SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even lief doen jongens. Sommige Apple producten zijn echt wel beter op bepaalde vlakken dan hun tegenhangers. Hangt ook van het gebruik af. Dat iTunes door je strot geduwd wordt is wel minder, maar dat kun je ook wel omzeilen dacht ik...![]()
Linuxquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:13 schreef Rijst het volgende:
ach uitendelijk zijn jullie degene die met windows 8 werken. haha ik kijk neer op jullieSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toen ik van de Iphone naar de Galaxy overgestapt was, liet een paar weken later een collega iets zien op zijn iphone. Ik keek echt naar dat kleine schermpje, met die wat fletse kleuren met een blik van:![]()
![]()
Mag ik het Apple/Windows gebitch even onderbreken?
Iemand toevallig al een goede optie voor die 6/700 euro?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:00 schreef appelen het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een team?budget rond de 4 miljoen
![]()
een tweedehands macbook proquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand toevallig al een goede optie voor die 6/700 euro?![]()
denk dat je je ban niet krijgt hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:16 schreef Toefjes het volgende:
Toen ik van de Iphone naar de Galaxy overgestapt was, liet een paar weken later een collega iets zien op zijn iphone. Ik keek echt naar dat kleine schermpje, met die wat fletse kleuren met een blik van:![]()
hopelijk is mijne binnenkort ook weer vrij, volgens JP is 80% al onderzocht![]()
tevens
[ Bericht 8% gewijzigd door FCsuarez op 04-08-2014 12:36:07 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maverquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat je je ban niet krijgt hoor![]()
hopelijk is mijne binnenkort ook weer vrij, volgens JP is 80% al onderzocht![]()
[ afbeelding ]
tevens
[ afbeelding ]![]()
Dat ben jij zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat je je ban niet krijgt hoor![]()
[ afbeelding ]
tevens
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja gebruik Luiz alleen om te traden. verder vind ik het echt een waardeloze speler. staat aldoor op de middenlijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Luiz is een motherfucking baas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja gebruik Luiz alleen om te traden. verder vind ik het echt een waardeloze speler. staat aldoor op de middenlijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk is op coolblue.nl. Hele goede service. Had laatst iets bij hun gekocht en was kapot gegaan. Donderdags op gestuurd en zaterdags had ik hetzelfde product nieuw in huis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand toevallig al een goede optie voor die 6/700 euro?![]()
![]()
Ziet er toch uit als een prima spits voor in je BPL squad?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Sordell verkocht voor 79.5k. Ik ben alle overbodige silvers aan het verkopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
was trouwens een duitser die dat deed. maar dat zal je niet verbazen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Luiz is een motherfucking baas.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |