Klacht: mensen die zich voordoen als ZolderkamerAutist, maar niet het originele exemplaar zoals moi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:05 schreef Nastico het volgende:
blabla onzin poep pauper blabla Zegt m'n broer: "Dat klinkt wel als een zolderkamerautist."
Klacht: uitgemaakt worden voor zolderkamerautist.
Bonusklacht: jullie zitten binnen met dit lekkere weer, dus jullie zijn de echte autisten in dit verhaal.
inb4: ga je moer neuken.
Wow internetbullying.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:26 schreef Etsu het volgende:
Je bent echt een sneu figuur. Ga wat nuttigs doen met je leven.
Ik werk parttime als hamburgerflipper en parttime uitkering. Nuttig genoegquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:26 schreef Etsu het volgende:
Je bent echt een sneu figuur. Ga wat nuttigs doen met je leven.
Beter aan je kick dan aan je pikquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef Rezania het volgende:
TS24 zijn en dan zo aan je kick komen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter aan je kick dan aan je pik
Ik heb tenminste nog seks, 40-jarige maagd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter aan je kick dan aan je pik
Ben ik nu alweer 40? Die tijdmachine werkt goed zeg...quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog seks, 40-jarige maagd.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja als jij je pik in een emmer grind stoppen seks noemt
The fail is strong in this onequote:
Ik ben blij dat je het stuk verloedering dat zovty heet in je eerste post al onderstreept hebt als kneus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:24 schreef zovty het volgende:
En precies de juiste mensen voelen zich aangesproken.
Knap hoor!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal in een rij bij de rivier en nekschotten jwz
wah? :squote:
Hehehequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |