Wat een lelijkerd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:10 schreef ADQ het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)9-prinsengracht-516/
nicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:10 schreef Grumpey het volgende:
Ik woonde in een prachtig grachtenpand aan de Prinsengracht nabij amstelveld uit 1670, met dakterras, uitzicht over twee grachten, keuken en badkamer delen met 1 iemand, 2-kamers, en een huur van 280 euro. Dat was episch.
Misschien had je er gewoon wat eerder bij moeten zijn. Ik had me ingeschreven toen ik 15 was, en ja, dat kan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:21 schreef TommyVercetti het volgende:
Die kamers gaan altijd naar van die 30 jarige totale idioten die al vanaf 1998 ingeschreven staan oid![]()
Op zo'n leeftijd dat je niet eens meer blij kunt zijn met een studentenwoning. Voor het overige kun je terecht in bos en lommer, amsterdam noord of haarlem.
Grootste verspilling van geld ooit dat ik me daar heb ingeschreven.
Nu niet meer. Je mag vanaf vorig jaar (geloof ik) niet meer langer dan 8 jaar in totaal ingeschreven staan. Dus als je je 4 jaar voor het begin van je studie inschrijft moet je wel exact nominaal afstuderen, anders moet je je huis uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Misschien had je er gewoon wat eerder bij moeten zijn. Ik had me ingeschreven toen ik 15 was, en ja, dat kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |