Klacht nummer zoveel over deze app, maar toch plaats ik hem.
Ik sta al een tijdje droog op seksgebied. Echt al veel te lang, en ik begin seksueel gefrustreerd te raken. Vandaar dat ik onlangs tinder op mijn telefoon heb gezet.
Zitten zeer veel knappe deernes op, en enkelen van hen drukken zelfs op like bij het zien van mijn foto's.
Dat is waar je moet beginnen met het tonen van enig initiatief, door het openen van een gesprek. Nu is helaas zelfs dat me vaak te veel moeite, omdat het praten over koetjes en kalfjes mij niet kan interesseren.
Nu zijn er soms dames die uit eigen initiatief een gesprek tegen je beginnen. Dat lijkt een schot voor open goal, maar niets is minder waar. Die wijven weten er namelijk zinnen uit te persen waar je als gezonde jongeman een instant slappe lul van krijgt. Voorbeelden:
- Hoi reislustige jongeman

Mens ik ga gewoon een keer per jaar op vakantie. En 4 vd 5 foto's zijn gewoon in NL genomen. Echt weer zo'n dom wijf dat wil laten zien hoezeer ze van het leven geniet door louter foto's van zichzelf in het buitenland op tinder te zetten. Alsof een foto van haar genomen in Schubbekutteveen haar ineens een veel minder leuk persoon doet lijken dan wanneer ze met een bucket vol alcohol en LSD op het fullmoonfeest in Koh Phangan staat, idgaf.
- Hee, wat is je lievelingskleur en waarom? > Oke grappig hoor, lekker spontaan.
- 135 kilometer afstand, dat is wel een eind > Ja dat is een tyfusend inderdaad, dus hier ga ik niet eens moeite voor nemen om op te reageren.
Waarom moeten die wijven toch zo geforceerd spontaan doen allemaal met hun quasi unieke vragen? Wat is er mis met gewoon casual een gesprek opbouwen in plaats van meteen de meest belachelijke zinnen eruit gooien?