niet waar, de vorige opgevoerde had ik sowieso al 2 jaar niet de batterij van vervangen en deed het nog perfect,quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1) het kost enorm veel batterij
2) gevaarlijker, als je iemand of jezelf raakt doet het drie keer zo veel pijn
3) je riskeert dat er iets doorbrandt waardoor je dus dat ding kan weggooien.
Moet je even het circuit uitvogelen, of opzoeken als dat op internet staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Maargoed de vraag was dus welke weerstand ik moet weg knippen. De rest van de argumenten zijn heel leuk maar heb ik niks aan.
Het staat dus op internet maar dat is een oudere variant (wel zelfde merk dus).quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Moet je even het circuit uitvogelen, of opzoeken als dat op internet staat.
Om welke vliegenmepper gaat het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het staat dus op internet maar dat is een oudere variant (wel zelfde merk dus).
Ik vraag me dus af of iemand herkent wat er weg is geknipt op de 1e afbeelding en waar dat mee overeenkomt op de 2e en 3e afbeelding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.
De gene waarvan ik de foto's heb gemaakt (foto 2 en 3) de eerste foto is de oude mepper, die ik hiervoor had, en waarvan die tutorial is, (en die werkte)quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef wwwever het volgende:
Auw...
Ik heb ook een HG(X), weer een totaal andere layout (jaar of 8 oud). Heb net 1 weerstand doorgeknipt (waar hij dus gedeeltelijk via ontlaadt). En nu doet hij zeer... Kijken hoelang hij 't volhoudt...
In jouw geval gok ik de weerstand die onder die condensator zit op je 1e afbeelding.Dus jij hebt die uit de eerste afbeelding denk ik? Die was simpel ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wacht wel even tot iemand zeker weet welke het is..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Nee een andere. Maak anders ook ff een foto van de andere kant van de printplaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus jij hebt die uit de eerste afbeelding denk ik? Die was simpel ja..
Maar wacht wel even tot iemand zeker weet welke het is..
Merk, type?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De gene waarvan ik de foto's heb gemaakt (foto 2 en 3) de eerste foto is de oude mepper, die ik hiervoor had, en waarvan die tutorial is, (en die werkte)
HG(X) staat zelfs in de op. De nieuwste dus. Version G staat er opquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef wwwever het volgende:
Auw...
Ik heb ook een HG(X), weer een totaal andere layout (jaar of 8 oud). Heb net 1 weerstand doorgeknipt (waar hij dus gedeeltelijk via ontlaadt). En nu doet hij zeer... Kijken hoelang hij 't volhoudt...
In jouw geval gok ik de weerstand die onder die condensator zit op je 1e afbeelding.Gegokt aangezien het filmpje het zelfde liet zien, yesssss je had gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet het weer. En mooie vinken dat er af springen!! Niet zo als deze helaas maar t scheelt niet veel!!
Hij doet nu wel dit, en dat is ook leuk:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |