Eet pap of drink een milkshake.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef krokusje31 het volgende:
Kan nergens meer op bijten. Als ik mijn kies aanraak ga ik al door de grond
Pak een waterpomptang en trek dat ding er zelf uit, jezus mens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef krokusje31 het volgende:
Kan nergens meer op bijten. Als ik mijn kies aanraak ga ik al door de grond
Dit is zal uiteindelijk de pijn verdoven als je het lang in je bek houdt waardoor je wat kan eten toch?quote:
Ja, minuut die jenever in je mond houden. Daarna tegelijk met 2 ibuprofen doorslikken, uur nergens last van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is zal uiteindelijk de pijn verdoven als je het lang in je bek houdt waardoor je wat kan eten toch?
Dat weet ik wel -> onsteking en als je pech hebt ook nog eens in je kaak.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef krokusje31 het volgende:
Het kutte is, ik heb daar geen zenuwen meer ivm wortelkanaalbehandeling. Waarom heb ik dan toch pijn????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Like-a-Bunny op 04-08-2014 12:05:39 ]Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |