quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
gvd m'n internet doet het weer eens amper. Volgens mij zit er iemand af te tappen ofzo :S
:squote:
Ja hè. :$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was wel spannend ons gesprek buiten deze muren :$
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind ik te. En dat hoofd is ook niet veel soeps
quote:
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso tien keer beter dan 90% van de grafkoppen op Tinder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.
I can't.
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Nu opeens high standards maar ondertussen wel 6/10-vrouwen proberen te smooth talken op Tinder.
I can't.
Hahaha.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benZe is zelf 18, maar heel volwassen want model/parijs/milaan ditdat
Shiet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben beetje vals nu. Afgewezen door chick omdat ik te jong en te skinny benZe is zelf 18, maar heel volwassen want model/parijs/milaan ditdat
Wat doe je.quote:
Nou en, alsof zij een bikini/figure athlete is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel zo. Ben laatste half jaar 5 kilo afgevallen
Heb je het nu over Chlo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou en, alsof zij een bikini/figure athlete is.
Nee over die tinderella. Ze kan wel model-skinny zijn maar dat is niet zo moeilijk, goed fysiek bouwen wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je het nu over Chlo?
Want die chick was wel skinny
Was in club. Maar wel confronterend hoor. Stel dat ik al m'n gymtijd achter elkaar had gehad ipv al die tussenpozen. Dan was ik nu #bufflikekrioquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee over die tinderella. Ze kan wel model-skinny zijn maar dat is niet zo moeilijk, goed fysiek bouwen wel.
Maar als ze een ouwe zware jongen wil stuur maar door hoor.
Leven op het randje, jij doet het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn erg goedkoop en Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden. Gokje dat ze een keer de 0 houden
Hallo.quote:
Meh, houden ook niet alle vrouwen van natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was in club. Maar wel confronterend hoor. Stel dat ik al m'n gymtijd achter elkaar had gehad ipv al die tussenpozen. Dan was ik nu #bufflikekrio
Ik geef het op met ze. Zal ze lerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, houden ook niet alle vrouwen van natuurlijk.
HET IS OOK NOOIT GOED MET ZE.
Niets mis mee, ik zie niet wat er ''te'' aan zou zijn.quote:
Lezen jullie dat, vrouwen? Daar hebben jullie niet van terug hè? Pak aan!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik geef het op met ze. Zal ze leren
Hehe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Lezen jullie dat, vrouwen? Daar hebben jullie niet van terug hè? Pak aan!
Ja en in je oog :Squote:
Heel vreemdquote:
MAAR WEL LEKKERquote:
with some fava beans and a nice chiantiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAAR WEL LEKKER
HAHAHAHA XD
Oke, Hannibal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
with some fava beans and a nice chianti
is je pony ook een fatty?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, Hannibal.
Ik heb nog wel een leuke foto van mijn pony die daarbij past.
Ze heeft nu een muilkorf om, omdat ze teveel eet.
Van wie zou ze dat nou hebben?
Ja, haar tweede naam is Speklap.quote:
wat is de eerste?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, haar tweede naam is Speklap.
PamPamquote:
Wow een hele dag laterquote:
Zuid-Limburgquote:
Is het weer niet goed?quote:
quote:
Mwoh gewoon teleurgesteldquote:
ja, die zijn dan wel weer irritantquote:
Ja hallo, vrouwen ..quote:
Jij valt onder 'vrouwtjes' hoor.quote:
nee weedquote:
enielkquote:
Instant minderwaardigheidscomplex nuquote:
quote:
Ok meidje dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Instant minderwaardigheidscomplex nu
Dan noem ik jou opaquote:
daar moet je boven staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik word gedemoniseerd vanwege mijn lengte in deze groep.
Akkoord, meidje. Mijn opa zei dat nooit btwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan noem ik jou opadie zeggen ook 'meidje.'
![]()
Dijenkletser.quote:
De mijne ook niet, eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord, meidje. Mijn opa zei dat nooit btw
Dus weer gewoon verzonnen van jou dat hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne ook niet, eigenlijk..
Fantastick is toch ook een oompa loompa?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus weer gewoon verzonnen van jou dat he
btw heb een note omdat ik fanta stick dik noemde![]()
Ik heb marokkaans hasj vers uit bergen waar mocro's met shothuns over waken en die boeren hard voor moeten werkenquote:
Ja, vind ik wel. En nee vast niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fantastick is toch ook een oompa loompa?
Krijg ik nu ook een note?
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?_
nee, dat was een andere. of zijn er meerdere gedumpt op meets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was zij degene die achtergelaten was op een of andere meet.. een paar jaar geleden?_
Waarom verbaast jou dat niks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
dat zal mij niks verbazen idd. Maar weet ik niet...
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was een andere. of zijn er meerdere gedumpt op meets?
Soms heb je dat gewoon. Weinig indicaties voor nodigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom verbaast jou dat niks?![]()
kom ff niet meer op de naamquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ik
Vaselinequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, wie dan? Was een of andere losgeslagen negerin die aan de drugs zat geloof ik
Mensenkennis en alles..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon. Weinig indicaties voor nodig
Ik heb geen idee wie die fanta is, volgens mij vond ik het een zeur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom ff niet meer op de naam
maar die beschrijving past toch al niet echt bij fanta..
Ja neequote:
dat dan weer wel (dacht ik)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die fanta is, volgens mij vond ik het een zeur.
Zo is dat ;p waar ligt jouw kennis?quote:
Maar dat vind ik van iedereen, dus dat is geen uitzondering.quote:
Die heb ik ergens over de heg gegooit.quote:
De enige negerin van fok waar van ik weet dat ze wel eens snatstquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee_
Ik wist dat die voorbij ging komen.
Doet me aan jou denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik ergens over de heg gegooit.
Je bent gewoon een klein schattig meisje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik word gedemoniseerd vanwege mijn lengte in deze groep.
die bag of trash natuurlijkquote:
Er zijn mensen die daar anders over denken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
Je bent gewoon een klein schattig meisje.
Niet zo kleinzerig doen
Uiteraard wisequote:
quote:
quote:
Oh oeh oeh!! moest je nog vertellen dat ik weekend carrotcake en een witte choco late heb gehad van Starbucks.quote:
QUE?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oeh oeh!! moest je nog vertellen dat ik weekend carrotcake en een witte choco late heb gehad van Starbucks.
rustig maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
QUE?!
BEN JIJ NAAR STARBUCKS GEWEEST ???
ENENENENENENENENENEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |